Keskustelu > Raamattupiirit

Hiljaista pohdiskelua

<< < (20/21) > >>

Thomas McElwain:
Riitta voisi hiljaa podiskella, oliko se oikein valehdella eilen, että viisveisaaja oli pyytänyt postistaan anteeksi. Nimittäin, anteeksipyyntö ei löydy. Tosaalta, sitä ei tarvitsekaan, en ole ainakaan itse toivonut enkä odottanut sitä. Sensijaan, odotin rehellisyyttä sinulta ja asiallista toimintaa ylläpidolta, jota oli turhaa odottaa. Olinpa hölmö.
Ymmärrän, että mielestäsi on lupa valehdella, koska minä olen muka anteeksipyynnön velassa. Anteeksi vaan, en ole anteeksipyynnön velassa. Olen käyttänyt kovempaa ja kovempaa kieltä, mutta te ette tunnu ymmärtävän sitäkään kieltä, jota olen kopioinut sinun ystäviltäsi, ja jota tuomitset minun suussani ja rakastat heidän suussaan (tai et ainakaan silloin valittanut siitä tai vaatinut anteeksipyyntöä). Nimittäin, on sopimatonta julkisella foorumilla vainota ihmistä, joka on ystävällisenä eleenä kääntänyt siionin virret. Laiton vapisten linkin tänne, koska se tarvittiin. Ihmiset pyysivät tietoa. Hyppäsitte taas hyökkäämään siitäkin samoilla vanhoilla satanalisilla (on tarkka sana eikä kiroilua) syytöksillä: käänsin muka narsisismin nimissä, siis, etsien rahaa, kunniaa, asemaa, kultajalustetta jne. niin kuin olette väittäneet täällä jo vuosikausia ja yhteisvoimin. Tartuitte ilkeydessänne tilaisuuteen, yrittäen murskata ihmisen, joka oli tehnyt hyvän (vaikkei tärkeää) työn ystävällisenä eleenä. En tosianikaan ole anteeksipyynnön velassa, niin tämä tekosyy valehteluusi on tosi virheellinen.

vn:
Morjensta!

Piipahdin tänne hetkeksi samalla kun jalkapalloa seurailen.

On täällä viime päivinä ollut kovasti kirjoittelua, ja millaista, en ole körtti niin en tiedä onko ollut körttihengen mukaista...ehkä ei...
Muistan hyvin ajan muutaman vuoden takaa täällä foorumilla, ja muistan hyvin muutaman kirjoittajan joita ei täällä enään ole.
Silloin kirjoitusten sävy oli ymmärtävä, rohkaiseva, sovinnollinen, yhteistyökykyinen, ainakin selkeä enemmistö näin.
Tänään tilanne on toinen.
Mistä tulee apu, vai tuleeko, koitetaan etsiä.

Thomas McElwain:

--- Lainaus käyttäjältä: vn - 28.11.22 - klo:19:36 ---Morjensta!

Piipahdin tänne hetkeksi samalla kun jalkapalloa seurailen.

On täällä viime päivinä ollut kovasti kirjoittelua, ja millaista, en ole körtti niin en tiedä onko ollut körttihengen mukaista...ehkä ei...
Muistan hyvin ajan muutaman vuoden takaa täällä foorumilla, ja muistan hyvin muutaman kirjoittajan joita ei täällä enään ole.
Silloin kirjoitusten sävy oli ymmärtävä, rohkaiseva, sovinnollinen, yhteistyökykyinen, ainakin selkeä enemmistö näin.
Tänään tilanne on toinen.
Mistä tulee apu, vai tuleeko, koitetaan etsiä.

--- Lainaus päättyy ---

Totta. Sävy oli ymmärtävä, rohkaiseva, sovinnollinen, yhteistyökykyinen, kunnes päätettiin murskata vanhojen Siionin virsien kääntäjää jos mahdollista. Siksi Jumalan Henki on ajat sitten poistunut körttifoorumista. Apu ei tule mistään ilman mielenmuutosta, ja nyt enemmistö on sitä mieltä, että Siionin virsien kääntäjää on edelleenkin murskattava.

Pena:
Kukaan ei halua murskata sinua tai työtäsi, Thomas McElwain. Olet saanut pääsi kipeäksi puskemalla itse rakentamaasi muuria vasten. Vaihda suuntaa ja tule ulos vapauteen.

seppos:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena - 28.11.22 - klo:21:01 ---Kukaan ei halua murskata sinua tai työtäsi, Thomas McElwain. Olet saanut pääsi kipeäksi puskemalla itse rakentamaasi muuria vasten. Vaihda suuntaa ja tule ulos vapauteen.

--- Lainaus päättyy ---

Näin on.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta