Kirjoittaja Aihe: Kördebaari 2018, osa 2  (Luettu 43594 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Kördebaari 2018, osa 2
« Vastaus #90 : 21.04.18 - klo:12:19 »
Olehan veli rauhassa vaan Jumalan kämmenellä, se on laaja ja kovera, joten aina olemme putoamassa sisällepäin.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Kördebaari 2018, osa 2
« Vastaus #91 : 21.04.18 - klo:12:28 »

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Kördebaari 2018, osa 2
« Vastaus #92 : 21.04.18 - klo:13:32 »
Juu, itsekkin olen miettinyt, miksi ne herrat tahtoo uuden puolueen perustaa?

Onhan se kumma, kun puolueita on jo jokalähtöön.
On vihreitä, punaisia ja mustaa ja ties mitä väriä edustavia, niin ja oikein sinisetkin.

Luulisi tuolta löytyvän arvomaailmalleen sopivaa?
Vai onkohan Harkimolla halu päästä johtamaan ja kun on johtaja, niin kun ei ole johtamassa puoluetta, niin perustaa sitten oman?
Joku Napoleon tauti hänellä voisi olla?

Jungerilla nyt vaan on käynyt huonosti ja pakko jotenkin päästä rahakkaaseen leikkiin mukaan ja katsonut tuon olevan muksa keino?

Oli miten oli, nyt on perjantai jee;;,,,

Eihän ne puoluetta tahtoneetkaan perustaa, vaan liikkeen.

Piipahdin juuri siellä verkkosivuilla. Artikkeleita, joille annetaan minuutti lukuaikaa. Ehkä jos rekisteröityy (mitähän sekin tässä tapauksessa meinaa) pääsee lukemaan oikein ajatuksen kanssa ja saa kommentoida.

Asiallista nettikeskustelualustaa politiikasta olen kyllä kaivannut. Oman puolueen keskustelut on Facebookissa, joka on huono käyttöliittymä mihinkään muuhun kuin kuulumisten kertomiseen.

En usko että näitä herroja motivoi halu saada johtajan pesti, ja Jungner saa politiikkaa rahakkaamman paikan itselleen milloin haluaa. Luultavasti kumpikin olisi tyytyväisempi, jos se kuuluisa "joku muu" laittaisi Suomen asiat sille tolalle jolla pitäisi olla, eikä itse tarvitsisi vaivautua.

Mutta kyllä silti vähän ihmettelen. Miksei näille kelvannut vaikka joku Piraattipuolue, joka ehkä yrittää suunilleen samaa? Ja yleisemmin: miksei Suomessa liberaalipuolueet menesty? Sellaista on yritetty lukuisia kertoja mutta ei vain ole kannatusta löytynyt ja homma hiipunut siihen.

Itse en ole niin syvällä politiikassa että tietäisin ovatko puolueet niin eturyhmiensä etujärjestöjä kuin Harkimo väittää. Itse äänestän aatteellisista syistä, olipa yhteiskunnallinen asemani mikä tahansa (on se tässä vähän ehtinyt jo vaihdella).

Mutta taisin kirjoittaa väärään kokoukseen, koska olen ihan selvin päin enkä edes suunnittele baariin lähtöä  :eusa_angel:
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Kördebaari 2018, osa 2
« Vastaus #93 : 21.04.18 - klo:17:08 »
Jep....yritän kyllä....kai mä vaan välillä pohdiskelen kaikkea ihan turhaan ja liian kanssa...
Toisaalta saan kyllä sellaistakin palautetta että en ymmärrä enkä pohdi asioita... :icon_biggrin: :039:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Kördebaari 2018, osa 2
« Vastaus #94 : 21.04.18 - klo:17:46 »
Minulle tuli ongelma, kun taloyhtiön pommisuojaan ei ole kännykkäkenttää, että mikähän firma tulisi asentamaan sellaisen vuotavan kaapelin. Olen nettiä tutkinut ja oppinut, että ulos tulee antenni, antennista koaksiaalikaapeli ao reittiä myöten väestönsuojaan ja kaapelin päähän joku motukka, josta info tulee ja menee, että kännykät pelaavat.
Näet, että maailmassa ollaan kiinni ja lujasti.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Kördebaari 2018, osa 2
« Vastaus #95 : 22.04.18 - klo:23:37 »
Mitähän olen ajatellut, kun olen tuollaisen kirjoittanut, unissaniko? :017: :017: :018:



Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8336
Vs: Kördebaari 2018, osa 2
« Vastaus #96 : 27.04.18 - klo:19:55 »

Ompas baarissa hiljasta, onks tää joku vanhusten ja yksin jääneiden mesta?

Tässä vähän kantaa ottavaa musaa mun nuoruudesta.

https://www.youtube.com/watch?v=KmactMIhrRM
Tik toc.

Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8336
Vs: Kördebaari 2018, osa 2
« Vastaus #97 : 27.04.18 - klo:20:58 »

Mä ihmettelen miten vähän jengi avautuu täällä, paitsio mä.

Yleensä duunissa jos haluu tulla juttuu toisten kanssa, ni se menee jotenkin.
Joku kertoo jotain, et vaikka muijja ei taas tajuu, ja sit toinen no joo mulla oli kerran muijjan kaa tolleen ja tälleen ja muut alkaa avautumaan ja vitsailemaan.

Jotenkin, en tajuu miksi ei täällä, vaikka ollaan ihan samaa armon alla vaeltavia vaivattuja sieluja, ni miksi niin vähän jengi avautuu.

Voihan se olla suomalaisuudesta johtuvaa?

https://www.youtube.com/watch?v=FTQbiNvZqaY
Tik toc.

Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8336
Vs: Kördebaari 2018, osa 2
« Vastaus #98 : 27.04.18 - klo:21:01 »
Mä ihmettelen miten vähän jengi avautuu täällä, paitsio mä.

Yleensä duunissa jos haluu tulla juttuu toisten kanssa, ni se menee jotenkin.
Joku kertoo jotain, et vaikka muijja ei taas tajuu, ja sit toinen no joo mulla oli kerran muijjan kaa tolleen ja tälleen ja muut alkaa avautumaan ja vitsailemaan.

Jotenkin, en tajuu miksi ei täällä, vaikka ollaan ihan samaa armon alla vaeltavia vaivattuja sieluja, ni miksi niin vähän jengi avautuu.

Voihan se olla suomalaisuudesta johtuvaa?

https://www.youtube.com/watch?v=FTQbiNvZqaY

Varmaan se on toi kulttuurierotus.

Itte kun kasvanut kro ssa ja verstehusetissa

https://www.youtube.com/watch?v=Rmt7gS0N5Fo
Tik toc.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Kördebaari 2018, osa 2
« Vastaus #99 : 27.04.18 - klo:21:18 »
Rohkeus pettää ja hävettää....siksi ei oikein juttu kulje sen enempää kuin muulloinkaan.
Tänään ollut paljon taloyhtiöjuttuja työn alla meikämannella...ja sattui yksi tosi paha moka
ja ajatusvirhe...en tiedä miten tästä taas selviän.

Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8336
Vs: Kördebaari 2018, osa 2
« Vastaus #100 : 27.04.18 - klo:21:27 »
Rohkeus pettää ja hävettää....siksi ei oikein juttu kulje sen enempää kuin muulloinkaan.
Tänään ollut paljon taloyhtiöjuttuja työn alla meikämannella...ja sattui yksi tosi paha moka
ja ajatusvirhe...en tiedä miten tästä taas selviän.

Juha Tapio laulaa, et kelpaat kelle vaan ja kyllä selviät.

VN rkas veljeni kristuksessa ja alatien kulkija.
Mokia sattuu ja se sattuu,

Hän eisilti hylkää koskaan, vaikka muut niin tekis joskus.
Sullahan on hvä sydän, että tee niinkuin teet ja jos muut ei tykkää, niin se ei ole sun ongelmasi.

Toivottavasti annat armoa myös itsellesikin.

Ei se maailman isoin asia ole vaikka työssä menisi pehvalleen joskus asiat.
Tik toc.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Kördebaari 2018, osa 2
« Vastaus #101 : 27.04.18 - klo:21:34 »
Kiitos, no näinhän on tietysti.

Muutaman pienen rivitaloyhtiön isännöintihommat välillä varsin lystikästä hommaa...
eikähän se toki kaiketi minun vika ole jos osakkaat keskenään taistelee...ja välillä
taloyhtiötkin keskenään....
Eipä ole kunnallakaan paljoa päätä pakottanut, kun on aikoinaan keksinyt jättää
kunnan omistukseen alueen jota neljä rivitaloa voinut käyttää parkkialueena...
tähän asti ilmaiseksi...nyt kysyy taloilta vuokraavatko, ostavatko vai luopuvatko käytöstä.

Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8336
Vs: Kördebaari 2018, osa 2
« Vastaus #102 : 27.04.18 - klo:22:05 »
Kiitos, no näinhän on tietysti.

Muutaman pienen rivitaloyhtiön isännöintihommat välillä varsin lystikästä hommaa...
eikähän se toki kaiketi minun vika ole jos osakkaat keskenään taistelee...ja välillä
taloyhtiötkin keskenään....
Eipä ole kunnallakaan paljoa päätä pakottanut, kun on aikoinaan keksinyt jättää
kunnan omistukseen alueen jota neljä rivitaloa voinut käyttää parkkialueena...
tähän asti ilmaiseksi...nyt kysyy taloilta vuokraavatko, ostavatko vai luopuvatko käytöstä.

No ei totta mooses ole. Kiitos Jeremia ja halelujaa sille.

Oliko se halle sen Jeesuksen aasin nimi, kun jeesus tuli stadiiin, ni jengi huusi sille aasille, et halle luja halle lajaa ja aasi pisti menee ja jengi heitti risuja ladulle, en nyt muista ja ajatuskin meni asiaan. Himpe kun lipsuu sanoi Jeesus öljymäellä.
Nää on taas näitä baarivitsejä, mut kyllä mä nyt otan asiaa juuresta kiinni.
Hm,

Niin joo, kun oon miettinyt öppiksen työjuttuja ja vn, niin itse saan aika hyvib töitä aina välillä ja osaa myydä, no en parhaiten ja mietin, et miten voin myydä itteni osaamiseni ja työpanokseni eteenpäin.
Tiedän,et on niitä, vaikka pidän itteeni aika osaavani ni, jotakin jengiä on, kun osaa tehdä työt paremmin kuin mä.
Hinpe kun se syö mua.
Mietin ja visioin duuninin ja tiedän miten tehdä se parhaiten ja nopeiden, mut silti on jotaib jengii, kun tekee paremmin ja nopeammin.

Rassaa.

No taas unohtui asia.

Niin noin yleisesti töissä ja bisnksissä ei ole tärkeintä kuinka hyvin osaat ja tiedät, vaqan sun persoonasi.
Jos on notivaatio ja tekninentietämys, niin uskoisin, että ne vie pitkälle.

En nyt mitenkään tahdo muuta kin stempata ja ei se aina näinkään mene.

Busines on outo aisa.

Jos Taivaan Isä vaan ei tahdo että on työssä, niin sitten ei aukea, vaikka kuinka jyräisi.

Em tiedä, mut mietin.
Kivq pähkinä murskata ja syyä.
Tik toc.

Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8336
Vs: Kördebaari 2018, osa 2
« Vastaus #103 : 27.04.18 - klo:22:56 »
Tik toc.

Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8336
Tik toc.