Kirjoittaja Aihe: Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!  (Luettu 18875 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Henri

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 78
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #15 : 20.04.05 - klo:18:18 »
Oottekos te muuten lähettäny jotakin postia tähän tapahtumaan liittyen. Mulle ei nimittäin oo tullu mitään. Ei sillä että mä välttämättä mitään kirjettä tarvisin mutta heräsi vain epäilys, että eikös mun ilmoittautuminen kuitenkin perille ole tullut. Vai? :roll:

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #16 : 20.04.05 - klo:18:46 »
Olet Henri kyllä listoilla, mutta minulle asti ei koskaan tullut osoitettasi, joten siksi et ole saanut kirjettä, pahoitteluni :(
Mutta tässä laitan  ihan kaikille tuon kirjeen näkösälle niin et jää mistään paitsi. Ja siis tosiaan kirjeet olen lähettänyt niille, jotka ovat osoitteensa ilmoittautumisen yhteydessä tännepäin pistäneet, mutta niitä puuttui aika monelta, joten toivottavasti mahdollisimman moni tämän nyt näkee :)

Lainaus
  Alkamassa Arkimurheetkarkoittavan Mahtava & Innostava
Uusmaalainen Uusperinnetapahtuma:



Aamisuu 22.-24.4.
Hyvinkäällä Mansikkamäen perhekodissa


”..Uudenmaan minä nään..”

Tapahtuman teemana on toivo paremmasta huomisesta – ja onko sitä. Aiheeseen johdattelevat Miksu ja Linko.

Ohjelmassa monipuolista ulkoilua, päiväsaunat, hyvää ruokaa, musisointia (mm. open stage – ohjelmaehdotuksia siis takataskuun!) sekä Ihmisen Maallinen Vaellus (tähän saatatte tarvita kumisaappaita).

Mukaasi tarvitset makuupussin tai lakanat, ulkoiluvaatteet joka tarpeeseen(suosittelemme myös sadetakkia, säävarausta ei ole), saunomis- ja peseytymistarpeet, siikkarit ja veisuut, mahdolliset soittimet sekä osallistumismaksun eli 15 euroa. Ynnä tietenkin roppakaupalla iloista pohdiskelumieltä ja osallistumisintoa!

Kuljetus paikan päälle Hyvinkäälle lähtee perjantaina Riihimäen rautatieaseman edustalta noin klo 19.15. (Ole paikalla tai ole neliö!)

Näemme Aamisuussa!

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #17 : 21.04.05 - klo:20:40 »
Ja kirjeen asioiden lisäksi haluaisin näin viime tipassa korostaa, että OTTAKAAHAN KAIKEN VARALTA "HUONOT" VAATTEET MUKAAN, ulkoilua saattaa olla ilmassa!!!

Huomenna nähdään!

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #18 : 21.04.05 - klo:20:42 »
Selvä pyy :lol: Onkohan mulla vielä sopivia sadevaatteita? Pitää käydä halppiksessa jos ei löydy.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #19 : 21.04.05 - klo:21:40 »
Tätä hommaa näissä tapahtumissa mää en oo ikinä ymmärtäny, tai aika montaakaan.

1) Minkä takia pitää olla joku mukakiinnostava teema (esim. nurmon pikkujoulut, kerätään ne kännykät ja kellot. en ymmärtänyt, ja sitten se lauantaina kun se ukko kävi, niin oli niin vanha ja valmiiksi keskusteltu aihe ettei mitään järkeä). Eli jos ei mitään järkevää tule mieleen, niin sitten ennemmin ilman mitään koko viikonlopun kantavaa teemaa. Ei sitten E-Pohjalaiset loukkaannuta, mukavaahan siellä oli!

2) Miksi ihmiset pitää viedä ulos huonolla ilmalla sotkemaan vaatteensa? Minä ainakin mieluummin olen sisällä, jos ulkona on huono ilma. Eli siis vaihtoehtoista ohjelmaa sateen sattuessa ennemmin sisällä.

3) Joskus AIVAN liikaa valmista ohejlmaa. Varsinkin iltamyöhällä olisi mukavinta olla vaan kavereiden kanssa, ilman mitään järjestettyä.

On vielä lisääkin, mutta tässä kolme pahinta. Mukavaahan aina on, mutta liian usein jää joku juttu v*tuttamaan. Helppoa ei tosiaankaan ole järjestää hyvää tapahtumaa, mutta aina kannattaa yrittää!

