Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään 2  (Luettu 28775 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Mitä tänään 2
« : 18.03.11 - klo:20:14 »
Oltiin kuopuksen kanssa optikolla, kun kaveri valitellut päänsärkyä jonkin aikaa. Lasithan hänelle määrättiin. Eli nyt sitten kaikilla perheessä on lasit ja kulut sen mukaiset :017:

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #1 : 18.03.11 - klo:23:40 »
Kokeilin vaalikoneita ja kärkeen tuli ihan eri puoluetta kun viime vaalien aikaan. En kyllä tunnusta näin muuttuneeni ajattelultani, mutta oon ihan tyytyväinen muutokseen  :003:  Ääni taitaa lähtiä kaverin äidille.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #2 : 19.03.11 - klo:08:17 »
Kokeilin vaalikoneita ja kärkeen tuli ihan eri puoluetta kun viime vaalien aikaan. En kyllä tunnusta näin muuttuneeni ajattelultani, mutta oon ihan tyytyväinen muutokseen  :003:  Ääni taitaa lähtiä kaverin äidille.

Kokeilin Kauppalehden, maikkarin, ylen ja turun sanomien vaalikoneita. Joka kerralla tuli eri tulos. Vaalikoneet ovat enemmänkin viihdettä kuin valintavaihtoehtoja antavia. Se hyöty vaalikoneista on, että ihmiset pannaan miettimään keskeisiä politiikan asioita.
Acta, non verba.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #3 : 19.03.11 - klo:08:35 »

Kuutamolumikenkäilyä....   
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #4 : 19.03.11 - klo:09:23 »
Kuutamolumikenkäilyä....   

Mut ekaks vaikka mitä muuta... mm... Minna Canthin päivän viettoa korttelimuseolla ja Minna Canthin kakkua kahvilassa ja pistäytyminen Kuvakukossa...  :039:

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa maisakai

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 760
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #5 : 19.03.11 - klo:22:00 »
Iltapäivällä kuului kummaa jyminää muutamien sekuntien ajan. Myöhemmin luin netistä, että maanjäristyshän se... 2,8 magnitudia.

Poissa Syterskalet

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 482
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #6 : 19.03.11 - klo:22:15 »
Iltapäivällä kuului kummaa jyminää muutamien sekuntien ajan. Myöhemmin luin netistä, että maanjäristyshän se... 2,8 magnitudia.
Vähän jos olisi kääntänyt, niin olisi osunut perikunnan maille!

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #7 : 20.03.11 - klo:01:14 »
Iltapäivällä kuului kummaa jyminää muutamien sekuntien ajan. Myöhemmin luin netistä, että maanjäristyshän se... 2,8 magnitudia.
Mnä kuulin siitä. Miksei se sattunut täällä  >:(... kaikki ukkosetkin aina menee muualle  >:(  Enhän minä nyt tarkoita että pitäisi suoranaisesti maanrakoon pudota, ja noin, mutta sen ainoan kerran kun oli maanjäristys minä ja sisko luultiin että isompi rekka vaan posotti ohi.  Huomattiinhan me että lasit helisi.  

On olemassa ihmisiä, jotka jaakaa kaikkia pyörremyrskyjä ja muita.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #8 : 20.03.11 - klo:08:40 »
Mut ekaks vaikka mitä muuta... mm... Minna Canthin päivän viettoa korttelimuseolla ja Minna Canthin kakkua kahvilassa ja pistäytyminen Kuvakukossa...  :039:

Täytyy kehaista. Olen ollut hankkeessa mukana, jossa vaadittin Minna Canthin päivän saamista viralliseksi liputuspäiväksi. Hanke ei ollut kovin vaikea. Ihmettelin, miksi tämä idea meni aikanaan niin helposti virkahenkilöissä läpi. Ehkä se johtui Minnan Canthista. Ainoa suomalainen naiskirjailija, jolla on saatu liputuspäivä. Muut ovatkin sitten miehiä.
Acta, non verba.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #9 : 20.03.11 - klo:16:21 »
Kävin kirkossa.  :109:
Herra armahda.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #10 : 20.03.11 - klo:18:00 »
Kävin kirkossa.  :109:

Kaisa Mäkäräinen voitti ampumahiihdon maailmancupin! Jippii!
Acta, non verba.

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #11 : 20.03.11 - klo:18:08 »
Tänään pisti mieleeni että pitää ruveta pikkuhiljaa ajattelemaan veneen keväthuoltoasioita ja jossain välissä voisi käydä hakemassa moottorikelkan mökiltä kesäksi kotiin myöskin huoltoa varten.
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #12 : 20.03.11 - klo:18:35 »
Tänään tuli oikein urakalla srk:n tilaisuuksia. Ammulla kirkko ja perään seurat  ja nyt iltapäivällä vielä hyvä konsertti. Jospa tämä lataus riittäisi pitkälle ensiviikkoon.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #13 : 20.03.11 - klo:22:04 »
Kokeilin Kauppalehden, maikkarin, ylen ja turun sanomien vaalikoneita. Joka kerralla tuli eri tulos. Vaalikoneet ovat enemmänkin viihdettä kuin valintavaihtoehtoja antavia. Se hyöty vaalikoneista on, että ihmiset pannaan miettimään keskeisiä politiikan asioita.

Juu, se on kyllä totta. Vaan oli niistä mulle se hyöty, että en äänestä luokkakaveriani, joka oli joka listalla aika häntäpäässä. Jos en ois tätä tienny niin ois varmaan ääni menny sille.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #14 : 21.03.11 - klo:09:49 »
Katselin perheeni kanssa kevään ja tulevan kesän kalenteria.
Ups. Täytyy näköjään vähän karsia "juttuja"  että riittää omat voimavarat koko helteisen kesän läpi.
Joten ...hyvää kevättä ja kesää.

 :icon_sunny:
 :icon_wink: