Kirjoittaja Aihe: Kuinka syvässä synti istuu?  (Luettu 27729 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Kuinka syvässä synti istuu?
« Vastaus #75 : 05.09.11 - klo:17:27 »
Onkohan sellaista uskonnollista porukkaa, kun ei olisi riidoissa jonkun kanssa.

Pikkasen kun Jalasjärveläiset jotkut porukat.
Siellä jos ei muitten kylien kanssa saada tappelua aikaan, niin tapellaan keskenään.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22058
Vs: Kuinka syvässä synti istuu?
« Vastaus #76 : 05.09.11 - klo:18:08 »
Oikeaoppisen pahin vihollinen näyttää olevan mitättömästä sivuseikasta eri mieltä oleva.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Kuinka syvässä synti istuu?
« Vastaus #77 : 05.09.11 - klo:20:44 »
Suurin riita kehitetään kyllä usein kysymyksestä, mikä on mitätön sivuseikka...  se, mikä yhdelle on, on jollekin suuresti tärkeää. Luulen että surullisuus on tätä perua. Miksi muuten tapeltaisiin.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Kuinka syvässä synti istuu?
« Vastaus #78 : 06.09.11 - klo:08:48 »
 >:(  Synti muuttaa asumaan ihmeen pinnalle, kun ihminen kokoaa terassikasvihuonetta, ja ei osaa...   Kyllä sen niistä kappaleista saa kun katsoo, mutta väärin ne on pakattu, on niin.  Ei sitä enää voi palauttaakaan kun tein ohjeen mukaan ja huomasin että kappas!  Kaksi vasenta sivuseinää tuli!  Oikeaa ei ole!  Silloin ei tehnyt mieli kääntää toista poskea vaan mennä ja sanoa että kääntäkääs samalla vaivalla toinen, ettei mun tartte vaihtaa paikkaa... 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10396
Vs: Kuinka syvässä synti istuu?
« Vastaus #79 : 06.09.11 - klo:12:28 »

   Go, Leena, go!
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Kuinka syvässä synti istuu?
« Vastaus #80 : 07.09.11 - klo:10:07 »
   Go, Leena, go!

Tilaavat poliisin... >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.