Keskustelu > Yleinen keskustelu

HY:n isot herrat ja Körttifoorumi

<< < (2/3) > >>

Liisa:

--- Lainaus käyttäjältä: "satman" ---Minä en lähde täältä kulumallakaan.
--- Lainaus päättyy ---


Hyvä!

Kyllä ne isot herrat hengessä mukana ovat..

An-na:
Ni, kuka tietää kuka siellä Myyräpartio-nimimerkin takana onkaan! ;)

mies valaan vatsasta:
Myyräpartion takana tietysti hääri ite Eleniuksen Jaakko.  :lol:

Vakavasti: Tuskin häärii, mutta mistäs sitä koskaan tietää.  :roll: Eihän sitä mikään ole varmaa. Ja menee ehkä sen elitismi keskustelun aiheeksi, mutta mieten lasketaan "isot kihot"? Eikö alue sihteerit ja muut sihteerit lasketa isoiksi kihoiksi. Ja olen ollut huomaavinani että ainakin silloin tällöin joku niistä täälläkin ollut ja keskusteluun osallistunut. Ja jos "isot kihot" ei ois tämän foorumin takan ainakin jossain määrin, miksi se olisi saanut linkin H-Y:n sivuille ja (ilmeisesti9 palvelin tilan H-Y:tä. Esimerkiksi v.lestadiolaisten keskustelupalsta ei ole saanut edes mainintaa SRK:n kotisivuilla tai minkään valtakunnan palvelin tilaa SRK:lta.

osmo:

--- Lainaus käyttäjältä: "satman" ---
Sitäpaitsi tää on nuorten foorumi. Sukupolvien välistä kuilua on turha kieltää. Teeskentelyä, että muka nuoret ja vanhat sopisivat yhteen. Nuorilla on nuorten, vanhoilla vanhojen onkelmatiikat pitemmän päälle.
Jaakko H. oli todennut, että lapsenlapsia on kiva tavata - kaksi tuntia.
--- Lainaus päättyy ---

 :wink:
Ymmärtääkseni nuoruuden ja vanhuuden raja on tällä foorumilla ollut aika joustava, vai mitä, satman.
Ja toisaalta, mitäs me niistä isoista herroista!

seppos:
Mikä ihmeen nuorten foorumi. Tämähän on avoin kaikille, jopa minulle. Olen jutellut niin Jaakko Eleniuksen kuin Simo Juntusen kanssa ja molemmat ovat käyneet täällä silloin tällöin, mutta eivät käy säännöllisesti. Jos mielenkiintoa riittäisi niin varmaan kirjoittelisivatkin. Simolla on sitäpaitsi nimmari täällä, vaan ei ole paljoa käytetty eikä ole tarpeenkaan. Tämä toimii aika autonomisesti körttiläiseen tapaan Liisan siivotessa pahimmat ja poistaessa häiriköt.

Ihmeellisin asia tässä maallikkovetoisuus ja se että se toimii.

Kiitokset Liisalle tästä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta