Kirjoittaja Aihe: Elukat III  (Luettu 44585 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Elukat III
« Vastaus #15 : 08.05.10 - klo:18:10 »
Jotta en vieläkään ryhtyisi mihinkään mihin pitää(isi): Hirmuinen jänis on tuossa pihalla ruudun takana, aivan totta!  Luulin että se on uuden naapurin koira.  Keskisuuri, eli ei nyt dobermanni mutta koira kumminkin, kunnes se loikkasi!  On se jänis!
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22058
Vs: Elukat III
« Vastaus #16 : 09.05.10 - klo:07:33 »
Rusakko varmaankin. Niillä on joskus kokoa.

Risto Rusakkojänis oli lapsena suosikkihahmoni Aila Nissisen satukirjoissa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Elukat III
« Vastaus #17 : 09.05.10 - klo:15:29 »
Rusakko varmaankin. Niillä on joskus kokoa.

Risto Rusakkojänis oli lapsena suosikkihahmoni Aila Nissisen satukirjoissa.

Niin oivalsin. Mutta on se kuulkaa rusakoksikin hirmuinen!  En välittäisi kohdata yksin pimeässä! Samperi - se on muuttanut tähän pihaan. On se.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Elukat III
« Vastaus #18 : 16.05.10 - klo:22:03 »
Minä  :049: sisiliskoja.
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Elukat III
« Vastaus #19 : 16.05.10 - klo:22:16 »
Myyrä! Kaikki puhuu ettei myyriä ollut viime talvena, mut kylläpä vaan olit/te ehtiny tänne mökille  :018: On sitä juoksenneltu ja kakittukin pitkin ja poikin, ikkunaverhoissakin  :icon_eek:

Ja oli varmaan kiva hokata ne pari jyvätäytteistä hartioiden lämmittäjää, vai? Päätit/te sit kavereiden kans purkaa ne ja levitellä jyvät ympäriinsä, mahtoi olla bileet

 

Nooh, kaikella on tarkoituksensa, myös myyrän teoilla  :003:

P.s. ei kyllä paljon hampaita naurata jos tarttui myyräkuume jälkiä putsatessa  :107: Eihän tuo kyllä ole tarttunu muinakaan keväinä, vaan kertahan se on ensimmäinenkin.


"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

myyrä

  • Vieras
Vs: Elukat III
« Vastaus #20 : 17.05.10 - klo:00:15 »
Myyrä! kakittukin pitkin ja poikin, ikkunaverhoissakin  :icon_eek:




Kakittu...verhoihin... :eusa_doh: nooo...kun ei siellä oo vessaa. :003:

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Elukat III
« Vastaus #21 : 17.05.10 - klo:10:39 »
Kakittu...verhoihin... :eusa_doh: nooo...kun ei siellä oo vessaa. :003:

Nii-i, ei sisällä ole, mutta olisit/te vipeltäneet ulkohuuskaan. Jotkut teistä oli ehtiny sinnekin  :)
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Elukat III
« Vastaus #22 : 17.05.10 - klo:12:02 »
Ukkossateet ja hellelämmöt on herätelleet kaikenlaiset öhkömönkiäiset liikkeelle. Aamusella kun lähtee töihin, saa väistellä kaikenlaisia siipiveikkoja.  :icon_eek:

Mikähän into kimalaisilla on tupata meille sisään, ja mistä ne pääsee sisään. Viimeiset neljä päivää on pitänyt kantaa ulos 1-2 kimalaista päivässä.  :017: 
Pyryharakka

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10395
Vs: Elukat III
« Vastaus #23 : 17.05.10 - klo:12:13 »
Hyvä että on pölyttäjiä. Mustikan kukkia on paljon, mutta pölyttäjiä ei.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

myyrä

  • Vieras
Vs: Elukat III
« Vastaus #24 : 18.05.10 - klo:13:53 »
Oli tuossa äsken yks kimalainen.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Elukat III
« Vastaus #25 : 18.05.10 - klo:17:27 »
Satuitteko katsomaan 'Prisma: Suurparvet?'  :icon_eek:

Aika järkkyä, kaikkia lajeja oli aika paljon enemmän kuin yksi.
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22058
Vs: Elukat III
« Vastaus #26 : 18.05.10 - klo:17:34 »
Meidän elukkamme Kerttu haluaa ulos. Muodostamme siis kahden yksilön sekaparven ja lähdemme parveilemaan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Elukat III
« Vastaus #27 : 18.05.10 - klo:17:50 »
Ukkossateet ja hellelämmöt on herätelleet kaikenlaiset öhkömönkiäiset liikkeelle. Aamusella kun lähtee töihin, saa väistellä kaikenlaisia siipiveikkoja.  :icon_eek:

Mikähän into kimalaisilla on tupata meille sisään, ja mistä ne pääsee sisään. Viimeiset neljä päivää on pitänyt kantaa ulos 1-2 kimalaista päivässä.  :017: 

Siis kannatko sinä ne ulos?
Minä tärskäytän muussiksi. >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Elukat III
« Vastaus #28 : 18.05.10 - klo:18:05 »
Siis kannatko sinä ne ulos?
Minä tärskäytän muussiksi. >:(

Tottakai ne pitää kantaa ulos. Hyvin saa ehjänä ja turvallisesti kiikkiin kun laittaa vaikka mukin ikkunaa vasten ja sitten sulkee mukin vaikkapa ujuttamalla kortin ikkunaa pitkin mukin suulle. En raaski tappaa kuin nippanappa hyttysen, kärpäsetkin vien alkukesästä ulos. Loppukesällä raa'istun niille mut muille en sittenkään.
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Elukat III
« Vastaus #29 : 18.05.10 - klo:18:08 »
Tottakai ne pitää kantaa ulos. Hyvin saa ehjänä ja turvallisesti kiikkiin kun laittaa vaikka mukin ikkunaa vasten ja sitten sulkee mukin vaikkapa ujuttamalla kortin ikkunaa pitkin mukin suulle. En raaski tappaa kuin nippanappa hyttysen, kärpäsetkin vien alkukesästä ulos. Loppukesällä raa'istun niille mut muille en sittenkään.

Minun sisko on juuri sellainen...
minäminäminä...
tärs-kä-y-tän-ne-muuss-sssiksi!! >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.