Keskustelu > Raamattupiirit

Raamattupiiri, 1. Korinttolaiskirje 6. luku

(1/4) > >>

vn:
Viikolle 24. - 30.10.16

http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/

karjalaisenkyösti:
Tässä linkki Korintolaiskirjeen 5-luvun keskusteluun:
http://foorumi.h-y.fi/index.php?topic=4519.0

Viisveisaaja:

Eiks tota raamattupiiri hössötystä voisi pikkasen tiivistää ?
Nyt on koko seuratupa sivu kun avaa täynnä erilaisia raamattupiiri osioita ?
Häh onks järkee ?

Tulee ihan öhky olo ja pooh tollasta raskasta miettimistä jokaisesta jakeesta. Kiitos ei tälläselle, jos ei muusta osata jauhaa.

Ihan sama sinänsä, mutta jos jokaisesta Raamatun kirjeestä aloittaa uuden postauksen, niin eihän tässä kohta muuta olekkaan ja ois kiva muustakin kuin raamattupiireistä lukea.

PekkaV:

   Kun oliskin muusta kuin lihapullista.


vn:
Ei kai Raamatun lukeminen ja raamattupiirikeskustelu hössötystä ole, vai?   :023:

No, nämä minun avaamat tänne jälleen tilantäytteeksi ei toistaiseksi ole ottaneet
tuulta purjeisiin tai kipinästä tulta...

Mutta jos tällaisella raamattupiirikeskustelulla körttifoorumilla on tilausta ja kysyntää,
niin hyvä olisi tietysti että nämä olisi oman "pääotsikon" alla, pois "seuratupa"-osiosta/ryhmästä.

Ei ole tarkoitus että jae jakeelta Raamattua kopsataan...vaan keskustellaan mitä kullekin
mieleen nousee.

Raamatussa sinänsä mielestäni keskusteluaiheita löytyy...hyvinkin runsaasti...jopa
yksittäisistä luvuista ja jakeista.

Toista olisi jos esim. minä tässä nyt yrittäisin keskusteluaiheita tänne keksiä ja avata...
Toki haluaisin...jotain uutta ja repäisevää...mutakin kuin säätiedot ja liapullat...eiks je?   :eusa_angel:
Itselläni vaan arkuus ja itsesuojeluvaisto pukkaa päälle ja rajoittaa...
Koen olevani aika tavalla pahennukseksi ja ulkopuolella leirin...
Olen aivan liikaa montuissa valitellut...lienee parempi olla hiljaa kuin valittaa...
Jos joskus taas jotain rohkaisevaa ja lohdullista mieleen nousee...saatan tännekin naputella...
 :eusa_pray: :109: :039:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta