Kirjoittaja Aihe: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3  (Luettu 20420 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22089
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #105 : 21.12.20 - klo:07:12 »
Tai jopa tuomio siitä, että käytämme ei-seemiläisiä nimityksiä, kuten Jumala, Gott, Dieu jne.

... tai tuomio siitä, että käytämme seemiläisiä nimityksiä kuten Allah.  :003:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #106 : 21.12.20 - klo:10:41 »
... tai tuomio siitä, että käytämme seemiläisiä nimityksiä kuten Allah.  :003:

Juu, monesta meidät saa kiinni eli pahan edessä oltiin poijaat.  :icon_cool:   

Eipä meidän pitäis toisen palvelijaa rökittää, ehdottaa iso kirja.  :icon_cool: :icon_cool: :icon_cool:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22089
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #107 : 21.12.20 - klo:12:00 »
Minä puolestani lankean käyttämään bantukielisiä nimityksiä. Se kun on minulle läheinen kieliryhmä.

https://www.youtube.com/watch?v=u-jjMAQoXC0

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #108 : 21.12.20 - klo:12:16 »

Juu, monesta meidät saa kiinni eli pahan edessä oltiin poijaat.  :icon_cool:   

Eipä meidän pitäis toisen palvelijaa rökittää, ehdottaa iso kirja.  :icon_cool: :icon_cool: :icon_cool:

Mielestäni voin itse sanoa ihan mitä tahansa täällä, koska en enää kunnioita suurimman osaa ihmisistä täällä. Täällä on esitetty yleisesti näkemys, että käänsin Siionin virret englanniksi koska toivoin jotain jota minulle ei kuulu, asemaa tai jotain sellaista. Ihmiset, jotka eivät ymmärrä, että on olemassa ihmisiä, jotka saattavat elää toivossa, että jättäisivät lähtiessään maailman edes vähän kauniimmaksi kuin tullessaan, eivät ansaitse kunnioitusta minun taholtani. Luulin, että ne, jotka eivät sanoneet mitään, ajattelivat että, ihan kiva kun joku kääntää englanniksi. Oli aikamoinen järkytys huomata, että selän takana oli pitkät nahistelut ja Siionin virret englanninkielellä ärsyttävät monia. Sellaiset ihmiset ansaitsevat ainoastaan minun halveksuntani. Bengt Sandberg hyppelehti seiniä pitkin ja kymmenkunta olivat samaa mieltä, ennen kun muutama tuli väliin ja se hyökkäys loppui. Ei olisi saanut alkua, ei kukaan olisi saanut sellaista tukea, ja olisi pitänyt katkaista heti. Koko körttikansa sietäisi hävetä. On ihmeellistä, että väen vängällä halutaan hankkia minusta vihollisen, vain siksi, että käänsin Siionin virret englanniksi. Niin rökitän niin kauan kuin jaksan rökittää. Häpeällistä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa armonkerjäläinen

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 442
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #109 : 21.12.20 - klo:13:51 »
Minun on vaikeaa kuvitella, että joku vihoittelisi sinulle siitä Thomas, että käänsit virret englanniksi. Sehän on hieno asia, että esimerkiksi monen Pohjanmaalta muuttaneen jälkipolvet Ameriikan maassa voivat veisata esi-isiensä virsiä ymmärtämällään kielellä suomen jo kadottua käyttövarastosta. Minulta ainakin saat pisteet suorituksestasi.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #110 : 21.12.20 - klo:13:58 »
Minun on vaikeaa kuvitella, että joku vihoittelisi sinulle siitä Thomas, että käänsit virret englanniksi. Sehän on hieno asia, että esimerkiksi monen Pohjanmaalta muuttaneen jälkipolvet Ameriikan maassa voivat veisata esi-isiensä virsiä ymmärtämällään kielellä suomen jo kadottua käyttövarastosta. Minulta ainakin saat pisteet suorituksestasi.

Niin, se minuakin ihmetytti. Seppos sai hyökkaykset loppumaan. Hävettää saada pisteitä, joista kiitän. Olisin vain halunnut olla kuulematta haukkumisia. 
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4835
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #111 : 21.12.20 - klo:14:08 »
Ai evoluutio! En olisi uskonut sinun suustasi tulevan niin epäuskoinen termi. Etkö tarkoittanut sen olevan sen Jumalan tuomio, joka loi maailman kuudessa päivässä ja kuudentena päivänä antoi ihmiskunnalle vegaaniruuan? Saattaa olla tuomio siitä, että ihmiset teurastavat Jumalan luvatta sikoja joulukinkuksi. Tai jopa tuomio siitä, että käytämme ei-seemiläisiä nimityksiä, kuten Jumala, Gott, Dieu jne.
UGH!

Suuri Henki on tavalla tai toisella kaikkien ihmisten Allah. Hän on kaiken luonut, mutta vain kristityt tunnustavat Jeshuan Allahin Pojaksi. :icon_xmaslol:

Luterilainen kirkko ei katso evoluutioteorian luonnontieteellisenä selitysmallina olevan ristiriidassa luomisuskon kanssa. Luomisusko on kokonaisvaltainen uskonnollinen tulkinta elämän ihmeestä ja sen synnystä. Evoluutioteoria on totena pidetty luonnontieteellinen selitysmalli lajien kehittymisestä.

Lähde

Suomen evankelis-luterilainen kirkko-Evoluutio https://evl.fi/sanasto/-/glossary/word/Evoluutio

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #112 : 21.12.20 - klo:14:28 »
Luterilainen kirkko ei katso evoluutioteorian luonnontieteellisenä selitysmallina olevan ristiriidassa luomisuskon kanssa.

Niin, se on selvä. Taitavat myös uskoa helvettiinkin.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4835
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #113 : 21.12.20 - klo:14:36 »
Mielestäni voin itse sanoa ihan mitä tahansa täällä, koska en enää kunnioita suurimman osaa ihmisistä täällä. Täällä on esitetty yleisesti näkemys, että käänsin Siionin virret englanniksi koska toivoin jotain jota minulle ei kuulu, asemaa tai jotain sellaista. Ihmiset, jotka eivät ymmärrä, että on olemassa ihmisiä, jotka saattavat elää toivossa, että jättäisivät lähtiessään maailman edes vähän kauniimmaksi kuin tullessaan, eivät ansaitse kunnioitusta minun taholtani.

Luulin, että ne, jotka eivät sanoneet mitään, ajattelivat että, ihan kiva kun joku kääntää englanniksi. Oli aikamoinen järkytys huomata, että selän takana oli pitkät nahistelut ja Siionin virret englanninkielellä ärsyttävät monia. Sellaiset ihmiset ansaitsevat ainoastaan minun halveksuntani.

Bengt Sandberg hyppelehti seiniä pitkin ja kymmenkunta olivat samaa mieltä, ennen kun muutama tuli väliin ja se hyökkäys loppui. Ei olisi saanut alkua, ei kukaan olisi saanut sellaista tukea, ja olisi pitänyt katkaista heti. Koko körttikansa sietäisi hävetä. On ihmeellistä, että väen vängällä halutaan hankkia minusta vihollisen, vain siksi, että käänsin Siionin virret englanniksi. Niin rökitän niin kauan kuin jaksan rökittää. Häpeällistä.
Onko tuo uhriutumista, jossa syy on muissa eikä itsessä? Uhriutumisessahan saa statusta olemalla uhri tai puolustamalla uhreja.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22089
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #114 : 21.12.20 - klo:15:51 »
Onko tuo uhriutumista, jossa syy on muissa eikä itsessä? Uhriutumisessahan saa statusta olemalla uhri tai puolustamalla uhreja.

Ei ole uhriutumista. Tiedät sen varsin hyvin.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #115 : 21.12.20 - klo:16:53 »
Onko tuo uhriutumista, jossa syy on muissa eikä itsessä? Uhriutumisessahan saa statusta olemalla uhri tai puolustamalla uhreja.

Yhden hyveen korostaminen on usein vääryyden puolustamista, niin usein maltillisuus puolustaa vääryyttä. Kuitenkin selitän maltillisesti tilannetta.
Käänsin Siionin virret englanniksi ja Seppos laittoi ne pysyvästi näkyviin. Sain niistä kiitosta ja vähän apuakin. Olisin ollut tyytyväinen, vaikkei olisi ollut mitään reaktiota, sillä kuvittelin, että kaikki olivat joko tyytyväisiä niistä tai eivät ainakaan paheksuneet niitä. En sitten seurannut sen lähemmin kehitystä. Ajattelin että kaikki oli hyvin. Ne olivat siellä  saattavissa, jos joku haluaisi käyttää niitä. Sitten hämmästyksekseni huomasin, että täällä joku ryhmä purkaa tyytymättömyyttä niille, jotka ovat kiittäneet niitä, ainakin Pena ja Seppos ovat saaneet kärsiä siitä, että ovat antaneet niille positiivista huomiota. On varmasti muitakin.
Ei pitäisi tarvita huomauttaa, että sellainen toiminta on sopimatonta. Ei sillä lailla yleensä käyttäydytä tässä pahassa maailmassa. En mene spekuloimaan mikä motiivi on ollut. Ilmeisesti on sen asian takana joku järkevä syy. Minä en vain tiedä.
Luterilaisen nälviminen saisi loppua. Tai hän voi selittää selvästi miksi hän tekee tällaista. Jotkut vihamieliset ovat viime aikoina olleet hiljaa, mutten ole niin typerä, etten huomaa vihamielisyyttä. Olen ollut jokaiselle ystävällinen täällä pitkäänkin sen jälkeen kun huomasin tätä hämmästyttävää käytöstä. Se oli virhe. Olisi pitänyt olla tiukkaa alusta asti.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #116 : 21.12.20 - klo:17:47 »
Ei ole uhriutumista. Tiedät sen varsin hyvin.

Ilmeisesti kaikki täällä tietää "varsin hyvin" mistä on kyse. Minä vain en. En usko, että öppiäisen selitys tekee oikeutta minulle tai muille. En usko, että täällä on ihmisiä, jotka pitävät kaikkia mitä toiset tekevät kunnian ja aseman pyrkimyksinä. On myös halventavaa ajatella, että tulin tänne niin kuin lapsi sillä motiivilla, että katsokaa mitä minä osaan tehdä. Tein mitä tein koska minua kiinnosti ja koska uskon, että maailma on pikkuisen kauniimpi ja parempi, jos Siionin virret ovat käännetty englanniksi. Mikä tässä nyt ärsyttää?
Olen eläkkeellä oleva yliopiston myyrä. Mitä kunniaa tai asemaa voisin tässä vaiheessa toivoa? Mitä kunniaa tai asemaa voisi edes tulla tällaisesta? Ajatus on käsittämätön. Luovuin ajatuksesta edes tehdä jotain akateemista Siionin virsistä, joten on selvä, etten edes hakenut niitä etuja, joita voisi kuvitella syntyvän sellaisesta työstä. Joku voi kuvitella, että sellaisesta tulee asemaa ja kunniaa, mutta useimmiten ei tule. Olen sen verran kokenut yliopiston myyrä, että tiedän sen varsin hyvin. Kukaan ei tule kuuluisaksi tai rikkaaksi kääntämällä Siionin virsiä. Niin älkää yrittäkö syöttää minulle pötyä. Sanokaa mistä kenkä puristaa. Minun puolestani voi aivan hyvin poistaa englanninkieliset Siionin virret näkyvistä ja suostun ottamaan ne pois Lulusivuilta, ettei kukaan voi enää ostaa niitä, jos annatte järkevän syyn. En suinkaan tarkoittanut aiheuttaa ongelmia ja tosiaankaan, se ei ole niin tärkeä minulle. En etsi enkä saa mainetta, kunniaa, tai asemaa niiden kustannuksella.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22089
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #117 : 21.12.20 - klo:18:12 »
En suinkaan tarkoittanut aiheuttaa ongelmia ja tosiaankaan, se ei ole niin tärkeä minulle.

Ne, joilla on tarkoituksenaan aiheuttaa ongelmia, ovat toisaalla. He valitsevat uhrikseen jonkun, joka on tavalla tai toisella erilainen. Saattavatpa näköjään vielä vihjaista uhriutumiseen, jos uhri ilmaisee mielensä pahoittuneen.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #118 : 21.12.20 - klo:18:18 »
Ne, joilla on tarkoituksenaan aiheuttaa ongelmia, ovat toisaalla. He valitsevat uhrikseen jonkun, joka on tavalla tai toisella erilainen. Saattavatpa näköjään vielä vihjaista uhriutumiseen, jos uhri ilmaisee mielensä pahoittuneen.

Siis on körttitrollausta. No, sitä on kai joka paikassa. Eikä pidä ottaa vakavasti. They are fair game then.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #119 : 21.12.20 - klo:18:27 »
UGH!

Joka kerta kun kirjoitat sen julistat itseäsi halpamaiseksi trollaajaksi. Tietämättömyys tulee myös esille, puhumattakaan rasismista.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.