Kirjoittaja Aihe: Pitäisikö herännäisyyden profiilia nostaa?  (Luettu 42581 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mies valaan vatsasta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 690
    • Valokuvia
Vs: Pitäisikö herännäisyyden profiilia nostaa?
« Vastaus #75 : 10.02.10 - klo:19:08 »
On erittäin tärkeätä erottaa profiilin nosto sekä imagosta että brändäyksestä. Profiilin nosto tarkoittaa oman aktiivisuudeen nostamista, imago taas kuvaa, joka ei välttättä ole yhtä tosiasioiden kanssa ja brändillä tuotteeseen tai tuotemerkkiin liittyvä maine, lisäarvo ja erikoismerkitys.

Pointtini ei ollutkaan näissä eroissa.
Mutta jos otetaan ne puheeksi:
Herättäjä-Yhdistyksen toimintalogiikkaan kuuluu ylläpitää kaupallista kustannustoimintaa. "Herättäjä" on siis tavallaan brändi, kylläkin erillinen "herännäisyydestä". Siinä "brändin kohotus", koska muissa yhteyksissä se olisi vastenmielinen termi. Mutta kokonaan toinen kysymyshän olikin, tarvitseeko se kohotusta.

Tuo profiili taas oli kyllä ihan oma sekoiluni. Ajattelin niitä samalla tavalla, koska loppujen lopuksihan selviämisen kannalta on tärkeämpää mitä meistä ajatellaan. Ikävät asiat unohdetaan.
Mutta kiitos kuitenkin maan pinnalle palauttamisesta.
Pienellä palkalla paikkaansa etsimässä

Poissa vaivainen mato

  • Ostaa kotiin viemisiksi hjuhlaoppaan
  • Viestejä: 297
Vs: Pitäisikö herännäisyyden profiilia nostaa?
« Vastaus #76 : 10.02.10 - klo:22:03 »
Ei löytynyt kahtakymmentä, rimaa laskettu viiteentoista, ei löytynyt. Ainoastaan kaksitoista jumalatonta löytyi.
Juhlat peuuntui. Kyse on Aholansaareen maallikkopäivien ilmoittautuneitten lukumaarästä. Maallikot ovat jumalattomia, mutta Kristuksessa vanhurskaita.
Kukaan ei voi nostaa herännäisyyden profiilia. Soon korkeemmas' käres.
Näin ajatteli pakkaspäivänä vaivainen mato.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22064
Vs: Pitäisikö herännäisyyden profiilia nostaa?
« Vastaus #77 : 11.02.10 - klo:07:52 »
Madon ei parane nostaa pakkaspäivänä profiiliaan. Siinä voi vaivaisuus saavuttaa ylivoimaiset mittasuhteet.

Vakavammin: Eikö Jeesuskin varoittanut: "Joka itsensä korottaa, se alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan"?

Poissa vaivainen mato

  • Ostaa kotiin viemisiksi hjuhlaoppaan
  • Viestejä: 297
Vs: Pitäisikö herännäisyyden profiilia nostaa?
« Vastaus #78 : 11.02.10 - klo:21:43 »
Edellinen viestini kaipaa hieman selitystä. Tarkoitukseni oli sanoa :jumalattomat pitävät matalaa profiilia. Näitähän päivillä on isoin joukko.
Päivillä on myös  niitä profiilin nostajia, jotka ovat olevinaan mukana ja osallistuvat keskusteluihin ja vai vihkaa yrittävät tuoda julki omat näkemyksensä. Räikein tilanne oli neljätoiata vuotta sitten, jolloin nuori ystävä joutui   kovan riepottelun kohteeksi. Riepottelija toimi nähtävästi vieraan kypärän alla. Joillakin seuduilla toimii ns. yhteistilaisuuksia. Nyt he ehkä halusivat jäädä pois.
Minua ne eivät hetkauta. Tulee mieleen toisen vesillä kalastaminen (rahastaminen).
Mato ei hevillä palellu, olen sahannut nuorena miehenä ropsia 30 asteen pakkasessa.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Pitäisikö herännäisyyden profiilia nostaa?
« Vastaus #79 : 12.02.10 - klo:20:52 »
minähän tunnen tuon vaivatun ihmisen, joka yritti selitellä juttuja sinne ja paljon riepoteltiin... mutta mielestäni hän on melkeinpä poliitikko sen vuoksi, että hän siunaa kaikki ihmiset...     
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa marianne

  • "Silmäisi eteen, Jeesus..."
  • Viestejä: 100
Vs: Pitäisikö herännäisyyden profiilia nostaa?
« Vastaus #80 : 05.07.10 - klo:09:32 »
Seuroissa ja minä ja tyttäreni ainoat alle 50-v:t. Eli tarvis jollain tavalla profiilia ja näkyvyyttä nostaa, mutta miten? Tämä foorum on ollut ihan hyvä väylä saada minut kiinnostumaan körteistä ihan kunnolla.
Aivan kuten Teme, tää foorumi on todella positiivisella tavalla innostanut minut körteistä ja körttiläisyydestä. Ja tunnen, et sakki on just sitä, mitä olen ettiny :) olen itekki nuori, 33-vee (no suht nuori! :D ) ja ois mukava tutustua nuoriin körtteihin kanssa IRL. Herättäjä-Yhdistyksen sivut ovat hyvät ja tuoreet, samoin tää foorumi, mut millä tavoin nostoon saatas herännäisyyttä isommalla paineella? Jotain, mikä vetoais nuoriin? Tän foorumin lisäksi tietty!
"Älkää siis huolehtiko huomispäivästä, se pitää kyllä itsestään huolen. Kullekin päivälle riittävät sen omat murheet." (Matt. 6:34)

Poissa marianne

  • "Silmäisi eteen, Jeesus..."
  • Viestejä: 100
Vs: Pitäisikö herännäisyyden profiilia nostaa?
« Vastaus #81 : 05.07.10 - klo:11:32 »
Aivan kuten Teme, tää foorumi on todella positiivisella tavalla innostanut minut körteistä ja körttiläisyydestä. Ja tunnen, et sakki on just sitä, mitä olen ettiny :) olen itekki nuori, 33-vee (no suht nuori! :D ) ja ois mukava tutustua nuoriin körtteihin kanssa IRL. Herättäjä-Yhdistyksen sivut ovat hyvät ja tuoreet, samoin tää foorumi, mut millä tavoin nostoon saatas herännäisyyttä isommalla paineella? Jotain, mikä vetoais nuoriin? Tän foorumin lisäksi tietty!
Pitiki näemmä lainata omaa tekstiä kun ei voinu aiempaa muokata.. No kumminki, facebookista oli kiva löytää Herättäjä-Yhdistyksen sivut, joihin heti liityin. Siinä yks erinomainen potkulauta nuorisoa aatellen  :eusa_clap:
"Älkää siis huolehtiko huomispäivästä, se pitää kyllä itsestään huolen. Kullekin päivälle riittävät sen omat murheet." (Matt. 6:34)

Poissa Peeco

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 65
Vs: Pitäisikö herännäisyyden profiilia nostaa?
« Vastaus #82 : 05.07.10 - klo:13:59 »
Körtti on ihan "tavallinen talliainen", syntinen, joka elää päivän kerrallaan .
Kyllähän näitä täällä foorumilla hoetaan: osaan jo ulkoa meikoisen määrän körttifraaseja, mutta eipä näytä olevan kellään Paavo Ruotsalaisen lailla paloa lähteä auttamaan ihmisiä teille ja aitovierille tai vaikka minne kuten aikoinaan tehtiin.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Pitäisikö herännäisyyden profiilia nostaa?
« Vastaus #83 : 05.07.10 - klo:17:09 »
...vaan Paavo jätti Riitan ja lukuisan kersalauman nälissänsä itkemään
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22064
Vs: Pitäisikö herännäisyyden profiilia nostaa?
« Vastaus #84 : 05.07.10 - klo:21:14 »
Profiilinnostajien perheasiat taitavat olla usein rempallaan.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Pitäisikö herännäisyyden profiilia nostaa?
« Vastaus #85 : 05.07.10 - klo:21:31 »
... niin se taitaa olla
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa vaivattu sielu

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 612
Vs: Pitäisikö herännäisyyden profiilia nostaa?
« Vastaus #86 : 05.07.10 - klo:22:28 »
...vaan Paavo jätti Riitan ja lukuisan kersalauman nälissänsä itkemään

...ja tuli viimein kiusakset (viimeiset kiusaukset).

Tuumii tavallinen talliainen, syntinen, joka elää päivän kerrallaan.
Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta. Tinkimättä hän toteuttaa oikeuden.

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Pitäisikö herännäisyyden profiilia nostaa?
« Vastaus #87 : 23.04.18 - klo:18:00 »
Profiilinnostajien perheasiat taitavat olla usein rempallaan.

... niin se taitaa olla


Ei se taida olla, vaan se on niin ja kyllä yksineläjäkin siihen sortuu, profiilinnostoon.


Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33765
Vs: Pitäisikö herännäisyyden profiilia nostaa?
« Vastaus #88 : 03.05.18 - klo:16:41 »
Meitä on täällä Körttifoorumilla aktiivisina kirjoittajina enää muutama mumma ja  paappa, eikä me voida ihmeitä profiilinnostoja tehdä, luulen. Onko se tarpeenkaan.

Kuitenkin on hienoa että lukijoiden määrä on viime aikoina hurjasti lisääntynyt. Koen sen armoksi meitä foorumin puolesta eläviä kohtaan.

Vaikka me täällä kirjoittelemme mitä erilaisemmista asioista ja eri syistäkin, olen näkevinäni jotain suurempaa tarkoitusta tällaisellakin.Pieni joukko ahkeroi päättäväisyydellä   rakasta körttiläisyyttä,  ja ennenkaikkea Rakasta Vapahtajaamme palvellen.

Näen tämän antamiseksi ja jakamiseksi ja sen olemushan on rakkaus. Eikö rakkauden eteen tehty työ ole profiilinnostoa samalla.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Pitäisikö herännäisyyden profiilia nostaa?
« Vastaus #89 : 03.05.18 - klo:16:55 »
Minulle pitäisi ensin määritellä, että mitä profiilia nostetaan. Viimeisilläni olen joukossa nyt ollut. Isoista asioistansa ei tahdo selvitä, että tulee enempi väistytyksi. Sen, minkä olen kirjoittanut, olen joutunut tekemään koossa pysymiseni vuoksi. Eihän sellainen ole varmastikaan kaikille aina sopinut.