Kirjoittaja Aihe: Yleinen Urputustopic  (Luettu 223931 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #375 : 12.04.06 - klo:14:40 »
En oikein tykkää. Matikankoe meni ihan persiilleen. Mut niin kyllä kaikilla muillaki, se oli vaikia.

Ja kaisa oli ihan raivona ko sai fyssankokeesta vaan ysin. Mokoma nipottaja.
Mää sain 9+ :D
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa millaiko

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 47
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #376 : 12.04.06 - klo:14:58 »
tulin kotiin aikeissani olla vaan ja tehdä ruokaa ja kuunnella musiikkia ja sit ku pääsen tänne niin jee setä tuosta naapuritalosta on tekemässä täällä väitöskirjaansa enkä voi tehdä mitään edellisistä, plus että sain hirmu saarnan siitä kuinka sotkuinen keittiöni on, tai oli, koska setäni vimmassaan oli siivonnut sen. no kiva!
"jossei oo lempeä sydämessä
maailma on vaan iso pimeä metsä"

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22099
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #377 : 12.04.06 - klo:15:35 »
Sellaista se on sedilläkin. Kun väitöskirjan teko tökkii, kiukku puretaan sukulaisiin ja niiden keittiöihin. Yritä ymmärtää ja koeta kestää.

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #378 : 16.04.06 - klo:11:50 »
eilen puhuttiin vanhempien kanssa ja siten se liusui siihen että mun vaihtari vuodesta ei yule mitään eikä ilmeisesti mun elämästäkään ja sitten se kääntyi päälaelleen kun alettiin hakea syytä siihen: piirtäminen. mulle suoranaisesti SANOTTIIN että lopeta se piirtäminen, siitä ei ole mihinkään hyötyä!!! no jnbwt3986fskfs7uisrjrb337jfjhtei7ygsjbkfs  noh sinä sivussa tuli kyllä että lopeta kaikki muukin mikä e ole järkevää ja ei liity opiskeluun!!
joittenkin vanhemmat tukee lapsiaan jossakin harrastuksessa ne tekee mitä vaan kehittääkseen/nähdäkseen mitä niiden lapset osaa luoda, mutta meillä sitä ei tunneta ollenkaan.. kannustus on ihanan iloista!
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #379 : 18.04.06 - klo:13:27 »
Ei kyllä yhtään napostaisi tehdä esseetä Toivo Kuulasta, mutta yritetään nyt... Aika tiukalla on että konseptillinen tulis täyteen mutta menkööt mokoma vajaana sitten. Saisi tämän tehtyä, ja sen jälkeen pintaraapaisu musiikista 1950-luvulla (tuo nyt on sentään jo TODELLA helppoa ja mieluisaa) niin on lukion kurssit käyty ja suoritettu... Jos joku muu haluaa välttämättä esitelmöidä konseptillisen verran Toivo Kuulan elämästä ja sävellystyöstä niin pistäköön privaa!

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #380 : 18.04.06 - klo:14:37 »
Mää oon kans joskus seiskalla joutunu Kuulasta juttua tekemään mutta se oli vaan A4-kokonen juliste josta puolet oli mun kaverin piirtämiä juttuja.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #381 : 09.05.06 - klo:16:44 »
Gilmoren tyttöjen alkuperäiset kehittäjät ja käsikirjoittajat jättävät tuotantotiimin tämän kauden jälkeen. whinekruiks. :(

Poissa Felix

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 145
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #382 : 10.05.06 - klo:13:38 »
Harvoin valitan asioita mutta paikallinen katsastusmies oli kyllä naurettava-

Volvostani oli kuskinpuolen parkkivalo palannut, niin eiköhän insinööri-setä sitten siitä keksinyt valituksen aiheen ja urvelsi parkkivalon tärkeydestä minulle useamman minuutin ja kirjoitti siitä huomautuksen.

Olen varma että heillä on joku muistio johon pitää aina jotain keksiä valitettavaa, kun ei muuta vikaa löytynyt.

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #383 : 10.05.06 - klo:13:46 »
Nooh, eipä tuosta nyt hylsyä silti napsahtanut. Onhan se hyvä että valot pelaa, pari euroa maksaa korjaus niin eipä pahaa tee. Tässä joku päivä kun joutaa niin pösöön pitäisi katsastusremppaa alkaa tehdä, eli käsijarrun säätö, jarrujen herkistelyä, uudet jarrunesteet siinä sivussa, öljyt+suodatin, tulpat, ilmaviltteri ja muuta pientä. Aina vaan tuntuu olevan kaikenlaista muutakin tekemistä sen sijaan että päivän ropaisi autoa siitepölyssä :roll:

Poissa Felix

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 145
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #384 : 10.05.06 - klo:14:28 »
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
Nooh, eipä tuosta nyt hylsyä silti napsahtanut. Onhan se hyvä että valot pelaa, pari euroa maksaa korjaus niin eipä pahaa tee. Tässä joku päivä kun joutaa niin pösöön pitäisi katsastusremppaa alkaa tehdä, eli käsijarrun säätö, jarrujen herkistelyä, uudet jarrunesteet siinä sivussa, öljyt+suodatin, tulpat, ilmaviltteri ja muuta pientä. Aina vaan tuntuu olevan kaikenlaista muutakin tekemistä sen sijaan että päivän ropaisi autoa siitepölyssä :roll:


En selviä parilla eurolla, koska minulla on nk xenon valot ja umpiopaketti pitää iroottaa ja siten meneekin aikaa ja paljon.

Tuosta sinun korjauslistasta tuli mieleen entinen autoni GTI Golf joka oli täynnä tuollaista pientä säätämistä ja aina sai säätä. 8)

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #385 : 10.05.06 - klo:16:09 »
Lainaus käyttäjältä: "Felix"
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
Nooh, eipä tuosta nyt hylsyä silti napsahtanut. Onhan se hyvä että valot pelaa, pari euroa maksaa korjaus niin eipä pahaa tee. Tässä joku päivä kun joutaa niin pösöön pitäisi katsastusremppaa alkaa tehdä, eli käsijarrun säätö, jarrujen herkistelyä, uudet jarrunesteet siinä sivussa, öljyt+suodatin, tulpat, ilmaviltteri ja muuta pientä. Aina vaan tuntuu olevan kaikenlaista muutakin tekemistä sen sijaan että päivän ropaisi autoa siitepölyssä :roll:


En selviä parilla eurolla, koska minulla on nk xenon valot ja umpiopaketti pitää iroottaa ja siten meneekin aikaa ja paljon.

Tuosta sinun korjauslistasta tuli mieleen entinen autoni GTI Golf joka oli täynnä tuollaista pientä säätämistä ja aina sai säätä. 8)
Meinaatko ettei ole parkit ihan normaalilla hehkupolttimolla ja erikseen? Parkit nyt todennäköisesti itsessään eivät ainakaan ole xenonit, joten aika kummallista jos ei ole erikseen vaan pitää koko paketti purkaa. Sehän on sunnuntain homma kun yhtä polttimoa vaihtaa kun saa puoli autoa purkaa.

Eipä tuossa nyt ihmeemmin ole itsellä hommaa, ihan normaali huolto kun tulee öljynvaihtoväli täyteen. Käsijarrukin voisi nippanappa mennä läpi, mutta sama se on säätää kohdilleen ja vaihtaa kengät jos tarttee. Samalla kun on kerran auto nosturilla niin mikseipä katsele etujarrujakin samalla...

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #386 : 11.05.06 - klo:15:08 »
Hyvien tapojen rajoja koetteleva aktivismikeskustelu siirretty täältä omaksi aiheekseen.

Poissa Michelle

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #387 : 11.05.06 - klo:20:42 »
ÄRSYTTÄÄ
-ihmiset jotka uimahallissa "uivat" eli lilluvat etana vauhtia ja keskustelevat rinnatusten ja käyttävät koko radan, eikä ohi pääse millään.  :twisted: yritä siinä sitten pitää tasaista vauhtia yllä. ja vaikka kuinka pyytää niin ei voida olla peräkkäin, kun sillon ei voi keskustella.
Olin siis jo uimassa kun tulivat ja tukkivat radan, ja ei ollut edes eka kerta.

-vesihölkkääjät! uimahallissa on heille varattu 2 rataa, mutta ei pitää taas tulla jo valmmiiksi radalla olevien uimareidenradalle. ja taas kaks rinnakkain

käyn 3 kertaa viikossa ja lähes joke kerta käy noin, ja puutuuko valvojat? Ei
jos pyytää ihan kauniisti että saisi tilaa jatkaa uintiaan, auttaako? EI
 :evil:   :evil:   :evil:
"Hän on minua alhaista katsonut suuressa armossaan. tahdon Häntä vain palvella ja kiittä näin hänen nimeään. Minun sieluni suuresti ylistää Herraa ja henkeni, Jumalasta nyt riemuitsee. iloitsee vapahtajastani"

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22099
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #388 : 13.05.06 - klo:12:29 »
Vesihölkkääjät?! Joko ne on keksineet sauvakävelyn uima-altaassa?

Poissa Michelle

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #389 : 13.05.06 - klo:15:34 »
kait vesijuoksu on se oikea termi, kaikkea hullua ne täällä etelä-suomen suurissa kaupungeissa kehittävät.
jospa näin kesän tultua menisivät järveen tahi mereen juoksemaan siellä olis lääniä  vaikka ruotsiin asti painelis   :wink:
"Hän on minua alhaista katsonut suuressa armossaan. tahdon Häntä vain palvella ja kiittä näin hänen nimeään. Minun sieluni suuresti ylistää Herraa ja henkeni, Jumalasta nyt riemuitsee. iloitsee vapahtajastani"