Keskustelu > Seuratupa

Kielletäänkö Raamatun hallussa pito?

<< < (2/30) > >>

seppos:
Köpi miksi pelottelet rahvasta? Minun ja sinun eläessä ei tuota Suomessa tapahdu.

Toinen asia kommettina, laki käy ylitse tunteen ja raamatunlauseiden.

karjalaisenkyösti:

--- Lainaus käyttäjältä: seppos - 05.11.19 - klo:22:42 ---Köpi miksi pelottelet rahvasta? Minun ja sinun eläessä ei tuota Suomessa tapahdu.

Toinen asia kommettina, laki käy ylitse tunteen ja raamatunlauseiden.

--- Lainaus päättyy ---

Onhan minulla silmät ja korvat ja jonkinlainen aivokapasiteetti, joka pystyy suorittamaan jonkintasoisia matemaattisia laskutoimituksia sen aineiston pohjalta, jota elämän aikana on ehtinyt aivoihin syytämään.
Aineistona voisi mainita vaikkapa menneen maailman historian.

Nykyään maailma on sellainen, että muutokset eri suuntiin tapahtuvat paljon nopeammin, kuin ennen.
Näinollen on varsin mahdollista, että tuomani skenaario tapahtuu nopeastikin.

Valtakunnan lait ainakin demokratioissa ovat jonkinlaisia keskiarvoja ihmisten käsityksistä oikeasta ja väärästä, eli ihmisjoukko päättää siitä, mikä on kulloinkin oiken ja väärin.
Jokua asia, mikä on joskus oikein, saattaa 10 vuoden kuluttua olla jo rikos - ja päinvastoin.

Kristitty uskoo, että Raamattu on Jumalan Kirja, jossa Jumala kertoo, mikä on oikein ja väärin.
Kristukseen turvansa laittavan ihmisen ei tarvitse pelätä sitäkään, vaikka Raamattu kiellettäisiin ja sen hallussapidosta tulisi ongelmia.

Jos Raamattua ei kielletä meidän elinaikanamme, niin ottakaamme se seikka kiitollisuudella vastaan. Näinkin voi käydä.

karjalaisenkyösti:
Voi myös käydä niin, että tulevaisuudessa joudun poliisikuulusteluihin tästä ja muistakin foorimilla kirjoittamastani.
En kuitenkaan usko, että näin käy aivan heti, pikapuolin.

karjalaisenkyösti:
Lainaus täältä:
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/niin-piispa-kuin-poliitikkokin-kritisoi-paivi-rasasen-rikostutkintaa-34kaydaanko-seuraavaksi-kirjastot-lapi-ja-joutuvatko-lutherin-tekstit-roviolle34-6.3.553450.687ad7f09c

Heikki Vesman, entinen juristi, nykyinen kokoomuksen kansanedustaja ihmettelee, että
"mik­si kirk­ko ja suo­ma­lai­set us­kon­nol­li­set yh­tei­söt ei­vät ole rien­tä­neet puo­lus­ta­maan us­kon­va­paut­ta Suo­mes­sa."

vn:
Mulla on nykyisin paljon mielessä se mihin maailmaan tylleröt jäävät...???
Jumala on kaiken yläpuolella loppuun asti, mutta mitä on se "kaikki"

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta