Keskustelu > Testialue

-jep-

<< < (2/3) > >>

Liisa:

--- Lainaus käyttäjältä: "Mahjong" ---Poistetut jne.viestit ovat siis internetin arkistopalvelussa. Onko foorumin saatavissa myös sähköpostini ym. kirjoitteluni 10 kk:n ajalta? Tk on ollut minulla n 10 kk.
--- Lainaus päättyy ---


Ei ole. Varsinaisesti foorumin saatavissa ei ole myöskään täältä poistetut tekstit, mutta niistä arkistopalveluista ne voivat löytyä. Ne toimivat täysin omia polkujaan, Körttifoorumista riippumatta.

Johannes:
Täältä on vissiin hävinnyt se mahdollisuus muokata viestejä???...itse olen sitä usein käyttänyt, kun olen kirjoitusvirheitä / epäloogisia lauseita huomannut omissa viesteissäni.

Liisa:

--- Lainaus käyttäjältä: "Johannes" ---Täältä on vissiin hävinnyt se mahdollisuus muokata viestejä???...itse olen sitä usein käyttänyt, kun olen kirjoitusvirheitä / epäloogisia lauseita huomannut omissa viesteissäni.
--- Lainaus päättyy ---


Muokkausmahdollisuus palautettu. Mutta käytetään sitä mieluummin tosiaan Johanneksen mainitsemaan tarkoitukseen, eikä siihen, että poistetaan kaikki teksti omista viesteistä, kun alkaa kaduttaa.

mt:
No sepä hyvä, että taas toimii. Ehdinkin tuossa jo arvella, että moderaattorit aikovat opettaa minua sanotussa sanassa pysymisen jalossa taidossa...

Mt

Mahjong:
Ylläpidolle tiedoksi:

Olen palauttanut poistamani viestit tavalla tai toisella. Viestit eivät ole sanatarkasti samoja, mutta luulisin, että juonessa pysyy, kun panee loput arvaamalla.

Olen pahoillani aiheuttamastani häiriöstä foorumin päiväjärjestyksessä.

MOT!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta