Keskustelu > Yleinen keskustelu

Vuosimallisi?

(1/14) > >>

Liisa:
Pistetääs galluppi pystyyn. Minä vuonna olet käynyt riparisi? Laajemminkin saa toki vastata kuin vain nappia painamalla: millä leirillä olit, kuka itse asiassa oletkaan jne. Ja oliko kivaa?  :wink:

m.k:
Joo mää olin tosiaan kakosella vuonna 2002. Oli tosi siistiä jeejee :D. Tästä voimmekin päätellä että minä(kin) olen syntynyt armon vuonna 1987, ja tänä vuonna napsahtaa maagiset 18 vuotta tauluun. Ei nyt vielä sentään mutta kohta. Ei kait siinä kummempia...

juhani:
Olen 1978-ahislainen ja pääsin ensimmäisellä kertaa läpi.  :shock: Minulla on poika, joka pääsi yllätyksekseni läpi samalla tavalla. Hän on 2004-ahislainen. :o Tämä on hyvä paikka tämä mystinen Aholansaari.
Måivaan...

seppos:
Minä en ole käynyt riparia Ahiksessa, kun sellaisia ei siellä vielä silloin ollut, mutta tuon Juhanin isän kanssa sellaisia sinne puuhattiin ja tulihan ne sinne sitten. Minulla on neljä Ahiksesta elävänä selvinnyttä lasta. He ovat olleet Ahiksessa vuosina 1986, 1988 ja 2x1995. Pitäkää lippu korkealla.

Ainou:
tarkoitus olisi Aholansaareen mennä riparille nyt tulevana kesänä..  :D ja kakkoselle..  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta