Kirjoittaja Aihe: Ensi lauantaina Kuorevedelle!  (Luettu 6066 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa osmo

  • Valvoja
  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 343
Ensi lauantaina Kuorevedelle!
« : 16.06.06 - klo:08:54 »
Siis huomenna, 17.6 on se päivä, kun Kuoreveden kirkossa on Siioninvirsi-seurat klo 15.00. Tervetuloa kauempaakin!
( Ruokailu ja kahvi ennen seuroja Hallin srk-talolla, vaan olisi vaatinut jo ennakkoilmoituksen, seuroihin voi aina tulla! )

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Tullaan seuroihin
« Vastaus #1 : 16.06.06 - klo:11:04 »
Ei tiedetty ruokailusta ja kahvista mitään. Kun katsoin Kuoreveden nettisivulta niin silloin siellä ei niistä puhuttu mitään. Seuroihin kyllä tullaan Hallin kylän läpi ajaen.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Hölkänen

  • Vieras
Ensi lauantaina Kuorevedelle!
« Vastaus #2 : 16.06.06 - klo:23:01 »
En tiennyt miekään. En ois varmaan rohjennu tulla vaikka oisin tiennytkin. Mutta aina sitä seuroihin veisaamaan rohkenee tulla.

Poissa osmo

  • Valvoja
  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 343
Ensi lauantaina Kuorevedelle!
« Vastaus #3 : 16.06.06 - klo:23:42 »
Ote keski-suomen seurakalenterista, netistä siis:
17.6.     Keski-Suomen kesäretki Kuorevedelle     Bussikyyti lähtee Jyväskylästä klo 12.15. 13.30 ruokailu Hallin srk-talolla, 15.00 seurat Kuoreveden kirkossa. Matka ja ruoka 25 euroa, ilmoittautuminen Osmo Kangas 0400 686646.

Että seppos ja hölkänen, kannattais seurata aina keski-suomen kalenteria!  :roll:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Ensi lauantaina Kuorevedelle!
« Vastaus #4 : 17.06.06 - klo:10:58 »
Lainaus käyttäjältä: "osmo"


Että seppos ja hölkänen, kannattais seurata aina keski-suomen kalenteria!  :roll:


Voi Osmo, kun kuulun tuohon Helsinki-Uuusimaa alueseen niin enhän minä naapureita vakoile, vaikka näin kesällä alueellasi sen etelä reunalla oleskelenkin. Seuroihin kuitenkin tulaan kun saatiin tieto ja voi olla, että kahville poiketaan.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa osmo

  • Valvoja
  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 343
Ensi lauantaina Kuorevedelle!
« Vastaus #5 : 17.06.06 - klo:19:42 »
Juu, seppos, ymmärrän hyvin; pienellä virneellähän tuon huomautukseni laitoinkin. Eihän siellä Suomen reuna-alueilla  aina tiedetä mitä täällä hektisessä ytimessä milloinkin tapahtuu! ( Tuo kommentti saattoi vaan pahentaa tilannettani   8) )

Mutta oli mukava nähdä seuroissa! Meitä oli paikalla kuutisenkymmentä, ainakin kymmeneltä eri paikkakunnalta. Muillekin vinkkinä; Kuoreveden kirkko on näkemisen arvoinen ja palkitsee löytäjänsä!

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Ensi lauantaina Kuorevedelle!
« Vastaus #6 : 17.06.06 - klo:20:05 »
On ihan mahdoton tehtävä löytää noita Osmon seuroja kun se piilottaa ne paikallisohjelmaan. Onneksi tuo Hölkänen mainitsi ne täällä foorumissa. Foorumi oli muutenkin hyvin edustettuna kun Hölkänen ja Hale olivat paikalla. Kannattaa lukea foorumia niin saa tietoa. Kiitos seuroista!  :D  :D  :D
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Hölkänen

  • Vieras
Ensi lauantaina Kuorevedelle!
« Vastaus #7 : 18.06.06 - klo:13:45 »
Minun puolestani myös kiitos. Hyvää teki, seurat ja kamarikeskustelut.

(Vähän kyllä nolostutti, kun kirkkoherra sanoi muistavansa nuoruudestaan herännäisten tavan veisata - ja sitten seurapenkissä hänen takanaan minä ja Hale veisaamme juuri niin kuin käännynnäiskörtit veisaavat vielä vähän outoja Siionin virsiä... :oops: Ei siinä montaa nuottia kohdalleen mennyt.)

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Ensi lauantaina Kuorevedelle!
« Vastaus #8 : 18.06.06 - klo:15:25 »
Lainaus käyttäjältä: "Hölkänen"
(Vähän kyllä nolostutti, kun kirkkoherra sanoi muistavansa nuoruudestaan herännäisten tavan veisata - ja sitten seurapenkissä hänen takanaan minä ja Hale veisaamme juuri niin kuin käännynnäiskörtit veisaavat vielä vähän outoja Siionin virsiä... :oops: Ei siinä montaa nuottia kohdalleen mennyt.)


Älä huoli, minä olen siionin virsiä ikäni kuunnellut, mutta kun itselläni ei ole musiikintajua niin ei ole. Olen täydellisen ummikko sävelten kululle ja nuottirivistöstä en ole koskaan tajunnut mitään, vaikka niitä nyt ei taida useimmissa siioninvirsikirjoissa ollakaan. Onneksi sentään monissa on sama sävelmä, niin korvakuulolta olen oppinut, että miten pitää suunnilleen mennä. Varsinkin se "toisinto Pohjois-Savosta" ja muutama muu perussävelmä menee jotenkuten, kun ei liian kovaa laula ja saa muiden mukana veisata, niin hukkuu ääni joukkoon!  :wink:
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Ensi lauantaina Kuorevedelle!
« Vastaus #9 : 18.06.06 - klo:16:18 »
Lainaus käyttäjältä: "Hölkänen"
Minun puolestani myös kiitos. Hyvää teki, seurat ja kamarikeskustelut.

(Vähän kyllä nolostutti, kun kirkkoherra sanoi muistavansa nuoruudestaan herännäisten tavan veisata - ja sitten seurapenkissä hänen takanaan minä ja Hale veisaamme juuri niin kuin käännynnäiskörtit veisaavat vielä vähän outoja Siionin virsiä... :oops: Ei siinä montaa nuottia kohdalleen mennyt.)


Minulla on tuo puuttuva sävelkorva vika, joka on korjaamaton. Laulunopettaja sanoi aikoinaan "haluatko vitosen vai viivan, mutta laulaa et osaa". Valitsin viivan, kun sitä ei lasketa keskiarvoon. (minusta on aina tuntunut väärydeltä, että laulunumero on mukana keskiarvossa.

Onneksi minulle on suotu voimakkaasti veisaava ja virsiä vetävä vaimo, joten minä voin hiljaa mukailla siinä vieressä eikä moni huomaa kuinka pieleen minulla menee.  :)  :)
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi