Kirjoittaja Aihe: Tänään 47  (Luettu 26269 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33761
Vs: Tänään 47
« Vastaus #30 : 13.02.16 - klo:15:12 »
Onpahan nyt sitten flunssan oireet pahentuneet, ei oikein jaksa mitään, löhötä
nojatuolissa, pötkölleenkin kai pitäisi, raskaalta tuntuu tässä koneen ääressä istuskelukin...
näkymä ikkunasta piristää kyllä...

Minun oloni koheni kahdessa päivässä. Keskiviikkona olin jo aivan kelpo-vointinen.
Luulen, että olin saanut ns. kylmää käydessäni lintulautaa täyttelemässä hiukan hikisenä pelkässä T-paidassa.

Tai sitten ifluenssarokotus otti lunssalta puhdin pois.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 47
« Vastaus #31 : 13.02.16 - klo:15:36 »
Toivottavasti kohenisi.
Maanantaina olisi labraan meno varattuna.
Eikähän ole tullut rokotetta otettua miesmuistiin.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Tänään 47
« Vastaus #32 : 13.02.16 - klo:22:58 »
Sudokut ei ole mun juttu. Ristikoissa on "pakkomielteenä" yrittää aloittaa vasemmasta ylänurkasta, jos ei onnistu kuten yleensä HS:n ristikko niin sitten roiskimalla sieltä täältä löytyvät sanat ja lopulta se jää siihen vajaa täytettynä.
 Nyt tämän kuun Kuukausliitettä olen säästellyt sillä oletan siinä olevan mielenkiintoisia juttuja Sami Sillanpään Afriikka kirjeenvaihtaja jaksosta. Siksi säästellyt että on hieman painetta lukupuolella, ns rästilukemista, kun on ollut auton kanssa äksöniä, ei varsinaisia ongelmia mutta kun on aivan uusu merkki minulle.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 47
« Vastaus #33 : 14.02.16 - klo:03:42 »
Jäi jälleen eiliseen, mutta meni se univalmiustila ohi ja siinähän syytä riittää. Oli kivaa muuten, mutta kohtasin jehovan ja muslimin kauppareissulla ja piti jäädä kumpaakin härnäämään eli repikää siitä.  :icon_sad:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33761
Vs: Tänään 47
« Vastaus #34 : 14.02.16 - klo:07:04 »
         

                   Hyvää Ystävänpäivää koko körttikansalle !

                   R-m                                   
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 47
« Vastaus #35 : 14.02.16 - klo:10:53 »
Kiitos! :039:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 47
« Vastaus #36 : 14.02.16 - klo:11:18 »
Jäi jälleen eiliseen, mutta meni se univalmiustila ohi ja siinähän syytä riittää. Oli kivaa muuten, mutta kohtasin jehovan ja muslimin kauppareissulla ja piti jäädä kumpaakin härnäämään eli repikää siitä.  :icon_sad:

Siis kun jo valmiiks väänsi toitens kättä. Kyl ihminen on nuorena tyhmä. Mitä joutavaa...
Vaan kyl minä kattoin sitä jehovaa jo kun se kertoi mitä Paavali sanoi ja kysyin muistaisko hää, mihin kohtaan tuo saattaisi sekoittua. Hän ei ensin, minä ehdotteleem ja hän löytää, oisko kuitenki tää.... Muhametti huutaa ri ei! Hen sano hen valehtele!  :repee:  voikamalaa, voikamalaa, no ei sille enää voi kuin nauraa...kun muhametti huomas ei se niin mennykkän se löysi uutta.

Se oli raivoissan kun. VTssa oli seksiä, ja silloin repes se jehovapoika. Mutta mitenkään älykäs se keskustelu ei ollut, nyt monä voin vain nauraa.

Kun muhametti oli sättinyt kaikki kristityt minä ehdotin kääntymystä, jotta maailmaan saatais ylsi hyvä kristitty....


Oivoivoivoi.  :repee:


« Viimeksi muokattu: 14.02.16 - klo:11:25 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 47
« Vastaus #37 : 14.02.16 - klo:11:34 »
Tänään on päivä vähän kuin pilalla koska yöllä valvoin mutta sikäli että Herra Hugo herättää huolta koska eilenkään ei päässyt pyöräänsä vaikka kaappi on ihannesyvä 40cm. Sen on vaikea enää liikkua, ja sen täytyy saada nyt välttämättä nukkua sen pyörän hyllyllä.  Siis kyhätä oma pesä siilihuovasta ja fleeceistä mitä harvinainen siili tekee kun pesiä on kolme. Yhdestä on tehty autotalli.

Ihmettelen miksei kuulu jynksjynksjynks ja hugeloinen kyyhöttää murheellisena siinä, se odottaa että Leena tulee ja sanoo, Leena auttaa,  se astuu kädelle ja menee sitä pitkin pyörään joka lähtee kiitämään. Siitä saisi energiasähköä kyllä.

Pyörää tulee säätää, se ei saa keinahdella kun siili seisahtuu, joten tänne tarvitaan siilipäivystäjä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 47
« Vastaus #38 : 14.02.16 - klo:18:44 »
Hyvää ystävänpäivää foorumilaisille!   :039:

Flunssani pahentunut, oleminen tukalaa, välillä lepäillen pitkälläni.

Poissa Antti Juhani

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 485
Vs: Tänään 47
« Vastaus #39 : 14.02.16 - klo:20:13 »
Hyvää Ystävänpäivän iltaa kaikille! :039:
Tänäänkin rakennettiin soutuvenettä.
Opettaja saadaan vain viikonvaihteeksi ja niitä meneekin kymmenen kaikkiaan.
Osa pidennettynä.
Pitäisi saada siitä aivan vedenpitävä :).
Haastetta on aivan riittävästi tällaiselle "peukalo keskellä kämmentä" miehelle.
Luulin jo etten enää tarvitse koskaan käsihöylää, mutta onpa sillä  jo tuntikausia höyläilty.
No, meni hieman liiottelun puolelle, ehkä tunti kaiken kaikkiaan. :)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 47
« Vastaus #40 : 15.02.16 - klo:08:57 »
Kaihhia tauti eli jirvee saistus mutta eikö täällä ollu jollai toiisella? 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33761
Vs: Tänään 47
« Vastaus #41 : 15.02.16 - klo:12:18 »
Tänään oli monen asian hoitoa. Pankissa olimme myynnin kohteena. Myyjä oli mukava ja ostimme sen mitä hän suositteli.  Hän on myös koiraihminen, neljän vesispanielin onnellinen omistaja ja agilityharrastaja.

Koira-asiaa meillä oli seuraavaksi viereiseen halliin. Hevosenlihaa ja sianmakssa Themikselle, joka kiltisti oli autossa koko sen toistatuntisen mikä meillä pankissa vierähti.
Itsellemme hankin naudanmunuaisia ja porsaankieliä.

Kolmas paikka oli Prisma ja myös apteekki saman katon alla.

Kirjastoon lähdetään vielä kunhan se avautuu klo 13.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 47
« Vastaus #42 : 15.02.16 - klo:12:50 »
Flunssainen olo vaan jatkuu ja jatkuu, no vasta neljä päivää kai ollut.
Illalla oli kuumettakin.
Yöllä piti ainaskin tunnin välein käydä niistämässä, juomassa, vessassa.
Tämä on nyt tätä.

Sainpa aamupäivästä käytyä labrassakin, liittyy ylihuomiseen esitutkintakäyntiin,
ja siitä onkin sitten enää kaksi viikkoa suunniteltuun leikkaukseen.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 47
« Vastaus #43 : 15.02.16 - klo:13:00 »
Tääl niinikäisesti jatkuu sairastelu joka oli kuin menossa mutta iski todella pahasti. Nukuttaa tehokkaasti niinkuin kuumeisena mutten jaksa haeskel mittaria kun en tietoa tarvitse mihinkään. Jäsensärky on semmonen et kyl tää on ehkä se influenssa jota vastaan rokotin. Lähinnä sillä, että kuume ei putoa kuumeenalennuslääkkeellä.   

Mikähän olisi tässä mukavaa...  No menee kaiketi tää ohitte. Herra Hugo ei ymmärrä ettei lauleta mutta saimme suuren pussillisen hyvälaatuista matoa.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Tänään 47
« Vastaus #44 : 15.02.16 - klo:19:19 »
Venemessut käyty, oli hieman vaisu tarjonta vai johtuuko se siitää ettei tarvitse mitään. Ei ole sydämen paloa enää siihenkään asiaan.