Keskustelu > Yleinen keskustelu

HY:n isot herrat ja Körttifoorumi

<< < (3/3)

Liisa:
Noo mutta, Joonan pohdintaan/ kysymyksiin. Kyllä ne isot herrat oikeasti on jotain muuta kuin työntekijät sun muut. Maallisista lähtökohdista ne merkitsevästi isot herrat on sitä perusveisuukansaa, te kaikki, me kaikki. Ilman seuratupien rivikansaa ei olisi mitään titteliherrojakaan. Ruohonjuuritasolta tämä homma lähtee ja se on hienoa se. Se on myös se, mikä ainakin minua tähän hommaan motivoi. On ihmisiä, joille körttiläisyys on tärkeää.
(Ja hengellisissä lähtökohdissa tietenkin oma herransa.)

On tämä foorumi vahvasti HY:n heiniä. Toiminnanjohtaja oli alkujaan ensimmäisiä täällä toivottamassa körttikansalle hyviä keskusteluja. Aika moni muukin HY:n työntekijä (aluesihteerit jne.) täällä käy päivittäin, plus luottamushenkilöitä jne., seppos moderaattoripanoksellaan yms. Ja te, tosiaan se HY:n lähtökohtaisesti kantava voima. (Työntekijät on vaan työrukkanen.)

(PS. Minä tykkään teitin huumorista!)

mies valaan vatsasta:

--- Lainaus käyttäjältä: "Liisa" ---(PS. Minä tykkään teitin huumorista!)
--- Lainaus päättyy ---


Miten minusta tuntuu että tuo taitaa olla vitsi, kukaan kun ei ole tähän mennessä oikein sitä ymmärtänyt.  :lol:
Tällaisista kehuista tulee aina epävarmaksi. Kun opettajan sijainenkin kehui tänään käsialaani, jota kaikki muut ovat moittineet epäselväksi (mutta kauniiksi) niin tulee aika epätietosiseksi onko mukana ironiaa vai sanooko henkilö sen todella.

Hupsista keikka. Taisikin männä aiheen ulkopuolelle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta