Kirjoittaja Aihe: Yleinen urputustopic vol.3  (Luettu 52293 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #15 : 27.08.07 - klo:08:10 »
Ulkona on niin kylmä, että sydämeen sattuu. Tämä on vuodenajoista kauhein; kesän taittuminen syksyksi. Syksynkin jo kestää, mutta ei tätä huolettomasta ajasta ja lämmöstä luopumista. Ahdistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #16 : 27.08.07 - klo:09:41 »
Niin. Kaiken kruunaa, jos kesä lähtiessään nostaa ukkoskuuron voimalla veden viemäristä kellarikerroksen lattialle!

Poissa Minnilotta

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 7
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #17 : 27.08.07 - klo:11:15 »
Juu, syksyn tuleminen ei innosta muakaan. Viikon päästä on syksyn varmin merkki, kun ylioppilaat palaa yliopistolle... myös miä eikä aamu kuuden herätykset houkuta.
- Minä olen aina pitänyt kukkasista, Leijona sanoi. - Ne näyttävät niin avuttomilta ja hennoilta.
(Ihmemaa Oz)

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #18 : 27.08.07 - klo:14:53 »
Öhöm, mulla alkoi tänään tämän lukukauden kolmas viikko, Kuopion yliopistossa siis. Niin, että joutaa sitä jo muutkin tulemaan!
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #19 : 28.08.07 - klo:10:51 »
Lainaus käyttäjältä: "Minnilotta"
Juu, syksyn tuleminen ei innosta muakaan. Viikon päästä on syksyn varmin merkki, kun ylioppilaat palaa yliopistolle... myös miä eikä aamu kuuden herätykset houkuta.


Olen tosi innostunut syksystä. Työt alkaa täysillä, kun kaikki ovat lomansa viettäneet. Mutta ensi sijassa olen innostunut siitä, että pystyn vetämään pitkiä lenkkejä ilman haittavaa kuumuuttaa. Elokuun kuumina viikkoina hyvä, jos pystyin vetämään 5 km:n lenkin. Syksyllä ne venyvät kolminkertaisiksi.
Acta, non verba.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #20 : 29.08.07 - klo:11:41 »
:( ..........................................................................Mi autius :shock:, mi hämäryys :smt108 mun ympärilläin 8-[ !......................................................................... :lol:
.
.
.
.
.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #21 : 29.08.07 - klo:15:18 »
Mitä ilmeisimmin mun "kaverit" ei välitä musta lain.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #22 : 29.08.07 - klo:20:22 »
Että kun on selkä jumissa, nuorella ihmisellä. :/

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #23 : 30.08.07 - klo:08:56 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Mitä ilmeisimmin mun "kaverit" ei välitä musta lain.

Mitä tarkoitat? Selitä! Yksi lause ei riitä minulle. Anna tulla vaan ihan vapaasti.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #24 : 30.08.07 - klo:11:15 »
Anna Tunturin (tai Helkaman) selvittää, kuka vierelles jää!

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #25 : 30.08.07 - klo:11:51 »
Lainaus käyttäjältä: "Pena"
Anna Tunturin (tai Helkaman) selvittää, kuka vierelles jää!

Tämä ei ole aforismiketju!
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #26 : 30.08.07 - klo:12:26 »
Tuo tuskin kelpaisikaan aforismiksi. Tuntematta asiaa lainkaan, halusin sanoa, että joskus on tilanteita, jossa 'kaverit' ja ystävät erottuvat toisistaan. Ei se aina ole hauskaa. Silti tilannetta voi koettaa katsoa huumorinkin avulla. Se on sukua realismille ja suhteellisuudentajulle.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Re: Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #27 : 30.08.07 - klo:14:54 »
Lainaus käyttäjältä: "satman"
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Mitä ilmeisimmin mun "kaverit" ei välitä musta lain.

Mitä tarkoitat? Selitä! Yksi lause ei riitä minulle. Anna tulla vaan ihan vapaasti.

Njaa, esimerkki:
Yritin Sampilta tehtäviä kysyä kun olin pois tiistain, ei vaivautunut neiti edes vastaamaan. Seuraavana päivänä kun koulussa kysyin, se haukku mut ihan lyttyyn kun minä en tajua että eihän se ny semmosta VOI tehdä jos ei ole puhelin käden ulottuvilla.

...

Eikä niitä kiinnosta mun jutut yhtään. Saati että mua niiden jutut...
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #28 : 30.08.07 - klo:15:05 »
Hyvä, kiitos!
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #29 : 30.08.07 - klo:21:01 »
Maallisempiin asioihin, golffaaminen on tylsää.
Tänä iltana kaikki onnistuu.