Tämä kaikki tuli mieleen tuosta jonkun kommentista, että pitää ostaa sadekamppeet. Minä ainakaan en julkisella paikalla esiinny sadevaatteet päällä, enkä kyllä muulloinkaan. En sellaisia omista, enkä tule koskaan omistaman. Ennemmin sisällä, jos ilma ei suosi ulkoilua...

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #20 : 22.04.05 - klo:12:13 »
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
1) Minkä takia pitää olla joku mukakiinnostava teema (esim. nurmon pikkujoulut, kerätään ne kännykät ja kellot. en ymmärtänyt, ja sitten se lauantaina kun se ukko kävi, niin oli niin vanha ja valmiiksi keskusteltu aihe ettei mitään järkeä). Eli jos ei mitään järkevää tule mieleen, niin sitten ennemmin ilman mitään koko viikonlopun kantavaa teemaa. Ei sitten E-Pohjalaiset loukkaannuta, mukavaahan siellä oli!
Sehän oli parasta ko ei niitä kelloja ollu! Aluksi se tuntu vähän kurjalta ko piti jättää ne kellot ja kännykät kaappiin, mutta kaikki meni ihan pilalle ko me nähtiin lauantaiaamuna ruokalassa yks peittämätön kello ja oli ihan kamalaa saada tietää mitä aika oli vaikka varsinki mun kaveri oli ihan hermona ko sen piti sen kännykkä luovuttaa. Sielä oli hauskaa :D
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #21 : 22.04.05 - klo:18:06 »
Sen takia mennään ulos vaikka olisikin huono ilma, koska niin on suunniteltu. Ja mahdottoman hienojen ja monien ihmisten suurta vaivannäköä ja suunnittelua vaatineiden ohjelmanumeroiden perumistahan ei kukaan halua.

Ja Aamisuun takia ei ainakaan kenenkään tarvitse ostaa sadekamppeita tai niihin väkipakolla pukeutua. Tämän kaiken ennakkoilmoittelun tarkoituksena on vain saada ihmiset varautumaan ulkoiluun ja siihen, että uudet trendifarkut voivat liikaantua jos juuri ne päättää jalkaansa ulko-ohjelman ajaksi laittaa.

Muutenkin kiva että juuri tämän meidän tapahtumamme ilmoitusluontoiseen topikiin päätit tulla purkamaan huonoja kokemuksiasi tapahtumista. Ne varmaan voisivat kuulua jonnekin ihan muualle.

Poissa PP

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #22 : 24.04.05 - klo:19:37 »
Noniin... Aamisuu takana ja hauskaa oli. Oli äärimmäisen hauskaa leikkiä enkeliä ja kulkea melkeen koko ilta siivet selässä.. ja tietysti syntien peseminen oli kivaa :)
The healing hand held back by the deepened nail

Poissa taeq

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 27
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #23 : 26.04.05 - klo:13:21 »
Vielä minunkin puolestani suuri kiitos kaikille osanottajille..! :) Ensi vuonna toivottavasti uudestaan.

Jos joltakin ihanalta ihmiseltä löytyisi aikaa/energiaa kirjoittaa vapaamuotoista selontekoa viikonlopun kulusta, olisi mukavaa saada sellainen noille Aamisuu-sivuille lisättyä. Ihan kiusaksi kaikille tapahtuman missanneille tietenkin :D (Mailia saa lähetellä osoitteeseen taeq@welho.com) Myöskin rastiseikkailutarinaa yms. lisäilen näkösälle mahdollisesti vielä tämän viikon aikana.

Ja vielä, muistakaa lähetellä kuvianne Liisalle, että saataisiin niitä sitten kuvasivustolle. Eipä muuta tältä erää. Törmäillään taas Ylermissä! :)

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Uudenmaan nuorten alutapahtuma 22.-24.4.!
« Vastaus #24 : 26.04.05 - klo:15:44 »
Lainaus käyttäjältä: "PP"
Noniin... Aamisuu takana ja hauskaa oli. Oli äärimmäisen hauskaa leikkiä enkeliä ja kulkea melkeen koko ilta siivet selässä.. ja tietysti syntien peseminen oli kivaa :)
No joo susta varmaan oliki :evil:  no en mää kastunu kovin pahasti (olin kuiva jo ennen ku pääsin takas mansikkamäkeen) ja se oli tosi hauska muutenki se rata :lol:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna