Kirjoittaja Aihe: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3  (Luettu 20221 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #45 : 26.11.20 - klo:22:18 »
No eikös Sanna Marinin sosialistisen huulipunakaartin tytöntylleröhallitus antanut maskisuosituksen yhtenä viimeisistä maista maailmassa? Turhaan
"Sanna Marinin sosialistisen huulipunakaartin tytöntylleröhallitus" on suomeksi valtioneuvosto. Etkö osaa äidinkieltäsi?
Osaa tai ei, mutta osaatko Sinä käyttäytyä?
Joka asiaan pitää puuttua ja koko ajan äänessä, kuin pikku lapsi jolta on tutti kadoksissa.

Kuuluu vielä Körttifoorumin nettitoimikuntaan, kukahan senkin valinnan on tehnyt?

Pitäisi olla esikuvana, eikä arvostella negatiivisesti muita nimimerkkejä.

Mutta jospa se onkin Korona pandemian vika.... ei voi olla, niin monta vuotta jo ilmennyt vaiva.

ps. minä en sitten osaa käyttäytyä siivosti, enkä osaa Suomea.  :icon_cool:
Katri Kulmuni onkin itkeä tihuttanut, kuten tytöillä on tapana, joutuessaan omiensa hylkäämäksi ja syrjäytetyksi. Kuka lohduttaisi Katria?

Lähde

”Olen itkenyt” - Katri Kulmuni puhuu nyt kohuerosta ja syrjäyttämisestään
https://www.iltalehti.fi/iltv-paivarinta/a/7287a255-e9a7-4246-b4ff-3b881c46e796

Oletko koskaan lohduttanut ketään? Oletko antanut lohduttaa itseäsi? …
 

Kuka nyt löytäisi sen kadonnen tutin, kun olet sitä niin vaille?

Jospa Joulupukki sen sinulle löytäisi lahja kasastaan.

Hyvää Joulua ja Rauhallista Uutta vuotta 2021.

Poissa Rajan poika

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 509
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #46 : 27.11.20 - klo:07:28 »
Juuri noin, Marin edustaakin enemmän Vasemmistoliittoa, feminististä puoluetta ja vihreitä kuin perusdemaria. Vasemmistoliitto perustettiin SKDL:n lopetettua poliittisen toimintansa vuonna 1990. Suomen Kansan Demokraattinen Liitto SKDL perustettiin jatkosodan jälkeen vuonna 1944 kommunistien ja sosialistien "demokraattisten" voimien liitoksi. Käytännössä liitossa toimiminen edellytti Suomen Kommunistisen Puolueen (SKP) johtavan aseman tunnustamista, sillä SKP:llä oli SKDL:ssä aina hallitseva asema. Vasemmistoliiton sosialistista ideologiaa kutsutaan punavihreäksi vasemmistoksi. Marinin sosialistisen huulipunakaartin tytöntylleröhallitus laittaakin köyhät kyykkyyn ajaessaan maahamme radikaaleja sateenkaari- ja gender-ideologian pakkoarvoja verovaroillamme. Feministipääministerimme myös viskasi 6,6 miljardia euroa verovarojamme kankkulan kaivoon. Maksut suoritetaan useissa erissä 30 vuoden kuluessa.

No nyt on vahvaa suorittamista  :003:

Mutta miten tämä liittyy koronapandemiasta selviytymiseen?  Sitä puoltahan hallitus on hoitanut kohtuullisen mallikkaasti.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22054
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #47 : 27.11.20 - klo:08:45 »
Kuka nyt löytäisi sen kadonnen tutin, kun olet sitä niin vaille?

Näyttää siltä, että kinastelemme samasta tutista - tästä foorumista! Toivottavasti tämä suo sinullekin lohdutusta ja rohkaisua.

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #48 : 27.11.20 - klo:09:23 »

Näyttää siltä, että kinastelemme samasta tutista - tästä foorumista! Toivottavasti tämä suo sinullekin lohdutusta ja rohkaisua.

Ei tuo rohkaisua eikä lohdutusta, saat päteä ihan vapaasti.
Tiedän että olen loukannut monia nimimerkkejä , ehkä jopa sinua, mitä kyllä epäilen sen verran jäärä olette ja sanoisinpa jopa ...

Kuka nyt löytäisi sen kadonnen tutin, kun olet sitä niin vaille?

Jospa Joulupukki sen sinulle löytäisi lahja kasastaan.

Hyvää Joulua ja Rauhallista Uutta vuotta 2021.

ps. mutta jatkakaapa keskustelua:  Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22054
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #49 : 27.11.20 - klo:11:32 »
Tiedän että olen loukannut monia nimimerkkejä, ehkä jopa sinua.

Tiedätkö myös, miksi sinulla on tapumus loukata? Ketä tai mitä vastaan kapinoit? Koet nämä kysmykset varmaankin 'pätemisenä', mutta älä siitä piittaa. Mieti itse asiaa.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #50 : 27.11.20 - klo:12:40 »
Tiedätkö myös, miksi sinulla on tapumus loukata? Ketä tai mitä vastaan kapinoit? Koet nämä kysmykset varmaankin 'pätemisenä', mutta älä siitä piittaa. Mieti itse asiaa.

Minua myös kiinnostaisi tietää juuri mistä on kysymys. En ole ymmärtänyt mitä Bengt Sandberg on kritisoinut ja juuri minkälaisia muutoksia hän haluaa. Syy on varmaan ymmärtämättömyyteni. Mutta olen ainakin viime aikoina lukenut kaikki kirjoitukset täällä ja voisien mittaan ainakin joitakin.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33746
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #51 : 27.11.20 - klo:13:07 »
Minä olen kysynyt onko Bengt kateellinen. Ei ole, näin hän on vastannut.

Onko älykkyys, oppineisuus, tietämys ja intelligenssi sinua ärsyttävä ominaisuus Bengt ?
Johtuuko käyttäytymisesi lapsuudesta, kotioloistasi vai miksi vihaat näin paljon meitä uskonsisaria ja  -veljiä ?

Ei me Kristusta omisteta, eikä edes jaeta, Hän jakaa meidät lampaisiinsa ja niihin toisiin.  :'(

Uskon ja luulen sinun pystyvät normaaliin kanssakäymiseen , jos haluat.
Taistele !   :eusa_pray:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #52 : 27.11.20 - klo:14:09 »
Minä olen kysynyt onko Bengt kateellinen. Ei ole, näin hän on vastannut.

Onko älykkyys, oppineisuus, tietämys ja intelligenssi sinua ärsyttävä ominaisuus Bengt ?
Johtuuko käyttäytymisesi lapsuudesta, kotioloistasi vai miksi vihaat näin paljon meitä uskonsisaria ja  -veljiä ?

Ei me Kristusta omisteta, eikä edes jaeta, Hän jakaa meidät lampaisiinsa ja niihin toisiin.  :'(

Uskon ja luulen sinun pystyvät normaaliin kanssakäymiseen , jos haluat.
Taistele !   :eusa_pray:

Jos ihminen kuuntelee paljon saatanallista amerikkalaista rokkia, niin se tietysti rupeaa ahdistamaan. En käytä  sanaa saatanallinen muusta syystä kuin että se löytyy niin usein kappaleitten sanoista, joita postitetaan tällä foruumilla. Siioninvirret olisi parantava vaihtoehto. Valitettavasti niitä mainostetaan täällä vähemmän kuin amerikkalaisia idoleja.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4817

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #54 : 27.11.20 - klo:20:06 »
Valitettavasti niitä (Siionin Virret) mainostetaan täällä vähemmän kuin amerikkalaisia idoleja.
Amen
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33746
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #55 : 27.11.20 - klo:20:43 »
:icon_xmaslol:

Ja mistä keskustelusta poimit nyt tämän   :018:  ?

Hyvää Joulua sinullekin ! :114:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4817
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #56 : 27.11.20 - klo:20:50 »
Sitä puoltahan hallitus on hoitanut kohtuullisen mallikkaasti.
:repee:

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4817
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #57 : 27.11.20 - klo:22:24 »
Yle sai entisen valtiosihteerin ja pääministerin kirjeenvaihdon loka–marraskuulta.

Entinen valtiosihteeri, hallitukselle koronastrategiaa laatinut Martti Hetemäki on lähestynyt pääministeri Sanna Marinia (sd.) sähköpostilla useita kertoja ja varoittanut korkean korona-aallon riskistä ja sen vaatimista raskaista toimista.

Kirjeenvaihdosta selviää, että Hetemäki on jo kuukausi sitten ehdottanut maskipakkoa ja liikkumisen rajoittamista, jotta epidemia saadaan pysähtymään. Hän on nähnyt valmiuslain käyttöönoton välttämättömäksi.

Marin on vastannut Hetemäelle ja kertonut turhautumisestaan siihen, että alueet ja erityisesti pääkaupunkiseutu eivät tee tarpeeksi estääkseen virusta leviämästä. Marinin mielestä johtamisen suuri haaste on, että hallituksen mahdollisuudet toimia nojaavat välttämättömyyteen, eivät ennakointiin.

Lähde

"Pahoittelen, että vaivaan taas" – Hetemäki vaati kirjeenvaihdossa valmiuslakia ja maskipakkoa jo lokakuussa, Marin: "Olen syvästi turhautunut"
https://yle.fi/uutiset/3-11670649

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22054
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #58 : 28.11.20 - klo:10:16 »
Hetemäki vaati kirjeenvaihdossa valmiuslakia ja maskipakkoa jo lokakuussa.

Saahan sitä aina vaatia. Eri asia on, vodaanko vaatimuksiin suostua.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4817
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #59 : 28.11.20 - klo:11:14 »
Hyvää Joulua sinullekin ! :114:
Kiitos, samoin sinulle hyvää joulua! :114: