Kirjoittaja Aihe: Uudenmaan nuorten ay:t tiedottaa  (Luettu 51696 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Uudenmaan nuorten ay:t tiedottaa
« Vastaus #15 : 10.01.06 - klo:12:04 »
Kannattaisin Seuratupaa, kun sinne on helpointa päästä minun, mutta kyllä kaikkialle muuallekin löytänen, varsinkin jos saan lainaksi kaaraa.

Poissa taeq

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 27
Uudenmaan nuorten ay:t tiedottaa
« Vastaus #16 : 12.01.06 - klo:09:37 »
Ei tehdä hommasta vaikeempaa kun se jo on, eli annan ääneni körttiksen puolesta. (+ Seutulippu maksaa maltaita..!)

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
Uudenmaan nuorten ay:t tiedottaa
« Vastaus #17 : 12.01.06 - klo:11:27 »
Mutta  Millan kämppä on paljon kivempi, ja sinne pääsee nopeasti, eikä tarvitse seutulippua.
Junalla pääsee ihan viereen.
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Uudenmaan nuorten ay:t tiedottaa
« Vastaus #18 : 12.01.06 - klo:11:36 »
Lainaus käyttäjältä: "taeq"
annan ääneni körttiksen puolesta.

Vaihtoehtoja? nimittäin valitettavasti
Lainaus käyttäjältä: "jude"
EMME PÄÄSE Körttikselle tupailtomaan tällä kertaa.

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Uudenmaan nuorten ay:t tiedottaa
« Vastaus #19 : 12.01.06 - klo:13:45 »
Oulunkylä on kyllä ihan hornantuutissa mun näkökulmasta. Onko siellä edes hyvejä parkkipaikkoja saatavilla?

Poissa millaiko

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 47
Uudenmaan nuorten ay:t tiedottaa
« Vastaus #20 : 13.01.06 - klo:11:11 »
mulla on ihan ikioma parkkipaikka ihan taloni vieressä mutta en säilytä siinä mitään koska en omista autoa ja laura saat kyllä lainata sitä.
"jossei oo lempeä sydämessä
maailma on vaan iso pimeä metsä"

Poissa taeq

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 27
Uudenmaan nuorten ay:t tiedottaa
« Vastaus #21 : 14.01.06 - klo:22:13 »
Kappas. Seuratupaa siis tarkoitin juu. Mutta ei kai siinä sitten, jos Millan luo kerran kätevästi pääsee. Tekstaria sitten vaan kun homma on päätetty niin ilmestymme paikalle :)

Poissa millaiko

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 47
Uudenmaan nuorten ay:t tiedottaa
« Vastaus #22 : 18.01.06 - klo:15:39 »
eli päätettiin että tupailta pidetään minun luonani Oulunkylässä. Tänne pääsee helpoiten junilla i ja k, ja busseilla 64 ja 65A aika lähelle ja ilmoittamalla itsestään saa jonkun vastaanottamaan itseään.

ja eli kuten normaalisti (heh minä unohdin kaiken muun olennaisen siitä tekstiviestistä n__n) voi paikalle etsiytyä siinä neljän jälkeen lauantai-iltapäivällä, kyllä, tämänviikon lauantai. takarajaa ei minun puolestani ole, kunhan pääsen jossain vaiheessa nukkumaan.

ois kiva jos tulisitte.
"jossei oo lempeä sydämessä
maailma on vaan iso pimeä metsä"

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Uudenmaan nuorten ay:t tiedottaa
« Vastaus #23 : 17.07.07 - klo:12:17 »
UUSIMAA TEKEE YTYN:

Aiheenamme on "Vaikuttaminen", ja deadline on heti nuorisokokouksen (24.-26.8. A-saaressa) jälkeen. Valmistu siis henkisesti kantamaan kortesi kekoon yhteisen äänitorvemme tukkeutumattomuisuuden puolesta! Tarkemmasta aikataulusta sovitaan myöhemmin: ideoita ajankohdan, aiheiden tai jutunjuurten suhteen tähän ketjuun tai suoraan ayheille (Milla ja Konsta, numerot h-y.fi/nuoriso) tai Maksimille tai Auralle.

Tätä foorumia lukemattomien tovereiden herättely katsotaan myös nohevuudeksi.

YTY:n valmistaminen parhaan kykymme mukaan on kunniatehtävämme tämän tietämättömyydestä ja apatiasta velton kansakuntamme hyvinvoinnin ja valveutuneisuuden parhaaksi!

Toimikaamme siis, ennen kuin on liian myöhäistä!

Maksim (050-3137307) ja Aura (050-5421984) ja Rheespu

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Uudenmaan nuorten ay:t tiedottaa
« Vastaus #24 : 30.07.07 - klo:23:14 »
Monologini tässä ketjussa jatkuu taas.

Pikainen kutsu tännekin:

Huomenna (tiistaina, heinäkuun viimeinen päivä) pidetään puoli kuuden hujakoilta lähtien YTY-palaveri allekirjoittaneen luona Lauttasaaressa. Soita ylläolevaan numeroon, jos innostuit tulemaan mukaan - vaikka vain ideoimaan ja teetä hörppimään.

Maksim

Poissa Sarai

  • Kotimatkalla
  • Viestejä: 309
Uudenmaan nuorten ay:t tiedottaa
« Vastaus #25 : 31.07.07 - klo:14:15 »
öh... Mikä on YTY?

nimim. T.O.L.L.O. :-)

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Uudenmaan nuorten ay:t tiedottaa
« Vastaus #26 : 31.07.07 - klo:14:33 »
Lainaus käyttäjältä: "Sarai"
öh... Mikä on YTY?


Hyvä kysymys. Www-vastaus. Eli Herättäjä-Yhdistyksen nuorisotyön oma lehti, jonka nuoret itse alueellisissa toimituskunnissa toimittavat.

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Uudenmaan nuorten ay:t tiedottaa
« Vastaus #27 : 01.08.07 - klo:19:20 »
Toimituskokous pidettiin ja kirjoitusvuorot jaettiin. Jos mielit vielä ilmoittautua tahi olet unohtanut oman aiheesi, älä pelkää edelleenkään ottaa yhteyttä minuun: tekstiviesti, sähköposti tai Foorumin yksityisviesti toimivat yhtä lailla. Alkuperäinen idea oli laittaa tähän ketjuun kaikki jutunaiheet kirjoittajineen, mutta ajattelin, että se voisi viedä yllätyksellisyyttä hiukan, siitä siis tämä viesti.

Poissa minna

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 11
Uudenmaan nuorten ay:t tiedottaa
« Vastaus #28 : 31.08.07 - klo:15:50 »
Moips. Selventäisikö joku mulle milloin toi tutustumistupari nyt sitten on, kun en ollut nuorisokokouksessa  :(  Eli missä? Milloin? Toivottavasti tupariin tulee paljon uusia ja vanhoja naamoja  :D

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
Uudenmaan nuorten ay:t tiedottaa
« Vastaus #29 : 03.09.07 - klo:11:19 »
HUOMIOOO!!

Sähläyksen vuoksi tieto vasta nyt!

TUTUSTUMISTUPARI PIDETÄÄN Tämän viikon keskiviikkona klo 17.00 eteenpäin Körttiksellä. Jos tarvitset suunnistusneuvontaa, soita esim. Auralle (0505421984) niin voin vaikka tulla näyttämään reitin keskustasta.

   Tuparissa jaamme myös laput, joista ilmenee koko syksyn tulevat häppeningit. Tulkaa siis paikalle!
työnsin pääni vesimeloniin