Keskustelu > Seuratupa

lukupiiri?

<< < (6/6)

juhani:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena - 09.01.06 - klo:21:07 ---
Nyt profeetan näyt tuovat helposti mieleen ufot ja tähtien sodat. Eri aikakaudet varmaankin rakentelevat mielikuvia omista lähtökohdistaan. Ovatkohan Mesopotamian jumalankuvat (ja uskonnolliset juhlat) aikanaan vaikuttaneet Hesekieliin? Joko silloin osattiin käyttää ilotulitteita?

--- Lainaus päättyy ---

Lukuisa kirjasarja on mm. ufotutkimuksesta profeetasta Hesekiel. Jonkun kirjan minä olen lukenut. Saksankielinen dosentti varovasti kytki mm. ufohin. Mutta voi olla, että tieteellinen maailma suureksi osaksi on tämän hömpäksi laittanut. En tiedä.

Viisveisaaja:
Kalistaja varmaan enempikin tietäisi ufoista ja Hesekielistä, mutta itsekkin olen saanut sellaisen kuvan, että ufotutkijat kovasti lainaavat Hesekielin kirjaa ja kuvailevat siinä esitettyä lentäväälautasta.

Leo Meller on sieltä poiminut Venäjää ja lopunaikoja koskevia selityksiä.

Itse ekan kerran kun luin, niin oli kuin mielipuolen päiväkirjan olisi avannut. Sama Ilmestyskirjan kanssa, mutta sittemmin on selityksiä tullut ja ihan järkeenkäyviä kirjoja ne molemmat nyt silti.

Thomas McElwain:

--- Lainaus käyttäjältä: Viisveisaaja - 31.03.23 - klo:17:24 ---sittemmin on tullut ihan järkeenkäyviä kirjoja.

--- Lainaus päättyy ---
Lukupiiriin sopiva "järkeenkäyvä kirja" olisi Malmivaaran vanhat Siioninvirret, mutta ovat vaikeasti löydettävissä sekä suomenkielellä että englanniksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta