Kirjoittaja Aihe: Suvaitsevainen vihapuhe  (Luettu 18814 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa armonkerjäläinen

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 442
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #30 : 21.03.21 - klo:19:03 »
Tahtoopa olla niin, että vähemmistöjoukko tulee määritellyksi enemmistöjoukon toimesta vihapuhujaksi ja muuksikin, niin hengellisissä kuin maallisissa so poliittisissa yhteyksissä. Näin asiat vain menevät. Tämän enempää ei kannata kirjoittaa, koska sananselittäjiä vastaani tulee ja jään omalle paikalleni vähemmistöön.

Näinhän se valitettavasti menee. Ja sananselittäjät kipaisevat hetkessä paikalle pitääkseen oikean opin kontrollissaan.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #31 : 21.03.21 - klo:21:17 »
Ja sananselittäjät kipaisevat hetkessä paikalle pitääkseen oikean opin kontrollissaan.

Sanojen kontrollointi on tarpeen. Silloin pysyy joku tolkku niiden käytössä. Sanojen vääristäminen ei ole kenenkään etu, silloinhan mikään ei merkitsisi mitään.

Poissa armonkerjäläinen

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 442
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #32 : 21.03.21 - klo:22:53 »
Sanojen kontrollointi on tarpeen. Silloin pysyy joku tolkku niiden käytössä. Sanojen vääristäminen ei ole kenenkään etu, silloinhan mikään ei merkitsisi mitään.

Aina valmiina, kuin partiopoika.... 

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #33 : 22.03.21 - klo:06:30 »

 Allaolevat lainaukset olen yhdistänyt omavaltaisesti niiden yhteydestään. Niitä yhdistää kuitenkin Suvaitsevainen vihapuhe -teema.
Yhteys käy ilmi, kun klikkaat lainauksen päällä olevaa kirjoittajaa.

Sanojen kontrollointi on tarpeen. Silloin pysyy joku tolkku niiden käytössä. Sanojen vääristäminen ei ole kenenkään etu, silloinhan mikään ei merkitsisi mitään.

Tahtoopa olla niin, että vähemmistöjoukko tulee määritellyksi enemmistöjoukon toimesta vihapuhujaksi ja muuksikin, niin hengellisissä kuin maallisissa so poliittisissa yhteyksissä. Näin asiat vain menevät. Tämän enempää ei kannata kirjoittaa, koska sananselittäjiä vastaani tulee ja jään omalle paikalleni vähemmistöön.

Aina valmiina, kuin partiopoika....

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #34 : 22.03.21 - klo:06:57 »
Sanojen vääristäminen ei ole kenenkään etu, silloinhan mikään ei merkitsisi mitään.

Pitääkö vääntää rautalangasta esimerkki? 'Armonkerjäläinen' kuuluu herännäisten sanastoon ja sillä on siinä täsmällinen merkityksensä. Jos annetaan lupa ymmärtää ilmaus miten vapaasti tahansa, se voisi merkitä vaikkapa 'hellydenkipeää' tai 'sosiaalipummia'.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #35 : 22.03.21 - klo:07:02 »
Tässä äsken kirjoitti kaksi perinteensä mukaista körttiä. Ymmärrän, että täällä ei olisi sopivaa kirjoittaa sellaisten, jotka ovat tulleet seuraliikkeeseen. Ainakin pitäisi olla "suijjaa".

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #36 : 22.03.21 - klo:07:08 »
Ymmärrän, että täällä ei olisi sopivaa kirjoittaa sellaisten, jotka ovat tulleet seuraliikkeeseen.

Ymmärrät väärin. Älä lue rivien välistä sellaista, mitä siellä ei ole. Tämäkin näyttää littyvän sihen, että sanat saavat mielissämme merkityksiä, jotka eivät niihin oikeastaan kuulu.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #37 : 22.03.21 - klo:10:24 »
Eihän nyt toki minun tarvitse lukea rivien välistä. Ymmärrykseni löytyy suoraan teksteistä. Täällä on esim yksi kirjoittaja, joka ilmoittaa olevansa vasemmalla. Hän vihjasi, että olisin äärioikeistolainen natsi. Olen lukenut Elias Simojoesta, mutta pidän häntä oman aikansa historiaan kuuluvana. Nyt kuitenkaan  tuon kaverin kirjoituksia ei tuomita, koska eräs sisar kirjoittaa, että he ovat ystäviä. Tämä henkilö on körttistä sukukuntaa ja näin ollen hän on forumin nykyjohdon mukaan hyvä kaveri. Hän saa kirjoitella omalla, "vinolla" tavallaan koko ajan. MOT.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #38 : 22.03.21 - klo:10:57 »
Hän vihjasi, että olisin äärioikeistolainen natsi.

Vihjaisut luetaan rivien välistä.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #39 : 22.03.21 - klo:10:59 »
Eihän nyt toki minun tarvitse lukea rivien välistä. Ymmärrykseni löytyy suoraan teksteistä. Täällä on esim yksi kirjoittaja, joka ilmoittaa olevansa vasemmalla. Hän vihjasi, että olisin äärioikeistolainen natsi. Olen lukenut Elias Simojoesta, mutta pidän häntä oman aikansa historiaan kuuluvana. Nyt kuitenkaan  tuon kaverin kirjoituksia ei tuomita, koska eräs sisar kirjoittaa, että he ovat ystäviä. Tämä henkilö on körttistä sukukuntaa ja näin ollen hän on forumin nykyjohdon mukaan hyvä kaveri. Hän saa kirjoitella omalla, "vinolla" tavallaan koko ajan. MOT.
Eikö forumin nykyjohto olekaan tasapuolinen kaikille?  :107:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #40 : 22.03.21 - klo:11:10 »
Vihjaisut luetaan rivien välistä.
Kuulehan nyt Pena. Pitänee vuosien jälkeen vääntää Sinullekin rautalankaa. Älä ihan pakahdu, vaikka eräs sisar ja veli Sinua estoitta kehuvat. Sehän on ihmisestä, vaikka hyvästä körtistä. Sinä päästät kenet päästät ja pidätät kenet pidätät omien poliittisten mielipiteittesi mukaan.
Meillä Israel-asia ja poliitiset mielipiteemme aiheuttavat kitkan. Näkemykseni heprealaisiin on raamatullinen, Sinulla on city-körtin vihervasemmistolainen näkemys. Olen tekstejäsi lukenut ja kauas taaksepäin olit vapaisiin suuntiin nokkavarttasi pitkin katseleva.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #41 : 22.03.21 - klo:11:14 »
Körtti on siunattu, kun asuu maassa, missä kaikki puolueet ovat paremmat kuin mitä USAsta löytyy.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #42 : 22.03.21 - klo:11:19 »
Eihän nyt toki minun tarvitse lukea rivien välistä. Ymmärrykseni löytyy suoraan teksteistä. Täällä on esim yksi kirjoittaja, joka ilmoittaa olevansa vasemmalla. Hän vihjasi, että olisin äärioikeistolainen natsi. Olen lukenut Elias Simojoesta, mutta pidän häntä oman aikansa historiaan kuuluvana. Nyt kuitenkaan  tuon kaverin kirjoituksia ei tuomita, koska eräs sisar kirjoittaa, että he ovat ystäviä. Tämä henkilö on körttistä sukukuntaa ja näin ollen hän on forumin nykyjohdon mukaan hyvä kaveri. Hän saa kirjoitella omalla, "vinolla" tavallaan koko ajan. MOT.
Esiintyykö forumin nykyjohdossa nepotismia? :107:  Nepotismista puhutaan yleensä kielteisessä sävyssä, sillä sen katsotaan olevan hallintoa heikentävä korruption muoto.  :eusa_pray:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #43 : 22.03.21 - klo:11:32 »
^
Minulle nepotismi on sukulaisten suosimista. En ole sellaiseen törmännyt.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #44 : 22.03.21 - klo:11:35 »
Körtti on siunattu, kun asuu maassa, missä kaikki puolueet ovat paremmat kuin mitä USAsta löytyy.
Olen onnellinen puolestasi, että näin olet kokenut. Pitää olla rehellinen ja ilmoittaa, että viime aikoina olet kovin ylistänyt Penaa. Se on oikeutesi.