Muun muassa seuraavien julkisuuden henkilöiden kanssa olen juonut kahvia, mehua, maitoa, olutta, viiniä tai jotain...
Matti Nykänen, Kari Hotakainen, Marko Yli-Hannuksela, Martti Ahtisaari, Kirsi Piha, Laila Hirvisaari (Hietamies), Heli Koivula, Jarkko Nieminen, Nandor Mikola, Veikko Vionoja, Juhani Palmu, Juha Ahokas, Jope Ruonansuu, Raimo Häyrinen, Paula Koivuniemi, Danny, Matti& Teppo, Jukka Kuoppamäki, Rainer Friman, Tony Halme, Helvi Hämäläinen, Alpo Ruuth, Arto Paasilinna, Jari Tervo, Sami Hyypiä, Jari Litmanen, Ville Peltonen, Arja Saijonmaa, Jari Sillanpää, Juhani Tamminen, Lauri Tähkä ( Jarkko Suo ), Tommi Mäkinen, Arto Melleri, Tuomari Nurmio, Pelle Miljoona....
Osan yllä olevien kanssa olen ollut toistuvasti asialla ja osan kanssa olen tekemisissä eri tavoin yhä... Mutta hei, ystävät rakkaat, älkää nyt vain nostako ns. julkkiksia liian korkealle jalustalle, vaikka osassa heistä jännää osaamista ja karismaa onkin. Eikö meille kaikille pitäisi kaikkein tärkeimmät olla oikeat läheiset ja mahdolliset ja toivottavat pitkäaikaiset ystävät. Ihmisiä me kaikki olemme, arvostaa toinen toisiamme pitää, mutta ketään, ei ketään saa ylikorostaa, mutta ei myöskään vähätellä. Tietysti on pystyttävä tunnustamaan se, että jos joku on vaikka hyvä jossain - ja saamme me jakaa Jari Litmasen kanssa ilon tämän tekemästä maalista. Silti. Lähimmäinen on se juttu, joskin lähimmäinen voi olla ja on myös julkkis. Ihmisiä me olemme.