Kirjoittaja Aihe: Äsken  (Luettu 19509 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Äsken
« Vastaus #45 : 12.03.15 - klo:17:19 »
28.2 oli kaks kaveria laskemassa venettä Karusellin luiskasta vesille, sanoivat että kyllähän sitä pitää kausi aloittaa Helmikuussa kun se on mahdollista.
Eilen fillaroin keskustan rannoilla Helsingissä,ja kyllä, jäät on lähtenyt!

Okei benkku..

Tosi kiva kuulla susta taas.

Kevät on hienoa aikaa..
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Äsken
« Vastaus #46 : 12.03.15 - klo:18:12 »
Tervehdys vaan Riitta-mummi. Olit näköjään kirjoittanut. Luin aiemmin Sotku-mummista tai jotain. Ymmärrän, että muistelet vihreä-sisar aikaasi. Olen aina arvostanut sisarjärjestöä, niin monet lepuuttavat tauot tuli sotapesässä vietetyksi. Muistelukset ovat niin mukaansa vieviä. Terveiset sahurillesi. :039:

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Äsken
« Vastaus #47 : 13.03.15 - klo:10:39 »
Okei benkku..

Tosi kiva kuulla susta taas.

Kevät on hienoa aikaa..
??? Ei be:llä eikä bre:llä.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Äsken
« Vastaus #48 : 13.03.15 - klo:10:42 »
Pääsin näemmä pois sieltä saaren rannalta ja matka näyttää jatkuvan  kohti DonPaavon pirttiä.   :icon_lol:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Äsken
« Vastaus #49 : 13.03.15 - klo:15:32 »
Särjin viimeiset käyttökuntooset silmälasini. On minulla yhdet mutta on lähteny silmät paraneen eli miinukset putoaa kovaa vauhtia. Ensimmäiset lasit kun sain olin 12v, yksin lääkärillä ja kumpikin silmä tolkuttoman tulehtunut, ja lasit miinus viisi ja jotain.

Vanhemmille oli joku sanonut että kymmenvuotiaat pikkutytöt tahtoo olla erikoisia ja siksi filmaa ettei näe.

Meillä se merkitsi aika kauheita. Mitä kaikkee muuta minä vilmasin?  Oikein se ei mennyt onneksi selkaisenaan jakeluun mutta

Mitenkäs minä nyt tulen huomenna. Näitä ei saa korjattua, tiedän ja olen jo kerran kokeillu niitä millä mentiin pitkään, liukuva kaksteho, kaksi  liikavahvaa kohtaa... Kävin niillä kaupassa ja kotiin tulles meninkin specsaversoin optikkoon, kahdet yhden hinnalla myivät ja edullista oli. Ne on vaan nyt tulossa vasta vaikka on ykstehoa.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Äsken
« Vastaus #50 : 13.03.15 - klo:16:11 »
Onnistuin hies vaivas tuskas kontaten josakin minun varmasta tallesta löytään ne käytöstä poistetut klasit eli jotain on. Viimeksi varmasta tallesra löytys neljä satasen pakettia semmottii lääkkei et rosvot näkis unia.

Tuli äkkinäinensoitto kelaan että älkää ruvetko ihmetteleen minun kohtauslääkkeitten kulutusta. Olin siis kattonu ilmeišesti että ne on loppu. Varalle paketti. Ei kulutusta, siirretääs johkin  varmaan talteen. Aha ne on loppu. Ei kulutusta. Siito taas johkin  varmaan talteen.

Arvatkaa miten monta varmaa taltee löytyy 39 neliöstä? Liian monta minulle.  >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Äsken
« Vastaus #51 : 16.03.15 - klo:16:19 »
Olin vaihtamassa auton lamppua. Piti olla varalamppu, mutta ei ollut. Jatkuu myöhemmin.

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Äsken
« Vastaus #52 : 16.03.15 - klo:16:29 »
Tulin töistä kotiin ja laitoin ruuan uuniin.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Äsken
« Vastaus #53 : 16.03.15 - klo:18:57 »
Tiskasin. Yleensä autoretkellä Euroopassa olen tiskannut. Olisi konekin, mutta muutama korvaton kuppi ja ruostunut lusikka menee minullakin  :eusa_angel:

Poissa maisakai

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 760
Vs: Äsken
« Vastaus #54 : 16.03.15 - klo:20:22 »
Söin pitkästä aikaa muikkukukkoa. Nam.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Äsken
« Vastaus #55 : 17.03.15 - klo:21:22 »
Yritin katsoa ulkona revontulia. Pilvessä oli. Jospa yöllä nukkuisin, etten tätä uutista miettisi enempää. Olen revontulia senverran nähnyt.

Poissa Rajan poika

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 509
Vs: Äsken
« Vastaus #56 : 17.03.15 - klo:21:38 »
Yritin katsoa ulkona revontulia. Pilvessä oli. Jospa yöllä nukkuisin, etten tätä uutista miettisi enempää. Olen revontulia senverran nähnyt.

Ainakin kaakkoisessa Suomessa oli mahtava revontulinäytelmä n puoli kaheksasta alkaen, hiipui sitten ennen yheksää. Ehkä kerran eläessäni olen nähnyt vastaavaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Äsken
« Vastaus #57 : 18.03.15 - klo:08:50 »
Ainakin kaakkoisessa Suomessa oli mahtava revontulinäytelmä n puoli kaheksasta alkaen, hiipui sitten ennen yheksää. Ehkä kerran eläessäni olen nähnyt vastaavaa.

Taisin olla silloin suihkussa  :eusa_doh: Olisin mielelläni katellut revontulia (Aurora Borealis) kun en ole tainnut kuin kerran nähdä kunnolliset ja siitä on aikaa. Automatkalla Keski-Suomesta Keski-Pohjanmaalle.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33765
Vs: Äsken
« Vastaus #58 : 18.03.15 - klo:10:19 »
Soitin elokuussa 102 vuotta täyttävälle Liisa-neidille. Hänellä on kaikki hyvin, paitsi hoito.
Hoitajat ovat hänen mielestään dementikkoja kun eivät muista käydä häntä katsomassa.

Kyllä hänellä on vielä ' ohjat käsissään'. Jumalalta hän on ne saanut.  :icon_eek:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Äsken
« Vastaus #59 : 18.03.15 - klo:13:49 »
Musta noi kalakukot on täysin yliarvostettuja. En ole ikinä syönyt maukasta kalakukkoa, kuori kovaa, kuivaa ja kalaosasto mautonta. Ei kannata tulla sanomaan että "sun pitäs päästä maistamaan äidin tekemää", samanlaisia ne kaikki on ollu. Enkä nyt puhu mistään nyrkin kokoisista foliopaketeista tai jostain Viljo Partasen väsäämistä eväistä Kuopion torilta, nehän on varmaan tsoukiks tehtyjäkin, vaan niistä isommista hommeleista.  :icon_biggrin: