Kirjoittaja Aihe: Unet  (Luettu 113300 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

HeinoM

  • Vieras
Unet
« Vastaus #165 : 18.10.06 - klo:12:45 »
Niitä en muista olleen.

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Unet
« Vastaus #166 : 18.10.06 - klo:20:19 »
Lainaus käyttäjältä: "Salis"


Onko Sulla myös de javu - unia. Olen erikoistunut niihin. :wink:

Eikö se olekaan déjà vu?  :wink: Tai deja vu näin ilman epämääräisiä merkkejä. Off topic.

edit. Niin ja juu. Tykkään viilata pilkkua :D
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Juho A.

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 239
    • http://www.juhoasikainen.pp.fi
Unet
« Vastaus #167 : 18.10.06 - klo:22:23 »
Kungfudekkaritoimintauni.

Vissiin jotkut ninjaklaanit selvitteli välejään ja saattoivat syyttömiäkin kungfun taitajia synkän vuoden 2500 poliisin ahdistelemaksi. Näitä huono osaisia ja väärin ymmärrettyjä (ja tavattoman kauniita) naisihmisä oli auttamassa ainostaan tarinamme perusyksityisetsivä (minä).
Enpä jaksa juonta selitellä, koska se oli äärimmäisen tylsä. Idea oli kuin monissa äksöneissä: Turpiin kaikille ja komealla tavalla.
Oli aika jännittävää.

Se joka väittää uneksimisen olevan tylsää saa minulta pulla kahvit ja naurut päälle.
Rooliinsa tykästynyt taivaanrannanmaalari

Poissa ISOPAAVO

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 21
    • http://fi.msnusers.com/IKHTYS777
Unet
« Vastaus #168 : 27.10.06 - klo:11:23 »
Kerran näin usen jossa hebrealaista tekstiä meni taivaalla kuin filmien lopussa näyttelijä nimet.Kultaiset tekstit loppuivat ja lopussa oli Daavidin tähti.Sitten taivaan kansi kääriytyi niin kuin tapetti rulla..Myöhemmin olen tuolle unelle löytänyt raamatusta jotain "selitystä" mutta ihan jännä uni vaikkakaan en sitä sen kummemmin pyri selittelemään tai hengellistämään.Sielun maailmamme tuottaa mitä ihmeellisempiä juttuja ja en allekirjoita kaikkea mitä näen....Enkä syyllisty vaikka unissa olisi aineksiakin siihen... :oops:
"Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on oleva sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa."

Poissa eeva-kaisa

  • Jatkaa kamarikeskusteluihin
  • Viestejä: 250
Unet
« Vastaus #169 : 27.10.06 - klo:12:12 »
Olen katsonut liikaa uutta sketsisarjaa Ketonen & Myllyrinne (aivan posketon tuotos) ja näin viime yönä unta, että Pelikaanimiehenäkin tunnettu näyttelijä Kari Ketonen oli minuun rakastunut (dream on!). Se mies on veikeyden tihentymä. Miten voi ihminen ilmaista tunteita niin vähäeleisen vivahteikkaasti! Olen siihen ihan lätkässä. Ainakin tänään.
Toiset tykkää saatanasta, se on silkkaa seksiä / Toiset tykkää Jumalasta, sillä riittää älyä /
Mitä mulle jää? - Puupää! (Ismo Alanko)

Poissa ISOPAAVO

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 21
    • http://fi.msnusers.com/IKHTYS777
Unet
« Vastaus #170 : 27.10.06 - klo:14:05 »
"Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on oleva sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa."

Poissa ISOPAAVO

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 21
    • http://fi.msnusers.com/IKHTYS777
Unet
« Vastaus #171 : 27.10.06 - klo:14:09 »
Lainaus käyttäjältä: "eeva-kaisa"
Olen katsonut liikaa uutta sketsisarjaa Ketonen & Myllyrinne (aivan posketon tuotos) ja näin viime yönä unta, että Pelikaanimiehenäkin tunnettu näyttelijä Kari Ketonen oli minuun rakastunut (dream on!). Se mies on veikeyden tihentymä. Miten voi ihminen ilmaista tunteita niin vähäeleisen vivahteikkaasti! Olen siihen ihan lätkässä. Ainakin tänään.
http://spotti.subtv.fi/ohjelmisto_ja_sisallot.shtml/1744?a04

klippi  
http://media.almamedia.fi/id/82262.wmv
"Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on oleva sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa."

Poissa Juho A.

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 239
    • http://www.juhoasikainen.pp.fi
Unet
« Vastaus #172 : 14.12.06 - klo:17:37 »
Pitänyt alkaa miettiä ja vähän rajoittaa mitä tänne kirjoittaa sen jälkeen, kun Hanna sanoit seuraavasi uniani. Vitsi.

Kävelin rannalla ja tunsin itseni vanhaksi.
Käveleminen tuntui tärkeältä ja enkä uskonut että siellä rannalla muuta oli tarkoitettukaan tehtäväksi.
Nainen saapui rantakoivikosta. Noin parikymppinen hauskannäköinen ja sen oloinen kun olisin tuntenut hänet aina. En voinut muistaa missä olisin nähnyt hänet aikaisemmin.
Kävelin eteenpäin vaikka tuo jakkupukuinen selvästikkin olisi halunnut puhua kanssani. Käveleminen oli tärkeämpää.

N: "Löysimpäs vihdoin sinut!"
M: "Hyvä niin", ja jatkoin kävelyä.

Naisen askel oli omaani nopeampi ja hän saavutti minut helposti.

N: "Mitä sinä aina oikein kävelet täällä rannalla?"
Katsoin kummeksuen, mitä se muukalaiselle kuuluu ja miten niin aina?
Nainen tuijotti kylmästi takaisin, aivan kuin olisin vastauksen velkaa.

M: "Anna minun nyt vain kävellä"
N: "EN! Nyt sinun on lopetettava tuo naurettava kävely ja tultava mukaani, Isä."
Rooliinsa tykästynyt taivaanrannanmaalari

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
Unet
« Vastaus #173 : 17.12.06 - klo:21:11 »
Seison alasti Annie Lennoxin (johon mulla on pakkomielle) ja Aretha Franklinin kanssa feministikokouksen lavalla.
Entinen rakastajattareni (ai niin, olen mies) Jannika huutaa yleisöstä että "Sä oon vaan yks kenkä!" Mut ei mulla edes oo kenkiä.

Sittenoon mun nykyisen lakiopiskelijatyttöystävän (joka on sellainen tylsä blondi) kanssa kylppärissä pesemässä pyykkiä ja se sulaa vedeksi lattialle

Tästä tuohtuneena menen ulos missä on peili ja yritän löytää sukupuoleni, mutta e on vaikeaa ja unohdan heti mitä olin tekemässä
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Unet
« Vastaus #174 : 25.12.06 - klo:01:08 »
taalla on nahty viime aikoina hssuja unia, ja vahna kaikilla seka kililla mita ny tsiten satun tietamaan.....

viimeisin uneni tassa viime viikolla:

me oltiin syomassa kiinalaisessa ja mulla oli lautasellinen nuudeleita ja sitten siina sivussa tarjoilija huomautti minulle etta tuolla on buffet poyta mista saan matikan kirjan sivuja ja Biologian kirjan sivuja etta bon apetit... menin sitten sinne ja  katselin hetken niita kirjan sivuja natisti siina pinoissa ja riveissa, ja laitoin ikaan kuin kastikkeeksi nuudeleihini. ja kun lahdin ravintolasta kuulin paperesiden puhuvan lukuja ja biologiaa paassani.

vi olla etta tama kaikki oli siita etta minulla oli viimeviikolla final examit taalla ja minun olsii pitanyt osta jotain iita aineita oieasti, ja hyvinhan ne sitten paattyi ensi lukukaudella ei sitten olekkaan yhtaan testeja, oi mika ihanuus.. uhhuh...
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa kalur

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 5
Unet
« Vastaus #175 : 27.01.07 - klo:16:16 »
Muistan, että Suomessa vajosi 1800 luvulla jossakin päin kirkko maan sisään.Tosin netistä sellaisesta en löytänyt jälkeä.Muutama päivä sitten näin unta, että kirkko nousi ylös ja sisältä oli sellainen vanhanmallisesti kalustettu huone.utoa kun en muista vuoteen uniani juurikaan ja nyt sitten tänä?:D
>}}}*>

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Unet
« Vastaus #176 : 18.02.07 - klo:01:42 »
Sanoin: "Paras mietelause on suun ja sydämen kosketus taivaaseen."
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Unet
« Vastaus #177 : 18.02.07 - klo:10:21 »
Mää näin jotain unta Joosuasta. En kyllä muista mitä.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Reetukka:)

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 25
Unet
« Vastaus #178 : 10.03.07 - klo:19:16 »
Minä olen kattonut paljon/liikaa subtvn venezuelaista telenovelaa tuhkimotarinaa :-# .Nyt sen hahmot ovat alkaneet seikkailla mun unissa. Eikä aina hyvällä tavalla, painajaisiakin olen nähnyt :D

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Unet
« Vastaus #179 : 11.03.07 - klo:14:08 »
Nainpa kauheaa painajaista viime yona! Koko maailma ja elama taalla oli tuhoutumassa. Siina sita sit yritettiin epatoivoisesti pelastua ja miettia mita ehtii viela tehda. Hyva puoli oli, etta heratessaan todella tajusi kuinka paljon rakastaa maapalloamme ja elamista taalla!
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä