Kirjoittaja Aihe: Saarijärvi -05  (Luettu 20776 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Saarijärvi -05
« : 01.07.05 - klo:11:41 »
Eli keitä ois juhlille tulossa? Talkooleirille? (Kuka meiän perheestä saa ilmasen majotuksen keskeltä juhla-aluetta ja ketkä joutuu nukkumaan mökissä 8 km päässä :P  :lol: )
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Saarijärvi -05
« Vastaus #1 : 01.07.05 - klo:12:00 »
Mä jo ihmettelin, kun ei kukaan ole vielä aloittanut varsinaista herättäjäjuhlat 2005 -aihetta. Tulihan se!  :D

Ja tottakai juhlille tullaan! Joku päivä aion myös tottuneen hjuhlailijan Joona-körttikoiran sinne tuoda uusille ja vanhoille kavereille häntää huiskuttamaan ja makkaraa ja letunjämiä syömään.. Kerrankin kun nuo juhlat sattuu olemaan omilla kotiseuduilla, niin onnistuu välillä kotosallakin hyppääminen.
Hurjan pian nuo juhlat onkin edessä, enää viikko - jännää!

Poissa Teme

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 449
    • http://www.janoinen.net/
Saarijärvi -05
« Vastaus #2 : 01.07.05 - klo:12:07 »
Saarijärvikin on hyvin kaukana täältä meiltä katsottuna, joten ei mitään mahdollisuuksia päästä sinne saakka. Jääny tältä kesältä kaikkien liikkeiden kesäjuhlat väliin :(

Teme
Vertaistukea  ex-vapaakirkollisille (helluntai, vapaasrk, karismaattinen jne)

Poissa iiris

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 3
Saarijärvi -05
« Vastaus #3 : 02.07.05 - klo:01:40 »
kyllä kyllä, juhlille ollaan tulossa  :) ja talkoolaiseksi tää likka kovaa yrittää, saa nährä :D

Poissa Henri

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 78
Saarijärvi -05
« Vastaus #4 : 03.07.05 - klo:10:27 »
Tarkoitus olisi tulla ainakin nyt juhlille, jos töistä saan perjantain vapaaksi niin enköhän minä talkoolaiseksikin tule..

Poissa Teme

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 449
    • http://www.janoinen.net/
Saarijärvi -05
« Vastaus #5 : 03.07.05 - klo:11:12 »
Kyllä nyt alko jo sen verran poltteleen lähtö, että saas nähdä, jos kyydin vielä sattuu saamaan ja jotenkin järkättyä rahat siellä olemiseen. Sitten lähden tyttären kanssa sinne ihmettelemään ja nauttimaan Sanasta. Tarvii nyt katsoa miten käy... harmi että heräsin liian myöhään.

Edit: Huomenna sitten soitteleen PK-seudun srk:ita läpi... eli näin pitkällä lähtösuunitelmat.

Teme
Vertaistukea  ex-vapaakirkollisille (helluntai, vapaasrk, karismaattinen jne)

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Saarijärvi -05
« Vastaus #6 : 03.07.05 - klo:20:35 »
Tulossa ollaan, torstaina!
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Saarijärvi -05
« Vastaus #7 : 03.07.05 - klo:20:39 »
Mää oon kans torstaina tulossa mut se oliki sit melkonen miettiminen miten sinne pääsee ko muu porukka tulee vasta perjantaina, Saarijärvellä ko ei ees oo rautatieasemaa. No, ens vuonna on helpompaa ko on juhlat ihan tossa naapurissa Ylivieskassa  :D  ja Iso kärkkäinen on lähellä juhlapaikkaa. 8)

Harmi kun on tuo ripari vasta juhlien jälkeen. :roll:  No kyllähän sielä tuttua porukkaa muuteski on.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Nooris

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 71
Saarijärvi -05
« Vastaus #8 : 03.07.05 - klo:22:19 »
Toki juhlille olen tulossa, pari päivää enää :)
Pitäis vaan tosiaan se kyyti keksiä. Yritin just äsken Matkahuollon aikatauluhaulla kattoa mutta suoraa vuoroa meiltä sinne ei mene enkä jaksanut alkaa selata niitä kaikkia aikatauluja läpi... Jospa ensin selviäisin tästä leirinjälkeisestä väsymyksestä vähän ja sitten miettisin uudestaan :)
Wombaaaaa!

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Saarijärvi -05
« Vastaus #9 : 03.07.05 - klo:22:29 »
Jos junilla liikutte ja kätevin määränpää on silloin siis Jyväskylä, niin ainakin täältä kulkee näppärästi busseja.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Saarijärvi -05
« Vastaus #10 : 04.07.05 - klo:10:46 »
Lainaus käyttäjältä: "Nooris"
Yritin just äsken Matkahuollon aikatauluhaulla kattoa mutta suoraa vuoroa meiltä sinne ei mene enkä jaksanut alkaa selata niitä kaikkia aikatauluja läpi...

Onhan matkahuollossa se matkahaku että laittaa vaan lähtöpaikan ja saapumispaikan ja ajan millon haluais lähtä/olla perillä nii kyllä se siihen jotain keksii.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Teme

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 449
    • http://www.janoinen.net/
Saarijärvi -05
« Vastaus #11 : 04.07.05 - klo:10:56 »
*snif* liian kalliiksi tulisi lähtö. Joten kotiin jäädän.

Teme
Vertaistukea  ex-vapaakirkollisille (helluntai, vapaasrk, karismaattinen jne)

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Saarijärvi -05
« Vastaus #12 : 04.07.05 - klo:11:17 »
^ Harmi.

Sitten on myös tuo uusi www.matka.fi -palvelu, joka kanssa aika hyvin näyttää osaavan selvitellä reittejä.

Poissa Sanna

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 62
Saarijärvi -05
« Vastaus #13 : 04.07.05 - klo:11:28 »
Voiko talkoolaiseksi ilmoittautua vielä lauantaiaamuna? Itse pääsen pelien vuoksi juhlille vasta perjantaiyönä, ja silloin tuskin enää ilmoittautumisia otetaan vastaan... kovin mielelläni kuitenkin tulisin talkoisiin. :]

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Saarijärvi -05
« Vastaus #14 : 04.07.05 - klo:11:38 »
Tulossa ollaan jo torstaina. Jos Jyväskylästä pidemmälle päästään. :D

Edit. Sanna: Työt on ainakin aikaisempina vuosina jaettu joskus jo perjantaina, jos en ihan väärin muista. Tietty jotain töitä voi olla vielä jäljellä tai jos joku varaa vuoron sullekin tai jotain.