Kirjoittaja Aihe: Oulun herättäjäjuhlat  (Luettu 3032 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mauno

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 759
Oulun herättäjäjuhlat
« : 01.11.10 - klo:13:29 »
Hei!

Oletko valveilla Oulun herättäjäjuhlilla?

Minä aion nukkua ainakin öisin ja varasin sen vuoksi majapaikat Välkkylä-hotellista juhlakentän vierestä - muutama kymmenen metriä matkaa sängyn ja seurapenkin välillä. Aion kerätä Lahden seudulta porukan ja mennään bussilla ja matkalla veisataan!

Majoitusvaraukset Ouluun alkoivat aamulla tänään. Kannattaa tsekata Oulun herättäjuhlien sivut ja varata majapaikka - jos aikoo välillä nukkua!

Mauno

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Oulun herättäjäjuhlat
« Vastaus #1 : 01.11.10 - klo:15:51 »
Outs. Ne on varmasti jo menneet.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Vs: Oulun herättäjäjuhlat
« Vastaus #2 : 01.11.10 - klo:15:52 »
En usko.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Oulun herättäjäjuhlat
« Vastaus #3 : 01.11.10 - klo:16:00 »
Kunhan ei menis illalla kun täytyy justiin lähteä. :-\   siitä lähistöltä. Vaikka onhan se suurempi paikka kuin Kiuruvesi oli.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Vs: Oulun herättäjäjuhlat
« Vastaus #4 : 04.11.10 - klo:10:05 »
Olen varannut.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Oulun herättäjäjuhlat
« Vastaus #5 : 04.11.10 - klo:11:17 »
Hei!

Oletko valveilla Oulun herättäjäjuhlilla?

Minä aion nukkua ainakin öisin ja varasin sen vuoksi majapaikat Välkkylä-hotellista juhlakentän vierestä - muutama kymmenen metriä matkaa sängyn ja seurapenkin välillä. Aion kerätä Lahden seudulta porukan ja mennään bussilla ja matkalla veisataan!

Majoitusvaraukset Ouluun alkoivat aamulla tänään. Kannattaa tsekata Oulun herättäjuhlien sivut ja varata majapaikka - jos aikoo välillä nukkua!

Mauno
Mauno hei, heräsi neronleimaus. Kelpaisko yks hesalainen siihen Lahden seudun porukkaan? Leena tulisi. Reissaisin ominpäin sin Lahteen ja ettisin mistä te lähette liikenteeseen ja silleen. Väsyttää niin tautisesti että lääkärillekään en jaksa vääntäytyä. Lähteehän täältäkin porukoita, mutta olisihan homma hoidettuna.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Mauno

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 759
Vs: Oulun herättäjäjuhlat
« Vastaus #6 : 07.11.10 - klo:19:03 »
Minulla on sellainen käsitys, että Helsingin seudulta lähtee myös oma bussi ja on valmis majoitus. Viime vuonna oli meidän kanssa samassa majapaikassa etelän busseja.

Tosin meillä ei kysellä, mistä kukin matkustavainen on. Viime vuonna oli porukkaa Lahdesta ja lähiseuduilta - lähiseutuja mm. Nastola, Heinola, Lammi, Hollola, Asikkala, Espoo jne.

60 nopeinta pääsee mukaan, mutta vasta ensi vuoden puolella alan tarjoamaan paikkoja. Hyvä, jos etelästä tulee täydet bussit Helsingistä, muilta pääkaupunkiseudun kaupungeilta ja niihinhän Lahtikin kuuluu!

Anna toivon kantaa!

Mauno

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Oulun herättäjäjuhlat
« Vastaus #7 : 07.11.10 - klo:19:58 »
Rupean pikkuhiljotellen kuulostelemaan. Se oli tavallans mutkatonta kun kaikki järjestyi samalla. Tuo ahnehditutti tuo lyhyt matka majoitustiloihin. Mutta näemme kuinka hänen käy.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Mauno

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 759
Vs: Oulun herättäjäjuhlat
« Vastaus #8 : 07.11.10 - klo:20:13 »
Minulla pyrkii aina olemaan lyhyt ja vaivaton matka herättäjäjuhlien majoituspaikkaan, mutta tällä kertaa on lyhyt matka myös juhla-alueelle! Muutama askel!

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Oulun herättäjäjuhlat
« Vastaus #9 : 07.11.10 - klo:20:17 »
Meillä saattaa jäädä Oulun juhlat väliin. Esikoinen astuu armeijan vihreisiin heti juhlien jälkeen maanantaina ja pitäähän äidin olla saattelemassa poika matkaan :icon_rolleyes:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33776
Vs: Oulun herättäjäjuhlat
« Vastaus #10 : 07.11.10 - klo:21:31 »
Minun täytyy odottaa varmaan heinäkuun alkuun ennenkuin tiedän lähdenkö yksin. Jos on niin, astun junaan Tampereelta ja silloin Leena saa ilmaisen petin Hotelli Välkkylän 8. kerroksesta minun kaverinani.  Jos M kuitenkin lähtee ajelemme varmaan aikaisin lauantaina kohti Oulua. Matka on pitkä ja tylsähkö, mutta tuskin saan Mattia junaan. Hän ei ole ollut junassa sitten opiskelu-aikojen.Automies on aina automies.
Paluumatkan voisi ottaa lomamatkan merkeissä. En ole koskaan käynyt Raahessa tai Kalajoella. Aika näyttää.
En siis voi lyödä lukkoon kumpaakaan vaihto-ehtoa.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa pikkumummu

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 466
Vs: Oulun herättäjäjuhlat
« Vastaus #11 : 04.12.10 - klo:16:05 »
 Nyt olen varmasti etuajassa ja aikanaan kysymystä esittämässä. Sovittako paikan etukäteen missä "körtit" tapaa juhlilla.Olen vielä näissä asioissa tumpelo, minä kuitenkin pyrin tapaamaan mahdollisimman monta täällä kävijää. Jokuhan on sanonut että joulusta  aletaan oottaan juhannusta niin juhlatkin on sitte lähellä.