Keskustelu > Seuratupa

yli virran osa 3

<< < (22/29) > >>

Thomas McElwain:

--- Lainaus käyttäjältä: Riitta-mummi - 25.04.23 - klo:18:04 ---Ilmaisin henkilökohtaisen osanottoni.

--- Lainaus päättyy ---

Niin, kauniisti tehty.

Riitta-mummi:
En hakenut kiitosta. Olen jo sen ikäinen että muistan mustien ihmisoikeustaisteluiden alun suuret melskeet Arkasasin Little Rock ssa.  Olin vielä koulussa jossa tästä meille puhui erityisesti luonnontieteiden opettaja Pentti Lajasmo. Ku Klux Klan´n lakanoihin ja hiippoihin pukeutuneet miehet soihtuineen ja risteineen jäivät ikuisesti mieleen.

Silloin ei ollut ( onneksi ) vielä  televisioita kodeissa, kauppojen ikkuista käytiin katsomassa. Tiedot kyllä kulkivat.

Kaikkien mustien ja punaisten amerikkalaisten muistolle ! 

 

Pena:

--- Lainaus käyttäjältä: Thomas McElwain - 25.04.23 - klo:17:59 ---Tuntuu teeskentelylle mainita rotuaktivistia täällä, kun halveksitte suosikkisi dompaten sanoilla "perseennuolija heimolaisia," joita ei tarvita tällä foorumilla.

--- Lainaus päättyy ---

Kyse ei ole teeskentelystä vaan siitä, että muukalaisvihaa vastaan joudutaan taistelemaan jopa tällaisella foorumilla. Sitä ei käydä ihmisten kesken vaan ihmisten mielen sisällä. Jokaisen meistä on yritettävä vähentää halveksintaa ja pyrkiä keskinäiseen kunnioitukseen kaikkia kohtaan.

Thomas McElwain:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena - 26.04.23 - klo:07:06 ---Kyse ei ole teeskentelystä vaan siitä, että muukalaisvihaa vastaan joudutaan taistelemaan jopa tällaisella foorumilla. Sitä ei käydä ihmisten kesken vaan ihmisten mielen sisällä. Jokaisen meistä on yritettävä vähentää halveksintaa ja pyrkiä keskinäiseen kunnioitukseen kaikkia kohtaan.

--- Lainaus päättyy ---

Metsä vastaa kuin huutetaan, vaikka minun kohdallani se kaiko viivästyi niin kauan, että ihmiset tottuivat halveksuntaan eivätkä enää pystyneet huomaamaan sitä, vaikka myöhästynyt huuto oli kuin pasuuna.

luterilainen:
Siiri Rantanen on siirtynyt yli virran 98-vuotiaana.  :eusa_pray:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta