Kirjoittaja Aihe: NYT osa 4  (Luettu 25852 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: NYT osa 4
« Vastaus #135 : 10.08.16 - klo:11:05 »
Kyllä on hyvä kirjoitella viruksettomalla koneella.
Kävimme pankki- ja vakuutusasioilla. Kaariina lähti uudelleen reissuun, itse pidän pienen tauon ja käväisen suihkussa. Pitää mennä suihkun raikkaana tapaamaan "ornitologia" eiku urologia. Valitan Espanjan aikaista vaivaa, on se kolme vuotta jo vaivannut, mutta sen kanssa pärjäsin.
Myöhemmin vielä hammaslääkärin vuositarkastukseen ja sitten otamme Lauran mukaan ja ajamme Kankaalaan.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: NYT osa 4
« Vastaus #136 : 10.08.16 - klo:21:47 »
En päässyt lähtemään Kankaalaan, sillä huomenna lisätutkimuksiin, mutta eri laitteelle  :003:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: NYT osa 4
« Vastaus #137 : 11.08.16 - klo:10:09 »
En päässyt lähtemään Kankaalaan, sillä huomenna lisätutkimuksiin, mutta eri laitteelle  :003:

Jumala kanssasi sille matkalle, mitä ei pidä lukea että jaah, se on sitten menoo. Toivon saavasi apua sentään kolme vuotta kestäneeseen vaivaan.

NYT. Täällä aukaistiin iso kone.  Minä lupasin sisarelle noudattaa muuan deadlinea ja kun hän maaliskuussa aloitti tämän kimputtamisen minä teen tämän. Olisi edes siileistä kysymys vaan ei.

Muistoja kohdatessaan joutuu kulkemaan ruusustossa, jossa pistelevät piikit joita en luullut siellä olevankaan, siihen mittaan minä olin naiivi ja typerä, tai vähintään oletin etteivät ne minua pistä. Kyllä pistivät ja pistävät elken niitä vedä pois ja sen tähden sittenkin suostuin vaikka viidesti sanoin, ei tipu.

Lapsi näki kaiken ja aikuisen on se kaikki nyt kestettävä, eikä se ole helppoa.  Kuitenkin kiitin kun eräänä iltana sammutin koneen, saldo viisi riviä. Pakko nämäkin on muistaa ja sittenkin helpottaa kun ne on nähty.  Ehkä sen viiden rivin päivänä heräsi ymmärrys, ehkä jouduin vain toteamaan pahuuden, mutta totuus sittenkin on tekevä vapaaksi.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: NYT osa 4
« Vastaus #138 : 11.08.16 - klo:18:38 »
"Äimät ovat hyvin hatussa", suora lainaus Kalle Päätalon Riitu-äidiltä. Lääkäri soittaa minulle 5.9., jolloin selviää pari asiaa. Viikkojen antibiootit ovat jaossa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: NYT osa 4
« Vastaus #139 : 11.08.16 - klo:18:39 »
Ai niin Leena, unohtui vallan pääasia. Kiitos jumalaisesta viestistäsi.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: NYT osa 4
« Vastaus #140 : 13.08.16 - klo:04:11 »
Ai niin Leena, unohtui vallan pääasia. Kiitos jumalaisesta viestistäsi.

Kiitos sinulle! Näistä tulee hyvä mieli.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: NYT osa 4
« Vastaus #141 : 13.08.16 - klo:05:30 »
Olen ollut jo tovin jalkeillani. Yökukkujaksiko pitänee ruveta. Olisi niin monta asiaa mietittävänä. Ne sitten vievät unen. Asiat saavat uusia käänteitä, joita on vaikea hyväksyä. Mielenrauha vaikuttaa paljon elämänlaatuun.

Meillä on kaksi lasta yökylässä, että hyvin menee. Tässä asunnossa on yksi huone siten vapaana, että voin olla muita häiritsemättä. Katselen samalla Oulujoen rauhallisesti soljuvaa vedenjuoksua. Naapuritontti on kesän kuluessa muuttanut muotoaan. Se on ikäänkuin avartunut, vaikka neliöt ovat pysyneet samana. Asfalttia on autojen alla enemmän ja yksi iso raitapaju on poistettu, samalla on tehty tukeva betonimuuri autopaikkoja suojaamaan joen vettä vastaan?

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: NYT osa 4
« Vastaus #142 : 13.08.16 - klo:12:07 »
Koskettavaa ja puhuttelevaa ajatusta sinulta veljeni! Kiitos!
Voimia ja jaksamista, terveyttä ja siunausta toivottelen.
Osaat touhuta, levätä, iloita...samaa toivon itselleni...
Oli ihana viettää muutama päivä lastenlapsien (tylleröiden) kanssa, he opettavat Elämään!!

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: NYT osa 4
« Vastaus #143 : 13.08.16 - klo:16:11 »
^
Aamusella olisi pitänyt juoda heti kahvit, mutta ajattelin vieraitani, niin tuli kaikkia mieleen. Älä tykkää VeliVn huonoa, kun kirjoitan, että asuinpaikkasi on minulle filistealaisten maata  :003: :icon_wink:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: NYT osa 4
« Vastaus #144 : 13.08.16 - klo:16:15 »
Filistealaiset tukkivat kaivoja, se tuli ekana mieleen.
Ja paljon muutakin, se on aika kuvaava termi tuo filistealaiset.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: NYT osa 4
« Vastaus #145 : 13.08.16 - klo:16:22 »
Paljon, paljon raadollisempaa.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: NYT osa 4
« Vastaus #146 : 13.08.16 - klo:16:23 »
Niin, raadollisuus on kyllä kuvaava sana.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: NYT osa 4
« Vastaus #147 : 13.08.16 - klo:17:19 »
Elikkä minä olen filistealainen ja raadollinen....
On minua fariseukseksikin sanottu, sitä en kyllä osannut ottaa silloin tosissani,
olin vielä niin nuori kristitty ja täynnä intoa ja voimaa.
Ajan myötä sitten luulot itsestäni rapisseet...hiukkasen vaan... :003:
Maan matonen välillä jää jumiin koloonsa

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: NYT osa 4
« Vastaus #148 : 13.08.16 - klo:19:19 »
Olin filatelisti, mutta olen sen jättänyt.

Siis siirrymme osaan 5
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi