Keskustelu > Yleinen keskustelu

Kesäsuunnitelmat

<< < (2/10) > >>

Iha Miikka Vaan:
Minun kesä on toisaalta monipuolinen mutta toisaalta aika kaavamainen. Kesätöihin menen heti kun lähden työharjottelusta. Teen töitä kesä - heinä. Siinä aikana teen tietenkin muuta. Esim. Heriksille ja naapuri seurakunnan riparille, Eviksille(ev. juhlille) ja muuta kaikkee. Sitten kun olen lopettanu työni lähden kaverin kanssa etelään varmaan kyprokselle tai portugaliin. Sitten takaisin kouluun ja odottamaan nuorisokokousta. Siinä suurin piirtein kesäni...mutta tietenkin kaikkea muuta kivaa ja ei niin kivaa sisältyuy myös.

Miina:
Mun kesä menee ihan eräilyksi: partioleiri, telttis ja mahdollisuuksien mukaan vaellus. Niin ja herikset tottakai. No eikö nekin oo vähän eräilyä... :)

mannaryyni:
Joo, oma kesäni..
Töitä yritän tehdä ainakin kuukauden, yhdellä tallilla, mahd. navetassakin pyörin *hubaa*
Sitten on maatalounäyttelyitä pari, joissa yhden tutun ammuja esitän, ja junnuluokkia..
Sitten herikset tietty ja kunkkareille jos pääsis...

Sanneli:
Herättäjäjuhlat, ripari, serkkujen ammaamista, serkkujen ammaamista ja serkkujen ammaamista. Ja Piccie-chanin kanssa mökille. Ja munki pitäs käyä sen mökillä. 8)

Teme:
Töitä, kotona lekottelua, toivottavasti fillarireissu Ahvenanmaalle (jos jotakuta kiinnostaa elokuussa sellainen, niin voi heittää viestiä... tällä hetkellä näyttää siltä, että lähden yksin jos lähden), ehkä opiskelua (pitää saada ruotsin kurssi suoritettua, että voi saada kandin tutkinnon pihalle), ehkä tyttären kanssa yhden-kahden yön patikkareissu metsään. Porissa saatetaan käydä Kansanlähetyksen juhlilla, jos syntyvä lapsi tykkää reissata.

Teme =)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta