Kirjoittaja Aihe: Neuvoja kanssakulkijoille  (Luettu 13628 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1564
Vs: Neuvoja kanssakulkijoille
« Vastaus #45 : 05.02.11 - klo:09:07 »
Hianoa ja viisasta tekstiä Leenalta :023: Narsismista paraneminen romahruksen kautta rakastavaksi ja nöyryyttä tuntevaksi ihimiseksi on armolahaja parahin.

Mun MBT-kenkien kokeelu alakoi huanosti, kun totuttelun jäläkehen lährin pitemmälle lenkille, niin viirenkilometrin kohoralla tuntui kantapääs tosi kipiältä. Siältä kun tuskaalin kotia oli vasen sukkaa kantapäästä veres ja kaharen sentinläpimittaanen palkehenkiäli repsotti irronneena kantapäästä. Nyt vasta on rakon aiheuttama vika kantapääs parantunu ja pääsöö taas lenkille.
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Antti Juhani

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 485
Vs: Neuvoja kanssakulkijoille
« Vastaus #46 : 06.02.11 - klo:20:36 »
Ikävää Mörtti-57, kun sinun lenkkisi päättyi noin kurjasti. Chapatko sulla oli jaloissa? Väljyys vai mikä se hierrytti niin pahasti? Itse olen Chapoilla tehnyt noita rakennushommia koko päivän sisällä ja ei mitään kipua kantapäissä.
Pari lyhyttä sauvakävelylenkkiä olen myös käynyt. Pitemmälle en ole pakkasella uskaltanut. Pelännyt varpaiden paleltumista. Turvajalkineet ovat 3/4 numeroa suuremmat. Myyjän suosittelusta. Ihan pieni paine tuntui oikean jalkapöydän sivusta kun harjoittelin kengillä kävelyä. Sukat olivat paksut Segerit. Ohuimmilla voi pärjätä paremmin.
Kesällähän ja sisällä sellaiset sukat ovat liikaa. 

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Neuvoja kanssakulkijoille
« Vastaus #47 : 08.02.11 - klo:21:53 »
Hianoa ja viisasta tekstiä Leenalta :023: Narsismista paraneminen romahruksen kautta rakastavaksi ja nöyryyttä tuntevaksi ihimiseksi on armolahaja parahin.

Mun MBT-kenkien kokeelu alakoi huanosti, kun totuttelun jäläkehen lährin pitemmälle lenkille, niin viirenkilometrin kohoralla tuntui kantapääs tosi kipiältä. Siältä kun tuskaalin kotia oli vasen sukkaa kantapäästä veres ja kaharen sentinläpimittaanen palkehenkiäli repsotti irronneena kantapäästä. Nyt vasta on rakon aiheuttama vika kantapääs parantunu ja pääsöö taas lenkille.
Kiitos Mörtti, lämmitti mieltä. Mutta jatko ei. Tuohan on tavattoman kipee, tuollainen... viisi kilsaa kotiin, uhhuh tekee kipeää kantapääs pelkkä ajatteleminen. Mikä siinä kengässä  mätti?  Ootko sie voinu käyttää niitä lainkaan?
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Neuvoja kanssakulkijoille
« Vastaus #48 : 12.02.11 - klo:17:14 »
Olen sitä mieltä kokemuksen karvaalla rintaäänellä, että
kun puhuu avoimesti omista yksityisasioistaan ( etenkin arkaluontoisista )
niin on liikaa sellaisia ihmisiä ketkä eivät ole avautumisen arvoisia.

Joku huipputyyppikin voi nauttia kukkona tunkiolla olostaan ja päteä
luottamuksen arvoisesta asemastaan ja ruotia hyvinkin julmasti muiden ihmisten luottamuksellisia asioita
väärille ihmisille ( joita ei saisi levitellä kaikille ).

Tätä tapahtuu myös seurakunnissa.
Elämä on kemiaa.

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1564
Vs: Neuvoja kanssakulkijoille
« Vastaus #49 : 12.02.11 - klo:18:34 »
Nyt vasta hokasin, että kanssakulukijat oli kyselly :109: Chapathan mulla oli jalaas ja pakkaa uusien kenkien kaas aina käyrä näin, että hiärtää uutuuttaan rakon kantapäähän. Kaupoos pitääs myirä vähän sisäänkäveltyjä kenkiä, kun nuata uusia farkkujakin myirähän haalistuneen ja kulunehen näköösinä :icon_biggrin:.
Nyt nämä chapat on jo mukautunu hyvin kantapään muatoohin ja kävely luanaa hyvin. Vähän huanoryhtisenä ihimisenä voin kyllä kehua, että kengät parantaa ryhtiä ja kropan tasapainoa palion.
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Neuvoja kanssakulkijoille
« Vastaus #50 : 25.02.11 - klo:22:06 »
Apuaa!! Onko kenelläkään tai löytyisikö mistään Lahden herättäjuhlien Armon aamun 7.7.2007 klo 7.07 puheet? Ei ole cd-tallennetta olemassa, mutta haluaisin kovasti saada nuo puheet.


Ystävällisesti odottaen,

sadetta
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

myyrä

  • Vieras
Vs: Neuvoja kanssakulkijoille
« Vastaus #51 : 25.02.11 - klo:23:07 »
Apuaa!! Onko kenelläkään tai löytyisikö mistään Lahden herättäjuhlien Armon aamun 7.7.2007 klo 7.07 puheet? Ei ole cd-tallennetta olemassa, mutta haluaisin kovasti saada nuo puheet.


Ystävällisesti odottaen,

sadetta

Ainakin körttikauppa myy Armon aamua kahdella eurolla.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33724
Vs: Neuvoja kanssakulkijoille
« Vastaus #52 : 26.02.11 - klo:09:06 »
Tässä 070707,0707 Heinimäen Jaakon puhe:

http://www.kirkkojakaupunki.fi/arkisto/uutiset-ja-ilmiot/5611

Sorry, ei ollutkaan Jaakon puhe vaan toimittajan tulkintaa. Hyvää luettavaa silti.

Aiemmin kaikki puheet löytyivät Herättäjäyhdistyksen sivuilta.  Ovat näemmä poistettu.
Minäkin olisin niitä mielelläni aina uudestaan lueskellut.                                                                    :039:
« Viimeksi muokattu: 26.02.11 - klo:09:09 kirjoittanut Riitta-mummi »
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Neuvoja kanssakulkijoille
« Vastaus #53 : 26.02.11 - klo:10:29 »
Kiitos myyrä ja Riitta-mummi  :)

Luulo ei ole tiedon väärti.
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa