Kirjoittaja Aihe: Positiivisten asioiden ketju vol. 5  (Luettu 41917 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Positiivisten asioiden ketju vol. 5
« Vastaus #30 : 05.08.08 - klo:11:04 »
Onnea maisterille! Itselläni se toiv. häämöttää jossain vuoden päässä...

Oma iloinen uutiseni on se, että lähden Miina-siskon kanssa huomenna jo pitkään suunnitellulle matkalle USA:an. Siellä kierrellään kolme viikkoa sektorilla LA, Las Vegas ja Texas. Eli sinä aikana en välttämättä myöskään täällä paljon käy - siitä taas en osaa sanoa onko se iloinen vai urputusasia, kukin voi itse päättää ;)

Poissa Progressor

  • Päättää jatkaa matkaansa Sotkamoon
  • Viestejä: 400
Positiivisten asioiden ketju vol. 5
« Vastaus #31 : 05.08.08 - klo:17:17 »
Kiitokset onnitteluista!

Lainaus käyttäjältä: "seppos"
Onnittelut, mutta mikä oli lajisi? Tuo filosofian maisteri pitää niin paljon sisällään.


Pääaineeni oli tietotekniikka, ja siinä suuntauduin ohjelmistotekniikkaan. Sivuaineina luin perusopintojen (approbatur) verran matematiikkaa, kansantaloustiedettä ja suomen kieltä. Nyt olen töissä ohjelmistosuunnittelijana. Se on hienompi nimi koodaajanörtille.

Lainaus käyttäjältä: "munkki-1"
http://www.cyberhymnal.org/htm/d/a/daybyday.htm


Olipa mielenkiintoista nähdä tutusta laulusta vieraskielinen versio. En ole tullut koskaan ajatelleeksi, että se voisi olla käännös. Mutta sanat sopivat kyllä tähän tilanteeseen oikein hyvin.

Poissa vaivainen mato

  • Ostaa kotiin viemisiksi hjuhlaoppaan
  • Viestejä: 297
Positiivisten asioiden ketju vol. 5
« Vastaus #32 : 05.08.08 - klo:20:36 »
Onnittelut uudelle magisterille. Tiedät varmaan, mitä körttiläisen onnittelut tarkoittaa.

Poissa Progressor

  • Päättää jatkaa matkaansa Sotkamoon
  • Viestejä: 400
Positiivisten asioiden ketju vol. 5
« Vastaus #33 : 05.08.08 - klo:21:05 »
Lainaus käyttäjältä: "vaivainen mato"
Onnittelut uudelle magisterille. Tiedät varmaan, mitä körttiläisen onnittelut tarkoittaa.


Nyt en kyllä tajunnut. :-?

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10396
?
« Vastaus #34 : 05.08.08 - klo:21:52 »
Lainaus käyttäjältä: "vaivainen mato"
Onnittelut uudelle magisterille. Tiedät varmaan, mitä körttiläisen onnittelut tarkoittaa.

En ole minäkään kuullut.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Benkku

  • Vieras
Re: Minä 03.08.2008 14:21 / Tänään 06.08.2008
« Vastaus #35 : 06.08.08 - klo:12:09 »
Lainaus käyttäjältä: "Benkku"
Ei viiksiä, eikä hiuksia,vaan minä itte. :smt083


Lookin vaihto,kun lähtee reissuun, vaihtelu virkistää.

 :smt083

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Maisterille menestystä
« Vastaus #36 : 06.08.08 - klo:12:16 »
Maisteri nyt höpsii oli r-kioskinmainoksessa ja sellainen kuva mullakin niistä on.
Herra Frangenkin  voinee olla vaikuttanut kuvaani.
Sellainen sulava ja iloinen.
Ja täynnä erikoisia päätelmiä asioista.
Palindromitaiteilija.

Miksikönmaisteri tittelistä on niin paljon kaskuja. Uima, metro ja mitä maistereita onkin. :wink:
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10396
Re: Maisterille menestystä
« Vastaus #37 : 06.08.08 - klo:12:34 »
Lainaus käyttäjältä: "Viisveisaaja"
Miksikönmaisteri tittelistä on niin paljon kaskuja. Uima, metro ja mitä maistereita onkin. :wink:

Vahtimaisteri
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Re: Minä 03.08.2008 14:21 / Tänään 06.08.2008
« Vastaus #38 : 06.08.08 - klo:13:34 »
Lainaus käyttäjältä: "Benkku"
Lainaus käyttäjältä: "Benkku"
Ei viiksiä, eikä hiuksia,vaan minä itte. :smt083


Lookin vaihto,kun lähtee reissuun, vaihtelu virkistää.

 :smt083


Sääli. Se oli niin hieno se edellinen. Kuka lie kuvannut..  :wink:
Plus että näkyi oikeat kasvot.

Olisiko meillä syytä olla jokin ihan varta vasten tutustumiselle varattu ketju taas hereillä; keitä ollaan, mistä tullaan, miten tultiin, mitä toivotaan, mitä ajatellaan körttiläisyydestä, mitä se edustaa, mitä sen pitäisi olla...?
(Kukin sen mukaan, mitä kertoa tahtoo - jos mitään.) Auttaisiko tähän riitahenkisyyteen se, ettei oltaisi ihan anonyymeja toisillemme, vaan samassa veneessä vähän tuttuina?

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Positiivisten asioiden ketju vol. 5
« Vastaus #39 : 06.08.08 - klo:18:08 »
Tuohon Liisan ehdotukseen se, että eräällä toisella foorumilla, jossa olen mukana, on pakollinen esittäytyminen ennen kuin ylläpitäjä aktivoi käyttäjätunnuksen. Sen jälkeen pääsee lukemaan kaikkia osioita, mm ketjua "uusien foorumilaisten esittelyt". Semmoinen voisi olla ehkä toimivampi, että olisi joku ketju vain sellaisten luettavissa jotka sanovat itsekin omat tietonsa. Ylläpitäjä voisi sitten aktivoida sen. En tiedä, onko se tällä foorumipohjalla mahdollista, mutta näin ideana heitän. Eli nimi, ikä, ammatti ja paikkakunta ja nämä vain niiden luettavissa, jotka sanovat samat tiedot itsestäänkin.
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Positiivisten asioiden ketju vol. 5
« Vastaus #40 : 06.08.08 - klo:18:09 »
Lisäys tuohon, että sen etu on siinä, ettei tietoja pysty niin helposti väärinkäyttämään ja esim. googlettamalla ei löydä nimeä.
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Sarai

  • Kotimatkalla
  • Viestejä: 309
Positiivisten asioiden ketju vol. 5
« Vastaus #41 : 06.08.08 - klo:20:30 »
Vaikka en mikään nettiterroristi tai trolli olekaan, niin jos foorumin käyttäminen vaatisi minua paljastamaan oman nimeni, jäisin pois foorumilta. Netistä löytyy aina joku joka huijaa omat tietonsa ja väärinkäyttää muiden tietoja, joten en koskaan anna oikeita omia tietojani julkisille foorumeille. En antaisi edes semijulkisille, jonne pääsee jäseneksi vain antamalla tietonsa.

Eri asia on, jos tiedot näkyvät esim. vain ylläpidolle, eivätkä kaikille sadoille foorumilaisille.

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Positiivisten asioiden ketju vol. 5
« Vastaus #42 : 06.08.08 - klo:21:45 »
Lainaus käyttäjältä: "Johannes"
Tuohon Liisan ehdotukseen se, että eräällä toisella foorumilla, jossa olen mukana, on pakollinen esittäytyminen ennen kuin ylläpitäjä aktivoi käyttäjätunnuksen. Sen jälkeen pääsee lukemaan kaikkia osioita, mm ketjua "uusien foorumilaisten esittelyt". Semmoinen voisi olla ehkä toimivampi, että olisi joku ketju vain sellaisten luettavissa jotka sanovat itsekin omat tietonsa. Ylläpitäjä voisi sitten aktivoida sen. En tiedä, onko se tällä foorumipohjalla mahdollista, mutta näin ideana heitän. Eli nimi, ikä, ammatti ja paikkakunta ja nämä vain niiden luettavissa, jotka sanovat samat tiedot itsestäänkin.


Se ei tällä softalla tosiaan onnistu, että yksi tietty ketju olisi vain sellaisten luettavissa, jotka esittäytyneet ovat. Se onnistuisi, että olisi yksi alue vain rekisteröityneiden luettavissa, mutta en tiedä onko se kuitenkaan hyvä ja tarpeellinen suunta lähteä.

Alkuunhan täällä oli esittäytymisketju. Tuota lukiessa on aika silmiinpistävä tämä ikärakenteen muutos täällä. Alussa taisikin olla pääasiassa livenä toisensa tuntevien (nuorten) paikka tämä (tai ainakin he olivat niitä, jotka uskalsivat tuossa esittäytyä), nyt suurin osa ei tunne toisiaan. Mukavinta olisi, kun olisi sekä live-aktiiviporukka, mutta uskaltaisivat myös ongelmitta muut tulla joukkoon, sekä nuoria että vanhoja.

Toisensa tunteminen varmaan edesauttaisi ymmärtämään toisin ajattelevia; ystävien kanssa kun ei huvita tapella.
Mutta mitään pakkoesittäytymistä en siis aja takaa, ei huolta Sarai. Ei ole syytä mennä siihen, että nimeään tarvitsisi julkisesti kertoa ja antaa Googlen löytää. Mutta olisihan se mukava, että jotain.

munkki-1

  • Vieras
Positiivisten asioiden ketju vol. 5
« Vastaus #43 : 06.08.08 - klo:22:39 »
Lainaus
Körttifoorumi :: Näytä viesti - Raamatun tuntemisesta jne ...- [ Översätt den här sidan ]En tiedä onko Sinulle munkki-1 annettu lahja tietää kuka on hengellinen ja .... Tarvitse Sinulle arvoisa munkki-1 selittää mitään, koska näyttää että ...
www.h-y.fi/foorumi/viewtopic.php?p=27251&sid=bdf9d462e968b8345fc333c07a8a6c93 - 83k - Cachad - Liknande sidor

Körttifoorumi :: Näytä viesti - Raamatun erehtymättömyys- [ Översätt den här sidan ]munkki-1 Saapunut Aholansaaren rantaan Liittynyt: 06 Hei 2008 Viestejä: 19 ... Viimeinen muokkaaja, munkki-1 pvm 13.07.2008 16:21, muokattu 2 kertaa ...
www.h-y.fi/foorumi/viewtopic.php?p=26799&sid=999a87419dce0e5604b4b33565fa8f34 - 62k - 17 timmar sedan - Cachad - Liknande sidor
Fler resultat från www.h-y.fi »


Samoja tietoja löytyy muiltakin hakumoottoreilta.

Olen ilmestynyt hiljaisesti Körttifoorumille kuukausi sitten.
 Kuitenkaaan se ei ole pysynyt salassa.

En ole esittäytynyt aikaisemmin millään foorumilla.

Henkilötuntemus tulee kaikille, jos lukee useamman kirjoituksen , jonka henkilö on kirjoittanut.

Viktor Klimenko sanoi kerran:" uudella on ensiksi sisäänajo ja sitten alkaa ulosajo"

munkki-1

Benkku

  • Vieras
Re: Minä 03.08.2008 14:21 / Tänään 06.08.2008
« Vastaus #44 : 06.08.08 - klo:23:51 »
Lainaus käyttäjältä: "Liisa"
Lainaus käyttäjältä: "Benkku"
Lainaus käyttäjältä: "Benkku"
Ei viiksiä, eikä hiuksia,vaan minä itte. :smt083


Lookin vaihto,kun lähtee reissuun, vaihtelu virkistää.

 :smt083


Sääli. Se oli niin hieno se edellinen. Kuka lie kuvannut..  :wink:
Plus että näkyi oikeat kasvot.

Kukahan lienee kuvannut, Liisa. :-k  Minun käsittääkseni sama kuvaajaa kyllä kuvasi paljon kuvaksellisempia ihmisiä kuin tämä kyseinen ”kuulapää”.
Mutta, mutta, kuulkaa te pienet kyy käärmeen poikaset. :wink:
Meillä on körttifoorumi. :smt109
Kiitos .
 :smt083