Kirjoittaja Aihe: Mitä luet nyt/viimeksi  (Luettu 164130 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Mitä luet nyt/viimeksi
« Vastaus #45 : 26.04.05 - klo:15:00 »
Yritin tankata Loen L:ää ruotsiksi, mutta siinä oli jokin ärsyttävän narsistinen säväys, jonka takia en jaksanut lukea loppuun. Tai ehkä ymmärsin väärin kielen takia :oops:
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Mitä luet nyt/viimeksi
« Vastaus #46 : 26.04.05 - klo:16:14 »
Deborah Sprungstenin hänen omasta tyttärestään kertovaa kirjaa Nancy. Tosi surullinen. Nancy on jakomielitautinen ja narkkari, mutta tosi älykäs. Ja hän on jatkuvasti masentunut ja kuolee kaksikymppisenä.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Juho A.

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 239
    • http://www.juhoasikainen.pp.fi
Mitä luet nyt/viimeksi
« Vastaus #47 : 27.04.05 - klo:11:38 »
Stephen King, Musta torni III: Joutomaa

Hieman erilaista tuotantoa Kingiltä. Ei ihan niin raakaa, mutta ihan yhtä outoa kaikkine rinnakkaismaailmoineen..
Kerronta tyyli uppoaa kuin kuuma talikko voihin. Pidän kovasti.
Rooliinsa tykästynyt taivaanrannanmaalari

Poissa Iha Miikka Vaan

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 91
Mitä luet nyt/viimeksi
« Vastaus #48 : 27.04.05 - klo:12:10 »
Hobitti eli sinne ja takaisin. Tuo kirjan luin yläasteella oma alotteisesti ja tykkäsin todella paljon! Enemmän mitä TSH... Lukiossa luin enemmän pakollisia kirjoja.

Poissa Artok

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 63
Mitä luet nyt/viimeksi
« Vastaus #49 : 28.04.05 - klo:14:35 »
Painakaapa Douglas Adamsin tuotannon ystävät sitten mieleenne että 25.5 Adamsin muistoksi vietetään pyyhepäivä eli towel day.Pyyhepäivänä pyyhe kulkee kouluun,työpaikalle tai minne ikinä olettekin menossa.

Hieman vielä epäröin päivän viettämistä mutta kyllä tuo ideana hakkaa kaikki muut päivät.Aikooko kukaan viettää?
"Joku on sanonut, et viisautta on nähdä se, ettei oikeastaan näekään yhtään mitään..."

Poissa Artok

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 63
Mitä luet nyt/viimeksi
« Vastaus #50 : 28.04.05 - klo:14:36 »
Tässä vielä linkki asian tiimoilta:

http://www.towelday.kojv.net/
"Joku on sanonut, et viisautta on nähdä se, ettei oikeastaan näekään yhtään mitään..."

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Mitä luet nyt/viimeksi
« Vastaus #51 : 28.04.05 - klo:19:53 »
Hiemanko odotan tuota päivää. Varsinkin, kun se on päivä jolloin luokkaretkemme Helsinkiin alkaa, pääsen nolaamaan kaikki :)  :D  :D  :D
Toinen mitä odotan on Dobby-päivä.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Annuu

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 79
Mitä luet nyt/viimeksi
« Vastaus #52 : 28.04.05 - klo:20:40 »
noo just äsken luin 10 pientä neekeripoikaa äikässä.
oli ihan hyvä kirja. kannattaa lukea.  :D

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Mitä luet nyt/viimeksi
« Vastaus #53 : 29.04.05 - klo:14:21 »
Lainaus käyttäjältä: "Annuu"
noo just äsken luin 10 pientä neekeripoikaa äikässä.
oli ihan hyvä kirja. kannattaa lukea.  :D
On! Luin sen joskus oma-aloitteisesti ja sitten oli tosi kurjaa ko muut koulussa luki sen niin meidät, jotka oltiin se jo luettu, laitettiin lukemaan jotain tappotylsää kirjaa. En muista mitä. Vääryyksiä oon kokenut. :evil:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Kristian

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 222
Mitä luet nyt/viimeksi
« Vastaus #54 : 29.04.05 - klo:16:06 »
Luin juuri matemaatikko Kurt Gödelin elämänkerran nimeltään elämä ja matematiikka.

Poissa mari

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 47
Mitä luet nyt/viimeksi
« Vastaus #55 : 29.04.05 - klo:20:16 »
Lainaus käyttäjältä: "Kristian"
Luin juuri matemaatikko Kurt Gödelin elämänkerran nimeltään elämä ja matematiikka.


Oliko hyvä?

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Mitä luet nyt/viimeksi
« Vastaus #56 : 02.05.05 - klo:15:14 »
Lujen tuota F. H. Burnettin kirjaa Salainen puutarha. Monestikohan mää sen nyt jo oon lukenu? Taitaa mennä toiselle kymmenelle. Mutta se on aivan ihana kirja ja pienempänä se oli mun lempikirja.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa PP

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Mitä luet nyt/viimeksi
« Vastaus #57 : 02.05.05 - klo:15:39 »
Tuli tossa lentokoneessa luettua perjantaina Sieppari ruispellossa toiseen kertaan loppuun. Seuraavaks vissiin luen Dostojevskia äikän kurssia varten.
The healing hand held back by the deepened nail

Poissa MillaB

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 93
Mitä luet nyt/viimeksi
« Vastaus #58 : 04.05.05 - klo:23:17 »
Viime viikolla tuli lukaistua ehkä sadannen kerran Jukka Parkkisen Suvi Kinos -kirjat. Ei mitään maailmankirjallisuuden klassikkoteoksia, mutta itselleni ehkäpä rakkaimmat kirjat. Ensimmäisen osan sain käsiini kahdeksan vuotiaana ja vieläkin ne vaan naurattaa. Ne on siis ennen kaikkea hauskoja (minun mielestäni) ja niissä kulkee samanaikaisesti kaksi  tasoa - lapsille ja aikuisille. Vieläkään en ymmärrä niitä pirun sivistyssanoja, joita ne kirjat on täynnänsä.
"On ne voit bien qu'avec le cœur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Poissa Kristian

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 222
Mitä luet nyt/viimeksi
« Vastaus #59 : 04.05.05 - klo:23:52 »
Tällä hetkellä menossa kirja nimeltä Silta äärettömyyteen - Matematiikan inhimillinen puoli. Sen tekijä yrittää selittää koko nykymatematiikan keskeiset asiat ilman ainuttakaan kaavaa!