Kirjoittaja Aihe: JATKIS!!!  (Luettu 16191 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
JATKIS!!!
« Vastaus #15 : 28.09.05 - klo:17:49 »
Mää en pääse seminaariin kun pitää lähteä espanjaan :cry:  :cry:  :cry:

 :wink:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
JATKIS!!!
« Vastaus #16 : 28.09.05 - klo:18:07 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Mää en pääse seminaariin kun pitää lähteä espanjaan :cry:  :cry:  :cry:

 :wink:


Huono syy. Isonen paheksuu.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
JATKIS!!!
« Vastaus #17 : 29.09.05 - klo:14:20 »
Lainaus käyttäjältä: "jude"
Huono syy. Isonen paheksuu.

No sanos muuta! TOSI huono syy mutkumutku... Mää haluaisin sinne seminaariin, miks ne sen syysloman päälle laitti? :cry:  :-k
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa omituinen otus..<3

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 17
JATKIS!!!
« Vastaus #18 : 29.09.05 - klo:17:26 »
ole niin hyvä rakas ihmiseni... ja mä tarkotan joka ikistä sanaa tosissaan mitä sanon siinä biisissä... <3<3<3
Omituinen Otus..<3

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
JATKIS!!!
« Vastaus #19 : 29.09.05 - klo:21:22 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Lainaus käyttäjältä: "jude"
Huono syy. Isonen paheksuu.

No sanos muuta! TOSI huono syy mutkumutku... Mää haluaisin sinne seminaariin, miks ne sen syysloman päälle laitti? :cry:  :-k
Mää voin kyllä lähtä espanjaan sun sijasta jos haluat ennemmin sinne. Ei sillä että nämä tapahtumat olis huonoja. Ei, ne on todella kivoja, ja näkee kavereita. Silti mun mielestä päässä viiraa jos viikonloppu lapualla voittaa viikon espanjassa...

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
JATKIS!!!
« Vastaus #20 : 30.09.05 - klo:14:19 »
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Lainaus käyttäjältä: "jude"
Huono syy. Isonen paheksuu.

No sanos muuta! TOSI huono syy mutkumutku... Mää haluaisin sinne seminaariin, miks ne sen syysloman päälle laitti? :cry:  :-k
Mää voin kyllä lähtä espanjaan sun sijasta jos haluat ennemmin sinne. Ei sillä että nämä tapahtumat olis huonoja. Ei, ne on todella kivoja, ja näkee kavereita. Silti mun mielestä päässä viiraa jos viikonloppu lapualla voittaa viikon espanjassa...

Joo mut sillon vois kato olla sen syyslomaviikon mummalla ja pitää hubaa serkkujen kaa. Paitsi että niillä on tietty syysloma eri aikaan :-k
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa omituinen otus..<3

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 17
JATKIS!!!
« Vastaus #21 : 30.09.05 - klo:16:37 »
mää en pääse seminaariin paljo tavanomaisemman syyn takia... mua ei vaan päästetä sinne.... ei kuulemma aika riitä.... :cry:
Omituinen Otus..<3

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
JATKIS!!!
« Vastaus #22 : 01.10.05 - klo:14:52 »
Seminaari kyllä kieltämättä on huonoon aikaan lomien päällä. Meikäläinen ei ihan Välimereltä kerkeä Lapualle saakka, hitsi, mutta ehkä sitä on tultukin jo tarpeeksi monassa semiaarissa ravattua ;)

Poissa Jollu

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 6
JATKIS!!!
« Vastaus #23 : 01.10.05 - klo:20:13 »
Me mun siskon kanssa tullaan kiireesti ulkomailta, ollaan Lapualla sitten joskus yöllä (jos ei myöhästytä junasta, 40 minuuttia aikaa vaihtaa lentskarista junaan).

Poissa Sanna

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 62
JATKIS!!!
« Vastaus #24 : 02.10.05 - klo:18:58 »
Hihii Johanna. Se on HYVÄ :] Ettekä te myöhästy. <3

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
JATKIS!!!
« Vastaus #25 : 03.10.05 - klo:11:20 »
Lainaus käyttäjältä: "Laura"
Seminaari kyllä kieltämättä on huonoon aikaan lomien päällä. Meikäläinen ei ihan Välimereltä kerkeä Lapualle saakka, hitsi, mutta ehkä sitä on tultukin jo tarpeeksi monassa semiaarissa ravattua ;)

Oho, kohtalotoveri :shock: välimereltä tosiaan vaikia lapualle rynnistää. Vois sit olla mummalla syyslomaviikon :( vaan ko ei nii ei. No yritän sielä sit pitää hauskaa.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
JATKIS!!!
« Vastaus #26 : 03.10.05 - klo:15:44 »
Hauskaa pitää aina olla ;)