Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII  (Luettu 31244 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33766
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #105 : 16.09.16 - klo:20:23 »
Odotin iloa ja ystävyyttä kun Tiiti tuli. Sain paljon paljon enemmän. Sain kaiken mitä
ihminen voi toiselle antaa. Ikäeromme ei ole kuin nelisenkymmentä vuotta. Nyt kai minä olen( melkein ) kuin Liisa-neiti oli minulle. Rakkautta yli ikärajojen, rakkautta Jumalassa.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #106 : 18.09.16 - klo:15:08 »
Minä sovin tänään vierailun itseäni parikymmentä vuotta vanhemman ystäväni luo tiistaille, ilolla odotan tapaamista.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #107 : 18.09.16 - klo:17:45 »
Pojan perheen täällä oleminen.  :eusa_angel:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33766
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #108 : 18.09.16 - klo:17:51 »
Jälkikasvu tuli  ja , toivat sieniä ja kuhan.
Sovimme, että menen ensi lauantaina tutustumaan tylleröiden kouluun, heidän ja isänsä kanssa. Äiti pääsee näin yksin mökille tekemään syyssiivouksen.

Kuulin Lotan saaneen kolme kaveria. Tähän mennessä ne ovatkin olleet satunnaiset ja vain muutamat tuttujen lapset. Nyt on kaksi luokkakaveria ja yksi neljänneltä luokalta. Se tyttö on samassa kerhossa jossa koulupäivän jälkeen askarrellaan. Kuulema paperimassasta nukkeja ja naamioita.  :023:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #109 : 21.09.16 - klo:16:28 »
Aurinkoinen kaunis syyspäivä!
Uimahallireissukin sujui jälleen pienen tauon jälkeen ihan hyvin.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #110 : 22.09.16 - klo:11:15 »
Heleä syys, onnistuin auttamaan sisartani ainakin pikkuisen, aikuisbaletti jonne ruhoni ruhjoin, näette lihakset näin kehittyvät tuolla näkymättömissä. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #111 : 22.09.16 - klo:23:54 »
Iloni on ollut sattuneesta syystä kaukana karussa jossakin. Nyt saan kuitenkin kirjoittaa, että Poliisihallitus on ohjeillaan mukana Ruutin jutussa, jospa sellainen ajatukseni raspaisi uusille urille. Kirjoitin erääseen alio-osioon, eräässä lehdessä, eräänlaisen  jutun, eräään henkilön sposti osoitteeseen, niin suprise suprise se meni Poliisihallituksen kirjaamoon. Isoveli valvoo minua, tunnen turvallisuutta.  :017:.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #112 : 23.09.16 - klo:00:35 »
 :eusa_pray:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #113 : 23.09.16 - klo:09:17 »
^
^
Po surprise
 :039:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33766
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #114 : 23.09.16 - klo:11:33 »
Kolmen pysähdyksen taktiikalla selvittiin 9. 30  - 10. 20 välillä Prisman, Mustin ja Mirrin ( keskustassa ) ja Mukkulan kirjaston kautta ruoanlaittoon 'ajoissa' kotiin.

Nyt Matti ja Themis ovat jo ruokaperäisillä, ja minäkin menen kohta.Heräsin 5.20.

Hyvät unet yöllä ja päivällä ovat onnellisuuden salaisuus.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pietu

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 7
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #115 : 23.09.16 - klo:12:14 »
Savustin kolme ahventa, söin niistä kaksi...ruokaperräisillä hoitokoira jalkojen vieressä. Rauhallista ja hiljaista, pihlajien lehdet tippuu hiljalleen maahan ja rastaat ja tilhet herkuttelevat pihlajan marjoilla. Mieli lepää ja sydämessä kiitos, kun saan olla suhtkoht terve. Tämän onnellisuuden tilan voittaa kyllä kalareissu ja kun pääsee tulistelemaan ja evästelemään. Ehkä sekin vielä koittaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #116 : 23.09.16 - klo:12:27 »
Tervehdys Pietu. :039:

Poissa Pietu

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 7
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #117 : 23.09.16 - klo:12:31 »
Tervehdys 1944  :kahvi:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #118 : 24.09.16 - klo:00:22 »
Iloni on ollut sattuneesta syystä kaukana karussa jossakin. Nyt saan kuitenkin kirjoittaa, että Poliisihallitus on ohjeillaan mukana Ruutin jutussa, jospa sellainen ajatukseni raspaisi uusille urille. Kirjoitin erääseen alio-osioon, eräässä lehdessä, eräänlaisen  jutun, eräään henkilön sposti osoitteeseen, niin suprise suprise se meni Poliisihallituksen kirjaamoon. Isoveli valvoo minua, tunnen turvallisuutta.  :017:.

Toivon toivoa sinulle ja oikeutta Ruutin muistolle.  :kahvi:  Tämäkin riitti onnellistuttamaan.

Itselleni onnea toi uudenlainen oivallus Raamatun tekstistä, siis kuinka se kyllä koskee minua, vähän vaikea selittää tässä että eri juttu tämä on kuin sanasanainen uskominen.

Suuu- uuuuuurta onnea etten tullutkaan uudestaan niin tolkuttoman kipeäksi.  :icon_biggrin:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #119 : 24.09.16 - klo:18:09 »
Tuntematon vanhempi mies käveli vastaan kyynärsauvojen kanssa, olisiko kuntoutumassa jostain vaivasta. Uskaltauduin vienosti hymyilemään hänelle, ja sain hymyn vastaukseksi.

Uimahallin saunassa tunnistin äänestä töissäni kauan sitten tavanneeni naisen, tervehdimme sitten pukuhuoneessa ja toivotimme toisillemme vilpittömästo kaikkea hyvää. Hän on arvokas, tyyni romanirouva, vapaakirkkoon taitavat kuulua.