Kirjoittaja Aihe: Mitä kuuluu?  (Luettu 55276 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Eetu

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 65
Ihan hyvää, kiitos!
« Vastaus #15 : 21.10.05 - klo:16:59 »
Ihan hyvää kuuluu, kiitos vaan.  :D Olen aika paljon lueskellut körttifoorumia ja nyt rohkenin liittyä jäseneksi... Toivottavasti tulee kirjoiteltua.

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Mitä kuuluu?
« Vastaus #16 : 21.10.05 - klo:17:09 »
Hyvin menee...eka tentti yliopistossa tänään ohi, toivottavasti menee kerralla läpi...ettei joutus uusintaan... :?  Muutenkin kaikki mallillaan eli nokka eteenpäin vaan!
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Artok

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 63
Re: Ihan hyvää, kiitos!
« Vastaus #17 : 21.10.05 - klo:18:30 »
Lainaus käyttäjältä: "Eetu"
Ihan hyvää kuuluu, kiitos vaan.  :D Olen aika paljon lueskellut körttifoorumia ja nyt rohkenin liittyä jäseneksi... Toivottavasti tulee kirjoiteltua.


Tervetuloa.
"Joku on sanonut, et viisautta on nähdä se, ettei oikeastaan näekään yhtään mitään..."

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Mitä kuuluu?
« Vastaus #18 : 22.10.05 - klo:02:04 »
Lainaus käyttäjältä: "ice girl"
mitä pahaa siinä on jos jostain RAKASTAA niiiin paljon että sen vuoksi voisi kuolla???  jos rakastat jotain niiiiin paljon että voisit kuolla olist varmasti samanlainen. itse ainakin^____^ sitäpaitsi mitä ihmiset tietää tuostakin?? ei ainkaan liikaa.


Kyllä täällä on varmaan paljon henkilöitä, jotka rakastavat jotain ihmistä niin paljon, että voisivat jopa kuolla hänen vuokseen. Eivät he kuitenkaan sitä täällä niin hehkuta. Miksi? No siksi, että on olemassa tiettyjä netiketti-, etiketti- ja foorumisääntöjä, jotka ovat olemassa sen vuoksi, että kaikilla ihmisillä olisi mieluista ja mukavaa lukea ja kirjoitella ko. foorumeihin. Jos kaikki 205 rekisteröityä käyttäjää hehkuttaisivat omaa rakkauttaan johonkin toiseen yhtä paljon kuin eräät tyypit täällä, eipä täällä enää muuta luettavaa olisikaan. Rakkaus on hieno juttu, ja siitä saa aina olla onnellinen, mutta tämä ei liene oikea foorumi taas sellaiseen ylenpalttiseen hehkutukseen. IMHO.

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
Mitä kuuluu?
« Vastaus #19 : 23.10.05 - klo:18:03 »
Niin, ja: Rakkaus on niin ihana asia että jos vaikka rakastaa diruja ihan henkeen ja vereen, niin löytää varmasti parempia ja kauniimpia tapoja ilmaista tuntemuksiaan. Sitäpaitsi miksi sitä ei voi pitää sisällään jos kerta on niin rakastunut
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Mitä kuuluu?
« Vastaus #20 : 23.10.05 - klo:21:26 »
no hitto anteeks jos teijän herkät mielet on järkkyneet.
-tottelematon ja paha-

Hölkänen

  • Vieras
Mitä kuuluu?
« Vastaus #21 : 24.10.05 - klo:15:51 »
Väsyttää, mutta hyvää kuuluu. Pitäisi käydä useammin Pohjanmaalla (ihan senkin takia että sieltä on niin hauska matkustaa Savoon).  :lol:

(Niin, ja tiedän kyllä että Kuorevesi ei ole Savoa, mutta väli Oulu-Maaninka oli eilen varsin rattoisa. Ei voi kertoa minkä takia ettei mene liian ylenpalttiseksi. :wink: )

Poissa Habibi

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 1
Täällähän minä
« Vastaus #22 : 28.10.05 - klo:13:11 »
Voi että, meinasin purskahtaa itkuun kun katselin noita kuvia Nuorisokokouksesta ja Seminaarista. Oon asustellut täällä Norjan länsirannikolla 200 nuoren kanssa RCNUWC:ssa yli kaksi kuukautta. Enää on 7 viikkoa joululomaan josta tulee kyllä aika erikoinen, tuon nimittäin mun Costa Ricalaisen kämppiksen meille jouluksi, ja mun palestiinalainen kaveri saatta kans tulla, tulee ainakin vipinää taloon!! Täällä satoi keskiviikkona lunta mutta se suli pois päivässä, sen sijaan vuoret on vieläkin lumipeitteen alla ja niin kauniita että matka luokkaan katkeaa helposti kun vaan jää tuijottamaan tuota vuonon takaa häämöttävää maisemaa. No nyt pitäisi mennä lounaalle ja sen jälkeen on vielä yks tunti koulua jälkellä ja sitten alkaa viikonloppu!!! Illalla leffaan ja sitten syömään kakkuja Snikkarbuaan!

Hirveesti terkkuja Suomeen!!!
Vi ses
<3: Tiina
Täällä Norjassa Flekke vuonon rannalla, Atlantin tuulten armoilla. Täällä on hyvä kaivata kotiin, vaikka koti on täällä. Sillä koti on sydämessä, ei paikassa

Poissa Vompsu

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 62
Mitä kuuluu?
« Vastaus #23 : 28.10.05 - klo:13:25 »
Lainaus käyttäjältä: "Hölkänen"


(Niin, ja tiedän kyllä että Kuorevesi ei ole Savoa, mutta väli Oulu-Maaninka oli eilen varsin rattoisa. Ei voi kertoa minkä takia ettei mene liian ylenpalttiseksi. :wink: )


Onpas Kuorevesi Savoa! Kaikki, mikä on junaradan tällä (itä-)puolella, on Savoa!
Helsinkikin savolaistuu hyvää vauhtia. Maan johtavat kielitieteilijät ovat todenneet, että sadan vuoden päästä sielläkin ihmiset (oekkeet immeeset) puhuvat savon kaanista kieltä. HAH!

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Mitä kuuluu?
« Vastaus #24 : 28.10.05 - klo:20:09 »
Minä muuten muutan välittömästi ulkomaille jos valtaosa väestöstä alkaa savoa puhumaan... On meinaan sen verran karsean kuuloista, ettei oikein jaksais. Samoin toivon, että Tampereen, Turun ja eritoten Rauman murteet kuolisivat sukupuuttoon ja kaikki alkaisivat puhua niinku pittää 8)

Poissa PP

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Mitä kuuluu?
« Vastaus #25 : 29.10.05 - klo:15:03 »
Kaikkien mielestä tietysti se oma puhetyyli on se paras. Puhukoot mun puolesta suurin osa vaikka savoa tai pohjanmaata, mä pyrin kuitenkin pitämään oman kieleni elossa.
The healing hand held back by the deepened nail

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Mitä kuuluu?
« Vastaus #26 : 03.11.05 - klo:09:00 »
mitäs tässä^^
poikkesin yks päivä tossa tavoistani kun osuin telkkarin eteen vähän ennen kauniitten ja rohkeitten loppua ja katsoin sen loppuun o.o (tiedän tämä on häväistys mutta niin tein. älkää tappako)
Ja nauroin vatsalihakset kipeiksi ja mietin samalla miten ihmiset jaksaa katsoa tätä tosissaan. siinä ne huitoi ja huusi kuin viimeistä päivää eikä olisi vakuuttaneet sokeeta lammastakaan luulemaan että on vakavissaan^^
Ku ku ku.
-tottelematon ja paha-

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Mitä kuuluu?
« Vastaus #27 : 03.11.05 - klo:11:02 »
Eipä mitään kummallista. Huomenna ei tarvitse mennä kouluun ja kaikki on muutenkin aikas hyvin.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Anonymous

  • Vieras
Mitä kuuluu?
« Vastaus #28 : 03.11.05 - klo:12:23 »
Elähän höpäjä Vompsu! Sie et viissii tiijä missä pimmeyvvessä kansa tiällä vaeltoo. Mie oun aeva oekeessa paekassa, ilosanomoo suattamassa savolaesuuvvesta osattomijen keskuutee. Paljon on savottoo eissänniippäi, vua kerskoomatta voen kuitennii tuuvva julki, että saenpa tok' siirrettyvä Kuorevein Pirkanmualta Keski-Suomen muakuntoo! On se ejistystä sennii.

Hölkänen

  • Vieras
Mitä kuuluu?
« Vastaus #29 : 03.11.05 - klo:12:31 »
Voe kehveli, mänin tuas unohtammaa sissää kirjaatuva. No, tekevälle sattuu, sano mummo ku kenkälankilla hampaansa harjasj.

Miekii toissapäivänä autosta renkaan pamautin. Piähän otti, vua ei auttanna muu ko vaehtaa kesärenkaat takas alle siksj kunnes suan sen yhen paekkaatettuva.