Kirjoittaja Aihe: Maahanmuutajat ???  (Luettu 6963 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Maahanmuutajat ???
« Vastaus #30 : 13.03.16 - klo:11:33 »
^
Meni perille. Pidän puoleni tiettyyn rajaan, mutta en ala inttää, jolloin väistyn.

Ei sinun ainakaan nyt pidä. Minähän se laskin, että maahanmuuttajista on jo neljä ketjua ja itse ajattelin että ei kai taas! Minulla se maahanmuuttajakyllästyminen elää todellista elämää ja luulin että tämä ketju otsikoitiin toisin kun otsikkoa luin mutta kyllä se on maahanmuutajat. Erehdys on täällämain, mutta totuus oli että siitä oli jo neljä ketjua....
Onneton, kun menin katsomaan niitä livenä sillä minulle vyöryy nyt sitten viittä kuutta ketjua facebookin kautta ja niille menee jotenkin hitaasti jakeluun että irtisanoudun tästä ryhmästä. Tämä on julma totuus. Minulle todella oikeasti tuli maahanmuuttajaähky.


Kyllä tuokin mitä Riitta-mummi kirjoittaa on totta, mutta minulle tuli ähkyn takia todellinen lipsahdus jotakin mistä nuorena heiteltiin mitähän Sigmund Freud tästä sanoisi.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Maahanmuutajat ???
« Vastaus #31 : 13.03.16 - klo:15:31 »
Enpä tuota muistanut  :039: