Kirjoittaja Aihe: Unien tulkintaa  (Luettu 4971 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Unien tulkintaa
« : 06.11.18 - klo:21:46 »
 :eusa_angel:
Tänne voit kertoa uniasi ja voit tulkita omia ja muiden unia.
Elämä on kemiaa.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Unien tulkintaa
« Vastaus #1 : 06.11.18 - klo:21:53 »
Näin unta muutaman vuotta sitten kuolleesta isoäidistäni,
joka oli körttipapin vaimo. Papilla oli leukemia.
Unessa Impi-mummo lohdutti minua syöpätautien poliklinikan odotustilassa, kun olin menossa lääkärille.
Minulle hän oli tärkeä ihminen, vaikka vanha jo kuollessaan olikin 93 vuotias. Olen yhä kuvainnollisesti vieläkin odotushuoneessa syöpäni kanssa kun saan vasta 7. vuoden päästä virallisesti terveen paperit imusolmukesyövästä. Mummoni jonka mies oli n. 20v syöpäsairas, lohdutti minua taivaasta. Vielä on toivoa.
Elämä on kemiaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Unien tulkintaa
« Vastaus #2 : 07.11.18 - klo:16:35 »
Unesi on loduttava pidä siitä kiinni.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Ainuliini

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 13
Onnettomuusunet
« Vastaus #3 : 11.12.18 - klo:16:54 »

Näin unta 28.9.1994 aamuyöllä: Heräsin ja katsoin ikkunasta pihalle  ja näin rosvoja autoni kimpussa. He nostivat aivan ylös autoni etupeltiä. Se näytti kummalliselta, aivan kuin laivan keulaportti olisi ollut avoinna. Raivoissani ryntäsin ulko-ovelle ja pihalle. Rosvot ja etupelti olivat tipotiessään. Murheissani katselin autoani ja mietin, että nyt se kastuu. Jotkut miehet tulivat siihen katselemaan ja pälpättivät keulapeltistä. Intin heille että sehän on etupelti.  Käännyin mennäkseni sisälle ja näin miten maantiellä kulki hitaasti suuri joukko ihmisiä jonossa ja he katosivat talon nurkan taakse jossa oli pilkkopimeää.  Tiesin, että oli rosvojen syytä että nuo ihmiset joutuivat nyt kävelemään.
Aamulla lähdin töihin. Oli virkistyspäivä. Linja-autossa radio pajatti jotakin onnettomuudesta ja kysyin työkaverilta mitä oli tapahtunut. Hän sanoi: ”jokin autolautta on kai uponnut”.
Päivän mittaan selvisi  Estonia-laivan onnettomuus. Huomasin yhteyden uneeni vasta kun alettiin puhua irronneesta keulavisiiristä.  Tämä uni ei ollut ensimmäinen kerta. Edellinen oli painajainen jossa olin itse mukana, sivullisena katselijana laivan kannella. Hiililaiva Malmi 5.12.1979.  Sekin onnettomuus tapahtui samaan aikaan unta nähdessä.
Minulla ei ollut henkilökohtaista yhteyttä laivoihin tai niissä oleviin ihmisiin.
Olen lukenut myöhemmin monille muillekin tapahtuneen samanlaista.

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: Onnettomuusunet
« Vastaus #4 : 06.01.19 - klo:18:17 »
Näin unta 28.9.1994 aamuyöllä: Heräsin ja katsoin ikkunasta pihalle  ja näin rosvoja autoni kimpussa. He nostivat aivan ylös autoni etupeltiä. Se näytti kummalliselta, aivan kuin laivan keulaportti olisi ollut avoinna. Raivoissani ryntäsin ulko-ovelle ja pihalle. Rosvot ja etupelti olivat tipotiessään. Murheissani katselin autoani ja mietin, että nyt se kastuu. Jotkut miehet tulivat siihen katselemaan ja pälpättivät keulapeltistä. Intin heille että sehän on etupelti.  Käännyin mennäkseni sisälle ja näin miten maantiellä kulki hitaasti suuri joukko ihmisiä jonossa ja he katosivat talon nurkan taakse jossa oli pilkkopimeää.  Tiesin, että oli rosvojen syytä että nuo ihmiset joutuivat nyt kävelemään.
Aamulla lähdin töihin. Oli virkistyspäivä. Linja-autossa radio pajatti jotakin onnettomuudesta ja kysyin työkaverilta mitä oli tapahtunut. Hän sanoi: ”jokin autolautta on kai uponnut”.
Päivän mittaan selvisi  Estonia-laivan onnettomuus. Huomasin yhteyden uneeni vasta kun alettiin puhua irronneesta keulavisiiristä.  Tämä uni ei ollut ensimmäinen kerta. Edellinen oli painajainen jossa olin itse mukana, sivullisena katselijana laivan kannella. Hiililaiva Malmi 5.12.1979.  Sekin onnettomuus tapahtui samaan aikaan unta nähdessä.
Minulla ei ollut henkilökohtaista yhteyttä laivoihin tai niissä oleviin ihmisiin.
Olen lukenut myöhemmin monille muillekin tapahtuneen samanlaista.

Tämä on mielenkiintoista. Tällaista tapahtuu. :kahvi:

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Unien tulkintaa
« Vastaus #5 : 06.02.19 - klo:15:37 »
Iäkkäät pohjalaismummat mm. isäniäiti, appeni ja hänen äitinsä näkevät jollain tavoin käsittämättömän järjettömästi "näkyjä". Ne pitävät paikkansa hyvin.
wilhelmi niskasen jäljillä