Kirjoittaja Aihe: Hiljaisuuden rikkomisen päivä  (Luettu 1273 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tuuli

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 27
Hiljaisuuden rikkomisen päivä
« : 01.08.11 - klo:10:27 »
Tein eilen jotakin sellaista, mitä en ole tehnyt vuosikymmeniin. Menin mielenosoitukseen Helsinkiin.Aiheena hiljaisuuden rikkominen, taustalla Norjan tapahtumat viikko sitten.  Oma ajatukseni oli ilmaista toivettani siitä, josko joskus oppisimme elämään ihmisiksi.
Vieressäni kulkueessa oli nuori äiti kahden pienen lapsen kanssa. Äiti kertoi lapsille, että olemme paikalla muistuttamassa siitä, ettei saa lyödä, vaikka olisikin vihainen. Oli minusta hyvin sanottu.
Olisin toivonut kirkon väkeäkin paikalle, mutta jos heitä oli, olivat kovin piilossa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hiljaisuuden rikkomisen päivä
« Vastaus #1 : 01.08.11 - klo:10:48 »
Höööö, minä olin ainakin siellä ja keräsin vielä  :repee:  kaikilta ennen lähtöä    :068: liiat pikkurahat "pois painamasta" ja tuli paljon kahisevaa kanssa.  Sitte juoksutin lippaan Unicefille, ja kun minua ei enää tarvittu vaan paikalla oli kaksi virkailijaa sain teidät Eduskuntatalolla kiinni. Dosentti   :026:  oli hyvin tohkeissaan päästessään vuosikymmeniin osoittamaan mieltä...    eikö meitä nähty....  nyt oon pettyny...   wir auch spracte Deutsch darin, was sollte dann die Garten da heissen...    
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.