Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään 2  (Luettu 28777 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #15 : 21.03.11 - klo:10:25 »
eilen olin seuroissa... hyviä virsiä... koti-isänä tämän päivän lueskellesani Lauri Haikolan luentoja...
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #16 : 22.03.11 - klo:10:24 »
Taas tuli heikkouteni esiiin pienenä ihmisenä :icon_wink:
Minunhan piti pysyä pois .... :102:
Tulee sapiskaa :icon_wink:
Mutta jos mä käyn kukkakaupassa ja annan märän pusun hunajaisilla huulillani, murulle ja laulan
http://www.youtube.com/watch?v=xLjpnT5GDcw

ps,tehoo...ei tehoo...tehooooo(sensuroitu)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #17 : 22.03.11 - klo:19:18 »

Sulatejuustoa lusikalla suoraan rasiasta 
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #18 : 22.03.11 - klo:21:06 »
Sulatejuustoa lusikalla suoraan rasiasta 


Etätyötä alkkarit päällä.
Acta, non verba.

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #19 : 23.03.11 - klo:09:23 »
"Paskaa pahempaa ei paineta karttaan"
http://yle.fi/alueet/lahti/2011/03/paskaa_pahempaa_ei_paineta_karttaan_2453878.html

ps sellaista tänään ...tästä voisi kyllä vääntää vaikka mitä :icon_wink:mutta olkoon :icon_wink:

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #20 : 23.03.11 - klo:15:26 »

  

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #21 : 23.03.11 - klo:17:46 »
Leena ja Sadetta tarvitsevat vakavasti pk-seudulta miehen jolla on auto. Ongelmamme on joukko lundioita, jotka eivät omavoimaisesti suostu siirtymään Leppävaarasta Malmille.  Lisäksi tarvitaan miehen kättä kipeästi sillä olisi siirrettävä Leenan luona sähköpiano paikasta A paikkaan B. Se ei edes ole minun vaan kahden hyvin ihmeellisen ihmisen jotka ovat vissiin unohtaneet sen tänne  >:( >:(  loppuelämäksi.  Yksi pariskunta lainasi sitä yli oman remonttinsa ja ovat kadonneet.  Se pitää siirtää jotta Leena saa makkariin kirjahylly+ompelupaikan. 

Sinä autoileva mies, tositarkoituksella, tule hätiin.  Useampikin mies saa tulla tietysti.  Lundiat ovat 108 x 30x hyllyt 100cm ja 50 cm. Tikkaita on kolme.  Hyllyjä kahdeksat.  Täytyy vielä Sadettalta tarkastaa.

Päätteeksi ruokatarjoilu, kahvia  ja seurat.

Seuroihin sitten saa muutkin tulla.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10399
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #22 : 23.03.11 - klo:18:09 »
Jee
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #23 : 23.03.11 - klo:18:52 »
Oletko siis etsimämme, yksi etsimistämme, vai tuletko vain seuroihin?  Kysymys on Leenalle vakava, sillö hän  ei jaksa enää koota kirjoja pinoon lattialle, inhoaa sitä että ompelukone on kirjoituspöydän alla ja niin edelleen? 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Antti Juhani

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 485
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #24 : 23.03.11 - klo:20:40 »
Leena ja Sadetta

Osallistuisin, mutta olen niin kaakana :)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #25 : 23.03.11 - klo:20:54 »
Leena ja Sadetta

Osallistuisin, mutta olen niin kaakana :)

Myötätuntokin helpottaa.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10399
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #26 : 23.03.11 - klo:21:19 »
Oletko siis etsimämme, yksi etsimistämme, vai tuletko vain seuroihin?  Kysymys on Leenalle vakava, sillö hän  ei jaksa enää koota kirjoja pinoon lattialle, inhoaa sitä että ompelukone on kirjoituspöydän alla ja niin edelleen? 

Tulen runollisesti ja metaforisesti, henkiolentona vakavasti vituaalisesti olen jo siellä ja tehnyt kaiken. Myötätuntonikin on huomattava. Olen tosissani.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Antti Juhani

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 485
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #27 : 23.03.11 - klo:21:55 »
En ole runoilija, mutta käytännön miehenä kasaisin hyllykön, jos kaikki osat ovat tallella. Annan hyvän neuvon, tarkastakaa tämä, ennenkuin kutsutte porukan töihin. Seurat ja kahvittelut ovat sitten jo toinen juttu. Seurustelun sakramentin toteuttaminen on aina tärkeää ja virkistävää. :)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #28 : 23.03.11 - klo:21:56 »
Tulen runollisesti ja metaforisesti, henkiolentona vakavasti vituaalisesti olen jo siellä ja tehnyt kaiken. Myötätuntonikin on huomattava. Olen tosissani.

Tämäkin huojentaa, jostakin syystä hyllynpalat eivät hievahtaneet Leppävaarasta ja pianokin tuossa olla jököttää... ,mutta kiitos, kiitos...  ei ole omavoimaa niissä, ei...  :-\
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #29 : 23.03.11 - klo:21:59 »
En ole runoilija, mutta käytännön miehenä kasaisin hyllykön, jos kaikki osat ovat tallella. Annan hyvän neuvon, tarkastakaa tämä, ennenkuin kutsutte porukan töihin. Seurat ja kahvittelut ovat sitten jo toinen juttu. Seurustelun sakramentin toteuttaminen on aina tärkeää ja virkistävää. :)

Kyllä osat on koska ne on Sadettan asunnossa kiinni toinen toisissaan  ja hän ne purkaa ensin...   tai ne ovat aivan juuri olleet yhdessä.  Kerran kokosin yksin 7 yksikköä Lundiaa mutta kyllä minä hirveästi kiroilin. Etenkin ennen kuin sain alun pystyyn, samoin lopussa ja kyllä vähän keskelläkin.... 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.