Kirjoittaja Aihe: Harrastan kulttuuria  (Luettu 8561 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Harrastan kulttuuria
« Vastaus #30 : 16.11.11 - klo:10:53 »
Riitta-mummille lohduksi, että niin käy hyvin alttiisti, minusta kysyi Valkyyria 2 (silloin tunnettiin kutsumanimellä Kirppu 2) juhlallisesti äidiltään:  Eikö se osaa päättää? 

Sitten ei osaa kunnolla mitään  :'(  mutta elämä on ollut rikas ja tuntee monta maailmaa!  On nähny ja kuullu paljon! 

Myyrälle lohduksi: Minä lopetin kirjottamisen vallan vähiksi ajoiksi kun kotikaupunki täytti 90v ja kaupungin  kansakoululaisille järjestettiin kirjoituskilpailu. Minua se pienimpien sarjan aihe miellytti ja aine sattui onnistumaan siksi, mutta se oli myös hyvin henkilökohtainen, enhän minä erottanu sitä tavallisesta ainekirjotuksesta emme me kai tajunneet että mikään kilpailu on kyseessä. Se menestyi, mutta kun minä sanoin hyvin päättäväisesti että sitä ei saa lukea, niin minuako kukaan kuunteli.

 Kauhenta oli loppupeleissä kun se luettiin ääneen koulun keskusradiosta, minun olis pitäny vielä itteni lukea, ehei, asialle pitä laittaa paras ystäväni. Minä itkin koko sen tunnin, minua riepoteltiin johkin johtajan kansliaan joka oli korkein sanktio, ja muistan vain että vapisin mitään en mitä se järeä äijä puhui...   juttu vedettiin vielä kevätjuhlassa esille ja minun piti mennä koko koulun eteen kun palkinto annettiin siinä ja johtaja haukkui minun aiheuttaneen jotakin koko Haukkavuoren Kansakoululle.  Aivan totta joka sana >:(     

Tuossahan oli kaikki mitä pieni koululainen ymmärsi rangaistavan teon seuraukseksi:  Kutsu johtajan kansliaan, julkinen esille vetäminen, maininta kevätjuhlassa niinkuin käytöksenalennuksesta...   
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Harrastan kulttuuria
« Vastaus #31 : 16.11.11 - klo:11:06 »
Leenalla ollut kyllä ällö ope kun ei ole kuunnellut kirjoittajaa.
Aikuisten pitäisi enemmän ymmärtää lapsia ja varsinkin opettajan.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Vs: Harrastan kulttuuria
« Vastaus #32 : 16.11.11 - klo:11:22 »

   Leena ylittää totunnaisuuden rajat mennentullen. Hyvä, Leena! Me olemme kehityksen etujoukkoa.


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

myyrä

  • Vieras
Vs: Harrastan kulttuuria
« Vastaus #33 : 16.11.11 - klo:12:15 »
Kirjoitan mielelläni satuja...ai on huomattu...no hyvä... :003:

Poissa maisakai

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 760
Vs: Harrastan kulttuuria
« Vastaus #34 : 16.11.11 - klo:16:30 »
Kävin tänään Kiasmassa. Suosittelen Afrikka-aiheista ARS11-näyttelyä kaikille, jotka eivät ole sitä vielä nähneet. Ensi viikko on viimeinen, ja silloin pääsee puolella hinnalla sisään, eläkeläiset muistaakseni ilmaiseksi.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Vs: Harrastan kulttuuria
« Vastaus #35 : 19.11.11 - klo:10:27 »
   
   Luen kriitikoiden Suomen parhaaksi äänestämää romaania Kilven Alastalon salissa. 

   Olin toissa päivänä Club for five'n Rekiretki-joulukonsertissa. Väliajalla katsoin taidenäyttelyn.

   Kävelin toissa päivänä viiden kilometrin kuntopolkulenkin.

   Silmäillen seuraan Hesarin kulttuurisivuja.

   

   
   
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Vs: Harrastan kulttuuria
« Vastaus #36 : 24.11.11 - klo:05:10 »
   
   Luen kriitikoiden Suomen parhaaksi äänestämää romaania Kilven Alastalon salissa. 

   Olin toissa päivänä Club for five'n Rekiretki-joulukonsertissa. Väliajalla katsoin taidenäyttelyn.

   Kävelin toissa päivänä viiden kilometrin kuntopolkulenkin.

   Seuraan Hesarin kulttuurisivuja.

   

   
   

Niin, ja minulle on aina tullut Parnasso.
http://www.google.fi/search?q=parnasso&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33769
Vs: Harrastan kulttuuria
« Vastaus #37 : 24.11.11 - klo:07:53 »
" Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun Parnassoon tuli kuvia !", Tuomas Kyrö.    Miten sinä ?   
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Vs: Harrastan kulttuuria
« Vastaus #38 : 24.11.11 - klo:08:37 »

   Sitä on mukavampi lukea. Se on tyylikkäämpi.


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Vs: Harrastan kulttuuria
« Vastaus #39 : 24.11.11 - klo:15:37 »

   Sitäpaitsi kuvallisen ilmaisun merkitys on yleensäkin kasvanut. Siksi on luonnollista, että myös Parnasso myötäilee ajan henkeä.


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024