Kirjoittaja Aihe: Foorumin kirjoittajat paremmuusjärjestyksessä  (Luettu 29691 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Foorumin kirjoittajat paremmuusjärjestyksessä
« Vastaus #30 : 27.02.10 - klo:09:19 »
Tuota SeppoS'in lausumaa totuutta tukisi vielä sekin, että Raamattu kertoo, että missä on paljon sanoja, siinä ei syntiä puutu.
(tai olen lähes varma, että näin Raamatussa kirjoitetaan)
Muistaakseni se on onneksi (?) vain niin että siellä on tyhmä äänessä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Foorumin kirjoittajat paremmuusjärjestyksessä
« Vastaus #31 : 01.03.10 - klo:07:50 »
Sananlaskut, 9. luku 19. jae:
"Paljossa puheessa vaanii synti, viisas se, joka kielensä hillitsee." (1992)
"Missä on paljon sanoja, siinä ei syntiä puutu; mutta joka huulensa hillitsee, se on taitava." (1938)

Mt

Poissa Muukalainen

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 34
Vs: Foorumin kirjoittajat paremmuusjärjestyksessä
« Vastaus #32 : 01.03.10 - klo:13:24 »
Ensi kertaa tällä areenalla.Mistä ihmeestä täällä oikein kilvoitellaan? :017:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Foorumin kirjoittajat paremmuusjärjestyksessä
« Vastaus #33 : 01.03.10 - klo:13:29 »
Ensi kertaa tällä areenalla.Mistä ihmeestä täällä oikein kilvoitellaan? :017:

Kysymyksesi on hyvä. Ei ainakaan tästä aiheesta kilpailla.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Foorumin kirjoittajat paremmuusjärjestyksessä
« Vastaus #34 : 02.03.10 - klo:22:12 »
Ensi kertaa tällä areenalla.Mistä ihmeestä täällä oikein kilvoitellaan? :017:

Tervetuloa foorumille! Kunhan vähän aikaa olet seurannut viestittelyä, niin huomaat, että meitä on täällä monenlaisia kilvoittelijoita, ja etenkin toistemme ymmärtämisessä on meillä useimmilla jatkuvat parannuksen paikka...

Mt

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Foorumin kirjoittajat paremmuusjärjestyksessä
« Vastaus #35 : 06.03.10 - klo:12:11 »
Varmaan foorumin ainoana jonkintason kilpailijana huomasin juuri, että olen kymmenennellä tilalla.
Onnittelut itselleni hyvästä suorituksesta.
Pistäkääpäs paremmaksi.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Foorumin kirjoittajat paremmuusjärjestyksessä
« Vastaus #36 : 06.03.10 - klo:12:33 »
Varmaan foorumin ainoana jonkin tason kilpailijana huomasin juuri, että olen kymmenennellä tilalla.
Onnittelut itselleni hyvästä suorituksesta.
Pistäkääpäs paremmaksi.

Älkää kilpailko määrässä vaan kirjoitelkaa laadukasta asiaa tarpeen mukaan.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Foorumin kirjoittajat paremmuusjärjestyksessä
« Vastaus #37 : 06.03.10 - klo:13:04 »
Ei taida kuitenkaan olla kansainvälistä tuomaristoa tai paikallisraateja antamassa tyylipisteitä. Onneksi ei!

Hullo, Luxembourg! Could we have your vote, please?

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Foorumin kirjoittajat paremmuusjärjestyksessä
« Vastaus #38 : 01.08.10 - klo:15:58 »
Lainaus käyttäjältä: Kyyösti
Minäkin olen foorumin kymmenenneksi paras kirjoittaja

Kävin taasen välillä katsomassa tilanteen ja tietysti kiinnostaa, että kuinka hyvä tällä hetkellä olen.
Näköjänsä olenkin pudonnut pois kymmenen parhaan kirjoittajan joukosta.
Tällä hetkellä olen yhdenneksitoista paras kirjoittaja.

Pirska oli tätä ketjua aloittaessani  minun takanani, mutta on nyt sitten mennyt minun ohitseni.

Haluan vielä korostaa, jottei kenenkään suu ala maistumaan sitruunalta, että tämä on sellainen leikkimielinen kilpailu, jossa ei jaeta palkintoja, ja jossa ei ratkaista kenenkään paremmuutta ihmisenä eli kenenkään ei pidä tuntea olevansa huono ja vajavainen ihminen sen tähden, että ei ole pärjännyt tässä kisassa esim. yhtä hyvin, kuin minä.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Foorumin kirjoittajat paremmuusjärjestyksessä
« Vastaus #39 : 02.09.10 - klo:21:52 »
Pena pitää foorumin parhaan opettajan paikkaa.
Alempana tapahtuu pieniä muutoksia, esim. ize olen noussut jo yhdeksännelle sijalle.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Foorumin kirjoittajat paremmuusjärjestyksessä
« Vastaus #40 : 05.09.10 - klo:09:14 »
Edelläni ovat tällä istumalla, tiedolla ja tunteella Juhani, Kalistaja, mt, eeva-kaisa, vaivattu sielu, vaivainen mato, Pena, Salis ja Riitta-mummi.

Rinnallani on Sanneli, takanani mami, mörtti-57, myyrä, tosikkoko, Antti Juhani, steal, Sarai, sadetta, armonkerjäläinen ja AKUANKKA313.

Erityisasemassa ovat Leena, Pyryharakka, hippiäinen ja Pirska, joista Leena kouluttuneisuutensa ja herkän ilmaisuvoimansa vuoksi saa erityismaininnan. Tiitiäinen ei ole ollut aikoihin esillä. Joku saattaa nyt unohtua, mutta ei kyösti, Jampe eikä Frank.
Kirjoittajien top 10 on virallisen tilaston http://www.h-y.fi/foorumi/index.php?action=stats mukaan:

Pena                  3826
Salis                    3709
seppos              3425
Riitta-mummi        2493
satman             2424
Pirska                2149
Leena                2048
karjalaisenkyösti    1764
juhani                 1755
Sanneli               1678

Luvut tarkoittavat postaus- / kirjoituskertoja. Sen mukaan oma preferenssini korjautuu tietenkin Sepposella, mutta hän ylläpitäjänä on erikoisasemassa. Huomiota kiinnittää Juhanin sijoitus yhdeksäntenä. Hänen insidepainoarvonsa on kuitenkin merkittävä.

Harvoin nykyään kirjoittavista tai ei enää ollenkaan - toivottavasti vain toistaiseksi - esiintyvistä on mainittava Osmo, llwyd, An-na, Hanna, Rheespu, myyräpartio, Michelle, mies valaan vatsasta, minni, lumileopardi (lempieläimeni), m.k, körttitutkija (hyvän nickinsä vuoksi), Linko J, körtti (0 viestiä! [hyvän nickinsä vuoksi]), Johannes, joonasv, jude, Hölkänen, dnasukil, Eevi, Emil Mätäjalka (hyvän nickinsä vuoksi), erakko-erkki ja amanda.

Erityis-erityismainitsen: Simo Juntunen (yksi viesti [Herättäjä-Yhdistyksen toiminnanjohtaja]), Terho Pursiainen (0 viestiä [keskeinen körttivaikuttaja]), Janne Villa (Kuukauslehden ja Kotimaan toimittaja [korjatkaa, jos olen väärässä]), Jhautsal (vävyni), arvo survo (heimoystävä) ja Alpo Kitinoja (Pohjanmaan keskeisen herännäisalueen edustajanimi).

Siunatuksi lopuksi:

Tästä on hyvä jatkaa Sepposen ja nettitoimikunnan vankassa suojeluksessa.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Foorumin kirjoittajat paremmuusjärjestyksessä
« Vastaus #41 : 05.09.10 - klo:13:29 »
Kiitos satman, hauska perhekuva!
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

myyrä

  • Vieras
Vs: Foorumin kirjoittajat paremmuusjärjestyksessä
« Vastaus #42 : 05.09.10 - klo:14:02 »
Kiitos satman, hauska perhekuva!

No jaa...vähäsen vaarallisia nämä ihmisten julkiset luokittelut vuohiin ja lampaisiin. Toki näitä varmaan jotkut mielessään tekee. :eusa_think:


Poissa vaivattu sielu

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 612
Vs: Foorumin kirjoittajat paremmuusjärjestyksessä
« Vastaus #43 : 05.09.10 - klo:14:21 »
Edelläni ovat tällä istumalla, tiedolla ja tunteella Juhani, Kalistaja, mt, eeva-kaisa, vaivattu sielu, vaivainen mato, Pena, Salis ja Riitta-mummi.

Kiitos tilastonikkarille! Mikähän mahtaisi olla sijoitukseni sen jälkeen, kun tilastoihin liitettäisiin aikaisempi nimimerkkini; Lars Mikael?
Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta. Tinkimättä hän toteuttaa oikeuden.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Foorumin kirjoittajat paremmuusjärjestyksessä
« Vastaus #44 : 05.09.10 - klo:14:51 »
Toiset ovat olleet foorumilla jo pitkään ja toiset vähemmän aikaa. Leenalla on 7,161 viestiä/päivä ja minulla 4,057 viestiä/päivä ja olen silti häntä himpun verran edellä. Samaa tahtia hän menee ohitseni että hurahtaa.

Itse otan nämä sijoitukset ihan puhtaasti huumorin kannalta.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.