Kirjoittaja Aihe: Hyvää yötä # 3  (Luettu 13393 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Hyvää yötä # 3
« : 23.09.10 - klo:00:58 »


 Hyvää yötä   
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Hyvää yötä # 3
« Vastaus #1 : 28.09.10 - klo:21:03 »

Vain kolme (3) voisilmäpullaa iltapalaksi = öklö olo = outoa  :017:

Hyvää yötä, nassikat
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Hyvää yötä # 3
« Vastaus #2 : 28.09.10 - klo:21:22 »
Vain kolme (3) voisilmäpullaa iltapalaksi = öklö olo = outoa  :017:

Hyvää yötä, nassikat

Eipä ole ihme, jos tuon kokoisella on kolmesta voisilmäpullasta öklö olo.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Hyvää yötä # 3
« Vastaus #3 : 28.09.10 - klo:21:56 »
Tuli vähän pitkä työpäivä. Lähdin klo 7 aamulla ajamaan töihin ja työpäivän ja kokouksen jälkeen olin takaisin kotona klo 21.20. on vähän  :017: sippi olo. Kohta sitten untenmaille  :015:

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Hyvää yötä # 3
« Vastaus #4 : 29.09.10 - klo:03:02 »

Vain kolme (3) voisilmäpullaa iltapalaksi = öklö olo = outoa  :017:

Hyvää yötä, nassikat

Pitäsköhän syödä toiset kolme ku ei nukuta   :107:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää yötä # 3
« Vastaus #5 : 29.09.10 - klo:22:49 »
Öitä, Herran kansa.
Toivottavasti hippis saa unen ensi yönä. Tavallisesti saa jos nukkuu yhden vähän surkeasti, vai kuka se valvoikaan, eikö se ollut juuri hippiäinen. Leena alkaa olla uninen mutta valvoipa kerrankin unentoivotuksiin asti.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Hyvää yötä # 3
« Vastaus #6 : 30.09.10 - klo:21:09 »
Meni suunnitelmat vähän uusiksi, mutta mitäpä tuosta. Ei se ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta. Kai sitä pitäisi rauhoittua pikkuhiljaa yöpuulle. Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti! 
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää yötä # 3
« Vastaus #7 : 30.09.10 - klo:21:11 »
 :109: Yötä kullanmurut. Teidän pitäisi nähdä Leenan terassi iltavalaistuna, kaikki kukkii, asterit ja hortensiat ja muut ja puita on kertynyt ja värillisiä lyhtyjä joissa kynttilät... paha iltauniselle, tosin...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Hyvää yötä # 3
« Vastaus #8 : 02.10.10 - klo:12:44 »
Sanneli nukkui viime yönä iltayhdeksästä aamukahdeksaan. Taisi ope puhua ihan totta kun sanoi että vieraan kielen vaikutuksen alaisena oleminen väsyttää. Kuulemma rasittaa aivoista aluetta mitä ei muuten ruukata käyttää.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Hyvää yötä # 3
« Vastaus #9 : 02.10.10 - klo:22:47 »
Sanneli nukkui viime yönä iltayhdeksästä aamukahdeksaan. Taisi ope puhua ihan totta kun sanoi että vieraan kielen vaikutuksen alaisena oleminen väsyttää. Kuulemma rasittaa aivoista aluetta mitä ei muuten ruukata käyttää.

Tiedän yhden tyypin, joka teki kuolemaa Suomessa. Hän osasi Suomen kielen todella hyvin, mutta ihan lopuillaan oli niin väsynyt, että ei jaksanut puhua suomea, vaan halusi puhua omaa äidinkieltään.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää yötä # 3
« Vastaus #10 : 04.10.10 - klo:22:44 »
Aika mielenkiintoinen tuo yleisesti käytetty  ilmaus "tehdä kuolemaa". Olen sitä usein ite käyttänyt ja kerran pysähdyin, siis että mitä, tehdä... kuolemaa?  Kai siinä tavoittelee ajatusta hallittavuudesta, kun sellaisen ihan itte tekee, kuoleman. Mutta nyt lähtee tekemään unta tai ainakin jotain sentapaista. Lukee hauskaa kirjaa kaikkien tyhmien kirjojen päälle ellei uni tule.

Mistä uni tulee?

En tiedä mistä teille, meillä se jo alkaa olla... öitä

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Hyvää yötä # 3
« Vastaus #11 : 05.10.10 - klo:04:32 »
Samoin "nähdä nälkää".
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33740
Vs: Hyvää yötä # 3
« Vastaus #12 : 05.10.10 - klo:08:12 »
Mihin se uni menee kun herään. Untenmaille? :023:

Muistan aina oliko se 1970-luvulla biafralaiset lapset, he näkivät nälän, se oli Biafrassa. Meilläkin meinasi syöpöttely loppua, se oli niin vaikeaa katsottavaa. :'(
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Hyvää yötä # 3
« Vastaus #13 : 10.10.10 - klo:22:44 »
Mistä uni tulee?

En tiedä mistä teille, meillä se jo alkaa olla... öitä


Uni hyökkää kulman takaa ja kaataa sänkyyn.  :039:
Pyryharakka

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Hyvää yötä # 3
« Vastaus #14 : 14.10.10 - klo:22:30 »
Jó éjszakát, toivottelee Sanneli Budapestista :) Vietän täällä nyt mummuni kaverin sekä kaverini mummun luona tän viikonlopun. Harjoittelunohjaajani ja suunnilleen kaikki muutkin seurakunnan työntekijät kun lähti Saksaan moikkaamaan ystävyyspäiväkotia.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna