Kirjoittaja Aihe: Pukeutumistyylit  (Luettu 29661 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Pukeutumistyylit
« : 23.08.05 - klo:18:26 »
siis niin toivottavasti täällä on ihmisiä jottei tämä palsta jää aivan tyhjäksi.... siis asiaan erilaisia pukeutumis tyylejä??? löyttyykö itseltäsi joku suoskki, tai kaveripiiristäsi joku todella "rohkea" pukeutuja???
tai onko sinulla jokin unelma pukeutumis tyyli jota et uskalla käyttää...???
tai sitten vaan kommentteja tämän hetken pukeutumisesta sekä suomessa että ulkomailla^^.... ja sitten vielä se asia että takia MIKSI ihmiset EIVÄT uskalla pukeutua niinkuin  hmm.. persoonallisesti, johtuuko se muodista? vai siitä että pelkäävät että ihmiset tuijottavat vai mikä meitä suomalaisia vaivaa?! että vastailkaapa tähän...^^ :D

itse en tiiä olenko kovin poikkeava.. mutta en minä ainakaan täällä tampereella kovin paljon joka päivä näe cowboy-hattuisia tyttöjä.... taikka sitten sellasia pukeutujia kuten  minä.. te jotka tunnette mut henk. koht asia on selvä.. ja muille en jaksa selittää^^ mutta siis olen jonkin verran poikkeava ihminen... haluaisin olla enemmän erilainen... mutta siis... joo...
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

JSvsj

  • Vieras
sssss
« Vastaus #1 : 23.08.05 - klo:21:38 »
Ihmisen pitää elää ja tuntea elävänsä!  Olen ajatellut että kunakin aikana elämässä on eri asiat jotka sytyttää mutta aina on tavallaan jotain tekeillä joka naulitsee ajatukset ja sytyttää intohimon ja johon haluaa keskittyä.

On ikäänkuin elämällä sisältöä...  jos sitä jää vaan kotiin sukkia kutomaan tai seiniä vahtaamaan niin sellainen on jo sisällisesti viimeistä voitelua vailla...  Tai toiset työllä täyttää elämäänsä...

Nuorilla pukeutuminen on tärkeää ja ulkonäköön liittyvät asiat ja se on ihan ok!  :D   Minusta on mukavaa kun on ihmisiä jotka uskaltaa pukeutua omalla tavallaan, vaikkapa cowboy hattuun.  Jopa narkistit niittipäät joilla on tukka kuin lappuharja, ovat piristäviä nähdä. Tietää että sellainen ihminen ELÄÄ ja hänellä on intohimoa elämään!  Tosin en kyllä yritäkään salata että joku liehulettinen mustatukka joka ajaa pyörällä musta viitta selässään kuin batman, -herättää itsessäni hilpeyttä mutta ei se mitään!  :wink:   Annetaan varsinkin uorten olla sellaisia kuin ovat!  Ja aikuisten myös!

Kyllä se sitten alkaa väkisinkin tasaantua kun ei saa työpaikkaa kun näyttää itse pääpirulta huulet täynnä läväreitä ja kettinkejä...  (ainakin jossain vaiheessa)  -jos ei sitten rupea taiteilijaksi  :D  :D  :D

Tasapäistäminen vihastuttaa meikäläistä!  Olen jo sen verran elämän eri puolia nähnyt että olen oppinut sen ettei ihmisestä saa tukahduttaa sen elämäniloa. Jos se tulee onnelliseksi tällä tapaa niin hyvä!

Ja kuka meistä lopultakaan osaa sanoa, mikä täällä on oikea tapa elää, pukeutua ja käyttäytyä?


Aatteles jos kaikki ihmiset olis samanlaisia!  Hyi h****tti sentään!  :x

JSvsj

  • Vieras
sssss
« Vastaus #2 : 23.08.05 - klo:21:44 »
Ai niin, vastaus kysymykseesi:  Itse en pyri pukeutumaan huomiota herättävästi mutta pyrin pukeutumaan tyylikkäästi ja tilanteeseen sopivasti.   Yksi mitä en pane päälleni on huppari!  Toinen on lusupunttihousut...

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Pukeutumistyylit
« Vastaus #3 : 24.08.05 - klo:14:26 »
Minen jaksa pukeutua mitenkään "erikoisesti" tai toisaalta "muodin mukaan", viihdyn ihan farkuissa ja normaalissa paidassa, jos on joku erikoinen juttu päällä, sen asentoa pitää koko ajan korjailla. Semmoset vaatteet on mukavat, missä voi tehdä mitä vaan.

Mun yks kaveri joka kyllä nyt jäi yläasteelle ko ite menin lukioon, se tekee melkein kaikki sen vaatteet ite ja ne on tosi persoonallisia ja ihania.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa sieni2

  • körtti (111)
  • Viestejä: 111
    • http://www.nurmonraketti.pas2.org
Pukeutumistyylit
« Vastaus #4 : 24.08.05 - klo:17:51 »
vakosamettihousut on aina varmaan. ei taida muita olla.. ja paitoja nyt on sekalaisia.. ja saaressa ei ainakaan kaikki mene onneksi suurten muotien mukaan  :)
peace and lööv

Poissa Juho A.

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 239
    • http://www.juhoasikainen.pp.fi
Pukeutumistyylit
« Vastaus #5 : 24.08.05 - klo:19:56 »
Pukeudun miten sattuu. Toisinaan jopa oikeankokoisiin vaatteisiin.

En anna massojen pukeutumisen vaikuttaa pukeutumiseeni, mutten myöskään hakemalla hae erilaisuutta, josta tuntuu tulleen joillekuille pyhä tehtävä.

Joskus on kieltämättä hauskaa vaikka pukeutua henkseleihin (tai tempaista jotain muuta teema pukeutumista)  kera ystävien ja olla niin erilainen kuin vain, mutta semmoinen alituinen erilaisuuden hakeminen ("En voi pistää tota päälle, silläkin on tollanen...")

Erilaisuus on sokeria, vältä imelyyttä.

PS.
Parhaat vaatteet on sellaiset joissa on hyvä olla -> nakuilen paljon.
Rooliinsa tykästynyt taivaanrannanmaalari

Poissa PP

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Pukeutumistyylit
« Vastaus #6 : 24.08.05 - klo:20:18 »
mulla on yleensä päällä jotkut isot farkut, t-paita (2XL-5XL) ja joku L- tai XL- kokonen vetskarihuppari. Pipoja käytän myös suhteellisen paljon ja kesäisin/keväisin ehkä myös jopa huivia.
The healing hand held back by the deepened nail

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Pukeutumistyylit
« Vastaus #7 : 24.08.05 - klo:20:34 »
Nyt on päällä mustat vakosamettihousut ja vihree puuvillanen paita.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
Pukeutumistyylit
« Vastaus #8 : 24.08.05 - klo:22:19 »
haa,  alasti paras!

vaan joskus sekoilen, sukkahousuissa  ja pantteripuvussa.

juhlissa tylsä ja tavallinen smokki...
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Pukeutumistyylit
« Vastaus #9 : 25.08.05 - klo:00:49 »
Olen suunnitellut jonkilaisen yksinkertaisen hameen hommaamista / tekemistä, luulen, että sellainen voisi sopia minulle, mutta en ole ollut riittävän innostunut ryhtyäkseni toimeen. Eikä mies voi oikein monessa paikkaa käyttää hametta herättämättä pahennusta.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Soopeli

  • Puheen mittainen pastilli on huvennut
  • Viestejä: 174
Pukeutumistyylit
« Vastaus #10 : 25.08.05 - klo:08:56 »
Lainaus käyttäjältä: "Jaakkoopuukkoo"
Eikä mies voi oikein monessa paikkaa käyttää hametta herättämättä pahennusta.


Eikä edes mainita sellaisesta suunnitelmasta herättämättä pahennusta.  [-X
Pahennusta voit yrittää välttää pukeutumalla skottityylisesti kilttiin.

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
Pukeutumistyylit
« Vastaus #11 : 25.08.05 - klo:14:07 »
kiltti oiski kova sana kesähelteillä. tosin en kyllä ihan heti viittis toisten kansallisasuja pistää päälle.

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Pukeutumistyylit
« Vastaus #12 : 25.08.05 - klo:20:07 »
Jaapajaa, farkut ja kauluspaita taitaa olla yleisin, talavella iskee siihen vielä jonku villapaijan/neuleen niin valamis... Tärkeintä on kyllä hyvät nahkakengät, niistä en luovu kirveelläkään. Pilatkaa muut jalkanne skeittikengillä yms., minä kävelen mukavasti. Toisaalta, monien vaatteiden kanssa eivät muut kuin skeittikengät tjsp. tule kysymykseenkään, mutta minä en kyllä sellaisia vaatteita (onnekseni) käytä. Pukeutukoon jokainen niinkuin haluaa, ei se minua haittaa...

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
suomen nuoriso ja pukeutuminen
« Vastaus #13 : 26.08.05 - klo:13:46 »


...voiko tuohon nyt enää mitään lisätä

Poissa Soopeli

  • Puheen mittainen pastilli on huvennut
  • Viestejä: 174
Pukeutumistyylit
« Vastaus #14 : 26.08.05 - klo:14:27 »
Joskus tulee ikävä armeija-aikoja, kun siellä pukeutuminen oli niin yksinkertaista. Kaapista löytyi aina  vaatekerta tilanteeseen kuin tilanteeseen, eikä ikinä tarvinnut pelätä, että olisi ollut yli/alipukeutunut muihin nähden. Nykyään tästäkin asiasta on tehty liian monimutkaista.
Toisaalta pitäisi pukeutua olosuhteiden mukaan, mutta useimmiten pitää vain kärsiä.