Tervetuloa foorumiin. Kaikki saavat lukea, mutta kirjoittaa voivat vain kirjautuneet. Liity joukkoon. Kaikki mielipiteet ovat kirjoittajien henkilökohtaisia eikä foorumilla ole mitään osuutta tai vastuuta niihin.
Äänestäjiä yhteensä: 47
Äänestys päättynyt: 05.10.05 - klo:21:54
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Ainiin! Mun siskon kaveri sai Michael Jacksonin hatun kun se heitti sen yleisöön Helsingin keikalla 98.
Melkein sukua julkkiselle hei Ja siis sehän riippuu siitä, onko suojattu sukunimi. Eli niinkuin Hautsalo, sitä ei saa, muutakuin sukuun pääsemällä. Eli ei saa vaihtaa sukunimeänsä Hautsaloksi jos sattuu huvittamaan. Onko Manninen muuten suojattu, se kun on niin yleinen muutenkin...? tai sitten on iso suku
Mun äiti on tehny silmälasit Anneli Jäätteenmäelle.Ai juu, ja se on antanu mulle ilmapallon ja mää oon juonu Pekka Vilkunan kaa jääteetä.
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"Mun äiti on tehny silmälasit Anneli Jäätteenmäelle.Ai juu, ja se on antanu mulle ilmapallon ja mää oon juonu Pekka Vilkunan kaa jääteetä.Viittaatko kenties Pekka Vilkunaan Nivalasta, joka on Keskuspuolueen kansanedustaja. Mää oon juonu hänen kans kahveeta.
Anneli Jäätteenmäki asuu muuten mun serkkujen naapurissa. Olen nähnyt sitä monta kertaa arki puuhissa. Pitää ruveta paparazzaamaan