Kirjoittaja Aihe: Uusi tulokas  (Luettu 17227 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Uusi tulokas
« Vastaus #60 : 21.06.10 - klo:00:07 »
Tervetuloa. Itse taisin tulla sisään ihan tökeröllä tavalla,  kun ensimmäinen kokermus oli että onnistuin loukkaamaan joka iikkaa - eipä siitä juri taidettu toivoa kuin että häipyisi ja taitavatpa monet toivoa yhä  :003: .  

Varmaan nämä paremmin körtit toivottavat Sinut paremmin tervetulleeksi - mutta kun nyt taas pakollisista hoidettaviin hommiin kyllääntyneenä  heitin sivuston auki, niin, sydämellisesti omasta puolestani samaa kuin Pyryharakalta.  

Mahtaako olla niin, että nykyisellään harvemmalla täällä on mitään hirmu selkeää taustaa juuri tässä herätysliikkeessä, körttivanhempia joillakin toki on, ja ovat tähän lapsesta kasvaneet. Tänne vain kulkeutuu, sillä jotakin keskustelua Jumalasta yksinkertaisesti vain kaipaa, ja no, vaikka kuinka olisi muuta suunpieksenntääkin, niin taitaa olla monilla aika tekijä. Täällä se oli itselleni luontevaa, rauhallista´ja riehumatonta, ja sillä tapaa armollistakin, ettei koko jutusta niin sitä numeroa erikseen näköjään tehdä.  Arki kulkee kulkuaan, mitä elämä tuokin,  ja näiden miettiminen solmiutuu osaksi arkea, ja niin on hyvä.  Jos tahtoo olla "kirkkokristitty vaan" niin ero juuri tännepäin on nykyisellään pienenpuoleinen - varmaan oikaistaan jos erehdyn, tältä itsestäni näyttää.  Hengellisiä erityisvaatimuksia ja meritoitumisia kun ei ole listattu mihinkään - siinä se juttu on.  Itse yllätyin kovasti kun löysin Siionin Virsistä ne virret,  joita äitini lauloi kotona kun olin pieni, nämä kun ovat olleet vähän alueellisestikin jakautuneita, eikä meilläpäin tiedetty körteistä kuin nimi.  Tervetuloa, olisi mukavaa jos pääsisit Kiuruvedelle.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33739
Vs: Uusi tulokas
« Vastaus #61 : 21.06.10 - klo:08:59 »
Tervetuloa joukkoon kaikki nekin jotka ei kirjoita. Täällä "ei henkiä haistella", saa vaikka hiukan maistella, Armoa.

                                  Riitta- mummi 67 v. ensiviikolla.

Tulen muistamaan aina että Jaakko Elenius on siunattu minun syntymäpäivänäni.



                                   
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa marianne

  • "Silmäisi eteen, Jeesus..."
  • Viestejä: 100
Vs: Uusi tulokas
« Vastaus #62 : 05.07.10 - klo:00:32 »
Minäkin kurkistelen taasen tänne. Liityin nyt ainakin Herättäjä-Yhdistyksen jäseneksi, mistä paraikaakin riemuitsen hillitysti inside me :D
"Älkää siis huolehtiko huomispäivästä, se pitää kyllä itsestään huolen. Kullekin päivälle riittävät sen omat murheet." (Matt. 6:34)