Kirjoittaja Aihe: Toimi Kankaanniemi  (Luettu 3372 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Toimi Kankaanniemi
« : 31.10.11 - klo:10:22 »


    KD-puoluessa ministerinä ja kansanedustajana toiminut Toimi Kankaannniemi erosi äskettäin puolueestaan. Hän puhui mielipide-eroista. Mutta kuinkahan usein todelliset motiivit tällaisissa tapauksissa ovat siinä, että poliitikko lähtee pois kun valta ja kassa ovat puolueessa jo muiden käsissä. :017:

     Useinkin näkee, että kökkätyö ei kaikkia kiinnosta. Kökässä ovat ne samat uskolliset. Toiset katsovat vain hyötyä.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33800
Vs: Toimi Kankaanniemi
« Vastaus #1 : 31.10.11 - klo:10:33 »
Hämmästyin kun luin Toimin erosta. Paljon enemmän kuin Leea Hiltusen, Eija-Riitta Korholan,tai Lyly Rajalan. Toimi ei ainakaan nykyisestä puolueen linjasta riitaantunut, toisin kuin Eija-Riitta.

Ja meitä pinempiä toimijoita lähtee ja tulee, riippuen puolueen johdosta joka vaikuttaa linjauksiin. Bjarnen aikana arvot olivat suht. kohdallaan minulle
ja meidät pienetkin huomioitiin.

Valta ja raha ! :017:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Toimi Kankaanniemi
« Vastaus #2 : 31.10.11 - klo:10:39 »
Yksi liike on kaapannut puolueen melkein täysin hallintaansa. Meillä liikkeen paikallinen puheenjohtaja on myös KD:n paikallinen puheenjohtaja. Bjarne Kalliksella oli selvä linjaero puolueeseen, kuten luokkatoverillani Tarja Tallqvistillä. Kankaanniemi on helluntailainen eikä kuulu tähän valtaa pitävään ryhmään.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22077
Vs: Toimi Kankaanniemi
« Vastaus #3 : 31.10.11 - klo:13:13 »
KD on siis enemmän(?) K kuin D.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Toimi Kankaanniemi
« Vastaus #4 : 31.10.11 - klo:14:15 »
KD on siis enemmän(?) K kuin D.

Puolue on nykyään SEKL:n hallussa lähes täysin.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8396
Vs: Toimi Kankaanniemi
« Vastaus #5 : 31.10.11 - klo:15:23 »
Puolue on nykyään SEKL:n hallussa lähes täysin.

Ja kuka on SEKL?

Kyseleepi yksi yrittäjä?

Tekisi mieli pikkaisen tukistaa herra Sepposta välillä, vaikkakin on liian iso mies siihen.

Herra Seppos aina välillä laukoo totuuksia jotka ovat aika outoja ja radikaalejakin.
Joihinkin voin yhtyä ja  joihinkin varauksella.
Ehkä joku antipatia helluntalaisia, tai mitä ovatkin estää Sepposia  ottamasta kantaa järkiperäisesti, ei faktaperäisesti Toimi,. Toimi toimi Kankaanniemeen?

Jos pyörittää foorumia, joka on rakas minullekkin, niin tulisi olla jonkunverran objektiivinen,.
Tuumaan minä.

Seppos on kyllä hvä tyyppi ja oikein hyvää juttu seuraa ja järkipäässä, ja ihan omantien kulkija, josta ei ole paha sanottavaa.

Melkein yhtä  viisaskin kuin Liisa joka aloitti koko saitin.

Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8396
Vs: Toimi Kankaanniemi
« Vastaus #6 : 31.10.11 - klo:15:53 »
 :039: http://www.youtube.com/watch?v=MYiahoYfPGk
Kaverit laulaa, kuin minä puhun,. Ei järkeä.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Toimi Kankaanniemi
« Vastaus #7 : 31.10.11 - klo:16:06 »
Ja kuka on SEKL?

Kyseleepi yksi yrittäjä?

Tekisi mieli pikkaisen tukistaa herra Sepposta välillä, vaikkakin on liian iso mies siihen.

Herra Seppos aina välillä laukoo totuuksia jotka ovat aika outoja ja radikaalejakin.
Joihinkin voin yhtyä ja  joihinkin varauksella.
Ehkä joku antipatia helluntalaisia, tai mitä ovatkin estää Sepposia  ottamasta kantaa järkiperäisesti, ei faktaperäisesti Toimi,. Toimi toimi Kankaanniemeen?

Jos pyörittää foorumia, joka on rakas minullekkin, niin tulisi olla jonkunverran objektiivinen,.
Tuumaan minä.

Seppos on kyllä hvä tyyppi ja oikein hyvää juttu seuraa ja järkipäässä, ja ihan omantien kulkija, josta ei ole paha sanottavaa.

Melkein yhtä  viisaskin kuin Liisa joka aloitti koko saitin.

SEKL on Kansanlähetyksen virallinen lyhenne. Ei minulle ole mitään antipatiaa helluntailaisia kohtaan, päinvastoin minulla on monia todella hyviä ystäviä, jotka ovat helluntailaisia (melkein körttejä). Taisit ymmärtää väärin huolimattoman kommenttini. Kun valta puolueessa on kaikonnut ei siellä ole enää kiva olla. Olin mielestäni objektiivinen enkä millään pahalla kommentoinut Kankaanniemen päätöstä, vaan osoitin hänelle ja muille lähtijöille ymmärrystä.

Voin paljastaa senkin, että ennen kuin Liisa teki nykyisen version, tällä oli edeltäjänsä Microsoftin surkealla ihan ilmaisella alustalla.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22077
Vs: Toimi Kankaanniemi
« Vastaus #8 : 31.10.11 - klo:16:07 »
Ja kuka on SEKL?

Joko Suomen evankelisluterilainen kansanlähetys tai Suomen elokuvakerhojen liitto. Veikkaan jostakin syystä Kansanlähetystä.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Toimi Kankaanniemi
« Vastaus #9 : 01.11.11 - klo:07:03 »
Minulla on antipatiat helluntailaisuuteen... monien muidenkin antipatioiden joukossa... :icon_wink:
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10402
Vs: Toimi Kankaanniemi
« Vastaus #10 : 01.11.11 - klo:08:38 »


   On hyvä muistaa, että kaiken takana on ihminen.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024