Kirjoittaja Aihe: Viestien määrän kasvatustopic  (Luettu 41211 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Viestien määrän kasvatustopic
« Vastaus #15 : 17.05.05 - klo:16:32 »
Lainaus käyttäjältä: "Juho A."
Kovin turhalta tämä vaikuttaa..

Mutta kai sitten postaus määrien tuoma "aatelisuus" on joillekkin ihmisille niin välttämätöntä, että sitä pitää tosissaan kosiskella.

Onnea matkaan vain.
No kato sen takia että sais itelleen aina uuen semmosen tekstin :lol:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Juho A.

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 239
    • http://www.juhoasikainen.pp.fi
Viestien määrän kasvatustopic
« Vastaus #16 : 17.05.05 - klo:18:18 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Lainaus käyttäjältä: "Juho A."
Kovin turhalta tämä vaikuttaa..

Mutta kai sitten postaus määrien tuoma "aatelisuus" on joillekkin ihmisille niin välttämätöntä, että sitä pitää tosissaan kosiskella.

Onnea matkaan vain.
No kato sen takia että sais itelleen aina uuen semmosen tekstin :lol:


Joo.  :roll:
Rooliinsa tykästynyt taivaanrannanmaalari

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Viestien määrän kasvatustopic
« Vastaus #17 : 17.05.05 - klo:18:45 »
Kirjottelisitte ennemmin noihin asiatopikkeihin ku tämmösiin...

Poissa Iha Miikka Vaan

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 91
Viestien määrän kasvatustopic
« Vastaus #18 : 17.05.05 - klo:19:05 »
Jotku jaksaa ja keksii asiaa.. minä en, vaikka vähän joo. Mutta tämä huijaus on ihan p****stä..

Hölkänen

  • Vieras
Viestien määrän kasvatustopic
« Vastaus #19 : 18.05.05 - klo:05:04 »
Hei, älkääs nyt dissatko minua!  :P  Vai onko se jonkun mielestä oikeasti olennaista, montako asiallista viestiä on kirjoittanut??

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Viestien määrän kasvatustopic
« Vastaus #20 : 18.05.05 - klo:09:10 »
Kyllä täälä ihan hauskaa juttua on vaikka joku humpuukiksi luulis. :lol:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Soopeli

  • Puheen mittainen pastilli on huvennut
  • Viestejä: 174
Viestien määrän kasvatustopic
« Vastaus #21 : 18.05.05 - klo:09:43 »
Oikeastaan jokaisen viestin sisältö tulisi ylläpidon osalta arvioida ja pisteyttää. Näillä pisteillä kerrottaisiin postauksien määrä, ja näin saatu pistemäärä ilmoitettaisiin pelkkien postausmäärien sijasta. Esim. tästä postauksesta voisi antaa vaikka kaksi pistettä, kun taas jostain Kauhanen T:n syväteologisesta, usean sivun mittaisesta postauksesta voisi antaa vaikkapa 20 pistettä.  :wink:

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Viestien määrän kasvatustopic
« Vastaus #22 : 18.05.05 - klo:10:36 »
^ Tuohon ei voi nyt muuta sanoa kuin  :lol:
Sinänsä mainio idea.  :wink:

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Viestien määrän kasvatustopic
« Vastaus #23 : 18.05.05 - klo:15:14 »
Lainaus käyttäjältä: "Soopeli"
Oikeastaan jokaisen viestin sisältö tulisi ylläpidon osalta arvioida ja pisteyttää. Näillä pisteillä kerrottaisiin postauksien määrä, ja näin saatu pistemäärä ilmoitettaisiin pelkkien postausmäärien sijasta. Esim. tästä postauksesta voisi antaa vaikka kaksi pistettä, kun taas jostain Kauhanen T:n syväteologisesta, usean sivun mittaisesta postauksesta voisi antaa vaikkapa 20 pistettä.  :wink:
Mutta mielipiteiden vaihdellessa henkilö A saisi toisaalta paljon pisteitä, toisaalta vähän, riippuen siitä, miten henkilöt B ja C hänet ymmärtäisivät, paitsi jos kumpikaan ei ymmärrä, pisteitä antaa enemmän se joka ei ymmärrä siitä mitään, koska se kuulostaa liian järkevältä ymmärrettäväksi. Mutta saattaa myös olla, että teksti on B:stä hyvin pitkästyttävää, mutta C ei tajua sanaakaan ja antaa enemmän pisteitä kuin B, kosk ajattelee tekstn olevan liian älykästä pikku aivoilleen.

Joo, leikki sikseen :roll:  :lol:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Lumi

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 35
Viestien määrän kasvatustopic
« Vastaus #24 : 18.05.05 - klo:15:23 »
Tää on mun eka viesti tänne!  :lol:

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Viestien määrän kasvatustopic
« Vastaus #25 : 18.05.05 - klo:15:27 »
Lainaus käyttäjältä: "Lumi"
Tää on mun eka viesti tänne!  :lol:
Wau! Hienoa! Siitä se ura urkenee!
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Viestien määrän kasvatustopic
« Vastaus #26 : 19.05.05 - klo:09:00 »
Sitten vois tietysti tehdä kunnia-asian siitä, että kirjoittaisi pelkästään tähän topiciin.

Mielestäni tämä testialue noin sinänsä on mahtava keksintö. Tavallansa vapaampi foorumi kuin mikään "Yleistä".
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Kristian

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 222
Viestien määrän kasvatustopic
« Vastaus #27 : 19.05.05 - klo:22:43 »
Lainaus käyttäjältä: "Jaakkoopuukkoo"
Mielestäni tämä testialue noin sinänsä on mahtava keksintö. Tavallansa vapaampi foorumi kuin mikään "Yleistä".


Mielestäni alussa tällainen foorumi on OK, mutta tässä vaiheessa, kun suurinosa käyttäjistä on jo rekisteröitynyt, tämä on täysin turha. Yleisessähän pystyy keskustelemaan mistä tahansa. Sitäpaitsi, kaiken oppii kokeilemalla. Ei tällaista testialuetta juurikaan käytänössä tarvita.

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Viestien määrän kasvatustopic
« Vastaus #28 : 19.05.05 - klo:22:49 »
^ Lisää sopii ja toivottavasti myös saapuu. Kaikille ei tämä foorumisofta ole ennestään tuttu, eikä välttämättä tietokonemaailma muutenkaan. Etenkin heitä varten tämä palstakin yhä olemassa on.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Viestien määrän kasvatustopic
« Vastaus #29 : 22.05.05 - klo:17:49 »
Tuli tuosta "puheen mittainen pastilli on huvennut" ko Ylihärmäläisiltä isovanhemmiltani kuulin, että joku oli pitänyt seurapuhetta ja oli ollut niin valtavan pitkä puhe että sanoi myöhemmin laittaneensa vahingossa pompannapin suuhun.  :lol:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna