Keskustelu > Tapahtumatiedot

HENUKA Kainuussa 25.-27.2.

(1/4) > >>

Liisa:
Kainuusta tiedotetaan seuraavaa:

NYT HUomiota tänne Vaara-Suomeen päin! Kainuun HENUKA kutsuu Sinua viettämään unohtumatonta viikonloppua Mieslahdenopistolle! Ohhoh ja hinnast onkin muuttunut siinä määrin, että osallistumismaksu on VAIN 15 euroa, mikä sisältää ruokailut+ majoituksen+ linkkukyyditykset!

Luvassa on konsertti artistilta, jonka nimen pidämme vielä salassa, pulkkamäkeä, sketsejä, näytelmiä, tunnelmallisia veisuuhetkiä sekä naurua ja yhteistä oleskelua. (+ kerranki KUNNON valvomista :D!)
- Unohtumaton tilaisuus nauttia talvesta (LUMESTA! \o/) ihanien körttien parissa!

Ilmoittautua voit NYT ja HETI 14.2 saakka Noora Määtälle numeroon: 050 337 0334.

Ole paikalla :)

T-Kainuun alue

Lentoaura:
Olenhan toki jo ilmoittautunut, mutta kertokaa nyt ihmeessä kaikki ketkä on tulossa!

sieni2:
ainakin minä!  =)

m.k:
Minunkin piti tulla, mutta lompuuki oli vähän erimieltä, ja pääsponsori kieltäytyi heppoisin perustein yhteistyöstä. Sopimuksen irtisanominen tuleekin ajankohtaiseksi näinä päivinä :D

No, jos sitä sais ees sen verran haalittua rahaa maaliskuulle että pääsisi Eurocar showhun Helsinkiin. Toiveajattelua tieten...

mannaryyni:
Mä en ole tulossa :/
Paikallinen isoskouluttaja rupeaa mulkoilemaan julmasti, jos mä jätän väliin jokaikisen jutskun...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta