Keskustelu > Yleinen keskustelu

Kotimaa-yhtiöiden toimitusjohtaja...

(1/5) > >>

Kalistaja:
Kotimaa-yhtiöiden toimitusjohtaja, televisiosta tuttu, Pauli Aalto-Setälä on kirjoittanut tunneosaamisesta kirjan. Kirjan nimeksi on annettu - huhhuh - Perkele! Onko nyt sitten niin, että Kotimaa-yhtiöiden useissa toimituksellisissa ja muissa pisteissä järjestetään  tulevaisuudessa kiroilutuokioita rukoushetkien sijaan. Ei kai Kotimaassa nyt aamun avauksissa manata hankomiestä esiin?

Pena:
Veikkaan, että Perkele! liittyy juuri suomalaisen tunneosaamisen tyypillisimpiin solmukohtiin. Veikko Sinisalo on osoittanut, miten monella eri tavalla tunnekuohun vallassa oleva mies voi tuon suustaan päästää. Onko se sitten osaamista vai osaamattomuutta?

Teme:
Suomalainen mies, joka tuota sanaa ei ole käyttänyt tunteiden esittämiseen, heittäkööt ekan kiven.

Teme

Mörtti-57:
Voisinhan minä nakatakki, mutta emmää viitti.
Kiitos helluntailaasten pyhäkoulun, kukaan ei oo koskaan kuullu mun kiroolevan.

Kalistaja:
Minulta lipsahti ruma sana - ei tosin tuo ketjussa mainittu - kun tietokone takkusi päivällä pahoin. Mutta en minä silti tuolla sanalla hekumoisi, eikä se oikein tuollaisen kirjan nimeen. Olisko jopa kosiskelua... Voi tietysti olla, että alan käydä vanhaksi kun tällaiseen tartun.

Mutta, mutta: henkimaailma on totta, ja...

Täytyy lopettaa. Tästähän on muuten tulossa turhan uskonnollinen kirjoitus.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta